knutroe Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Hei Har et CM Cavalier 3, sort, stående her. Skal til å montere litt i det, men først må jeg ta av fronten. Det er 3 slike plastklemmer på hver side, som man skal klemme inn. Disse fjærer ut igjen når jeg slipper. Selv om jeg klemmer inn noen av disse, virker det som om det sitter bom fast enda. Noen med erfaringer eller noe? Blir litt fortvilt, ikke vil jeg ødelegge kabinettet, og viften i front må jeg ta bort. Hjelp Lenke til kommentar
Ultrag Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Dude, det er også noen svarte skruer som du må skru vekk først. ;-) Jeg har Cavalier 1, men de er vel nesten helt like. God jul! Lenke til kommentar
knutroe Skrevet 24. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2005 Hvor er disse plassert isåfall? Litt fortvilet her nå Lenke til kommentar
Ultrag Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 De er ved siden av disse plastklemmene. De er sorte og litt små, så kan være vanskelig å få øye på. Altså er de helt framme på innsiden når du har åpnet sidedøren. Lenke til kommentar
knutroe Skrevet 24. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2005 Fikk det av nå 3 sorte små skruer på hver side, ikke så lett å få øye på, nei! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå