Fruktkake Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 (endret) Hva er den billigste usb kontrolleren med 1 eller 4 porter, pci som finnes på markedet for øyebliket? Og selvfølgelig at den er stabil. Edit: God Jul Endret 24. desember 2005 av Dieseln Lenke til kommentar
Konge Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Se etter det som Clas Ohlson selger til 198,- . Gir deg 4 eksterne og en intern port . Fungerer helt fint till både PC og Mac . Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 24. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2005 Ja, har sett det. Men nå er ikke clas ohlson noe særlig i å kjøpe hardware fra. Det clas ohlso selger bør det finnes bedre og billigere av annetsteds. Så ingen andre som har noe å si og vet om billigre? Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Jeg har faktisk den usb 2.0 kontrolleren fra clasohlson, funker helt topp her. Hvis jeg ikke husker helt feil er den bygget rundt en chip fra NEC som visstnok er rimelig bra. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 24. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2005 Altså, finnes det ingenting til en hundrelapp? Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 25. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2005 Fant dette på qxl, http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=22145600. Bør jeg gå for den eller clas ohlsons sitt? Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 For å si det sånn, jeg tror egentlig ikke det er store forskjellene mellom de forskjellige USB 2.0 kontroller korten rundt omkring, så jeg tror nok du blir fornøyd med det fra qxl og. Det du må være obs på, er vel at det ofte kommer frakt kostnader på ting som blir kjøpt fra qxl, mens på clas ohlson er det bare en liten kjøretur som skal til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå