Deneb Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Hei! Har rota bort cd-en til mitt MSI K8M NEO-V hovedkort (http://www.msi.com.tw/program/products/mainboard/mbd/pro_mbd_detail.php?UID=621) Og trenger drivere. Jeg er passe blå på data, så det hadde vert fint om noen fant opp de nødvendige driverene (blandt annen drivere så musa mi ikke hopper rundt omkring på skjermen ) Jeg har vert inne på MSI siden, men skjønner ikke bæret, og finner ikke ut hvilke drivere som trengs og hvilke som jeg burde ha på mitt operasjonssystem: Windows xp. Håper på svar fort! GOD JUL! Er forresten bare å spørre om dere vil ha mer info om pcen Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Se her Last ned driveren som er nederst på siden. GOD JUL! mvh Kenneth Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 24. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2005 (endret) Se herLast ned driveren som er nederst på siden. GOD JUL! mvh Kenneth 5332299[/snapback] da var det gjort men musa hakker enda +jeg må bruke skjermtastatur noen tips EDIT: Restarta, nå funka tastaturet men som sagt musa hakker helt forferdelig. Musa er en optisk mus med ledning, med navnet a4 tech. Kan like godt slenge med: Hvor skal jeg poste spm om diskettstasjondrivere og Raid harddisk som ikke funker? Endret 24. desember 2005 av slux Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Prøv med å laste ned VIA PIDE/SATA RAID Drivers & Utility på samme siden. mvh Kenneth PS: Musen tror jeg du kan justere i windows: Kontrollpanel/Mus Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 24. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2005 Prøv med å laste ned VIA PIDE/SATA RAID Drivers & Utility på samme siden. mvh Kenneth PS: Musen tror jeg du kan justere i windows: Kontrollpanel/Mus 5332447[/snapback] Takker! Prøvde det du sa, men det funket ikke, da bare hakket den rundt fortere.. har drivere til den også Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 (endret) Har du innstalert grafikkdrivere? Prøv å last ned nyeste driver her Der finner du mus drivere etc.. Endret 24. desember 2005 av stealthy Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 25. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2005 (endret) Har du innstalert grafikkdrivere? Prøv å last ned nyeste driver her Der finner du mus drivere etc.. 5332501[/snapback] Finner ikke musa mi blant musene der... modellen min er op-620 og har 1 hjul som det går an å trykke på + 2 knapper... men det finst ikke i oversikten der Endret 25. desember 2005 av slux Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå