blikkbert Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 min cpu på min bærbar pc. jobber noe sykt og bråker.... jeg tror at den starter opp med formange programmer, er det noen der ute som vet åssen jeg kan velge hvilke programmer jeg kan starte opp med! Fint hvis noen svarer:) Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 du har et volt program som du kan bruke på bærbare! senker vifta og varmen burde du ta en kikk på, hvor gammel er bærbare foressten? hvem programmer kommer ann på hva slags ytelse du har på pcen! SKRIV LITT MER OM PCEN DIN FØR DU POSTER ER DU SNILL! det har mye si vis du liksom har 256 mb ram, og kjører spill, sliter det veeeldig på pcen din! jeg selv har bærbare, før jeg kjøpt så fant jeg en som er stabil på spill og andre tunge programmer som jeg bruker til daglig! Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 er det noen der ute som vet åssen jeg kan velge hvilke programmer jeg kan starte opp med! Trykk start -kjør og skriv msconfig og enter, under arkfanen "oppstart" kan du fjerne hake ved de prosesser du ikke vil start. Ved neste oppstart vil du få varsel om at noe er endret, da velger du ikke vis denne mld, så forbler den sånn. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Dette programmet kan sikkert hjelpe deg litt. (Andbefales) Lenke til kommentar
blikkbert Skrevet 24. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2005 Takk for hjelpen folkens... dette hjalp god jul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå