McBitch Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 La oss si jeg har en slik. Kan jeg koble den opp mot stereoanlegget uten at anlegget ta skade av det? Tenker å bruke en kabel mellom Phones i boksen og aux eller liknende på stereoen. Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Det burde gå bra, det. Nå vet ikke jeg hvordan utgangsnivået på elgitarer er, men det er mulig at du må bruke en platespiller (MM phono)-inngang. Prøv eventuelt med en vanlig linjeinngang først. Lenke til kommentar
icer Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Vær for guds skyld forsiktig! Noen av effekten guffer opp lyden noe j#vlig slik at en effekt knapt nok høres og en annen blåser sikringene av utgangstrinnene... Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 slapp av det er ikkeno stress... bare pass bittelitt på master volumet på boksen så går det veldig greit.. den har innebygd di boks.. eller kabinettsimulering så det er bare å kjøre ut på enten phones eller line out.. har gjort det mange ganger med en boks som er omtrendt tilsvarende pod'en. God boks forresten! Lenke til kommentar
icer Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Det er stress om han drar en akkord og skifter fra en effekt som ligger i "bakgrunnen" til en skikkelig heavy distortion... Poff sier kortet hans da... Det er beregnet på en liten mikrofon som du snakker i... Det du bør gjøre er å se på "lydinstillinger" og på mikrofonen så startet du med nesten ingen lyd så skrur du oppover til nivået ligger på grønt, ligger det på rødt må du skrue ned.... Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2005 Det er stress om han drar en akkord og skifter fra en effekt som ligger i "bakgrunnen" til en skikkelig heavy distortion... Poff sier kortet hans da... Det er beregnet på en liten mikrofon som du snakker i...Det du bør gjøre er å se på "lydinstillinger" og på mikrofonen så startet du med nesten ingen lyd så skrur du oppover til nivået ligger på grønt, ligger det på rødt må du skrue ned.... 5353395[/snapback] Vet ikke om du tenke på pc nå, men jeg mente å koble an til hjemme stereoen. Lenke til kommentar
icer Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Oj, var vel kanskje "litt" rask med å lese gjennom... Joa, bør gå greitt det (tar ikke noe ansvar da =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå