Plazmatrix Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Under bruk skrur pcen min seg av, helt uten videre,Det kommer et høyfrekvent pipesignal som piper kontinuerlig til jeg flipper svitchen på psu'n. Kan det være rammen som er gåen ? HK't er et Abit NF-7 kort. Tror ikke det er et varmeproblem som er fuckupen.... Lenke til kommentar
morten112 Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Har du sett om cpu kjøleren er festet skikkelig? Jeg har hatt samme problemet og det viste seg at det ene festet til kjøleren var løst... Lenke til kommentar
galenhyena Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 (endret) Helt sikker på at det ikke er et varmeproblem da? Hvis du har stasja maskinen en del etter du kjøpte den så kan det være at CPU vifta er for "svak", dvs at maskinen blir for varm, underdimensjonert. Løsninga kompisen har på samme problem er ihvertfall å ha en vifte (skikkelig Ivo Caprino) ståandes på siden av maskin og ha den åpen hehe.. Lett å sjekke..sett en vifte med innblås rett i maskin og så finner du kjappt ut om det er et varmerelatert problem.. Endret 25. desember 2005 av galenhyena Lenke til kommentar
Plazmatrix Skrevet 26. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2005 Kabinettet er helt opent, med en vifte som har stått på innblås retta mot cpukjøleren. Kan jo være et varmeproblem, men lurte i første omgang på om det kunne være noen andre årsaker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå