kilogram Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Jul- og nyttårskonkurranse Vi ønsker våre lesere en god jul og et godt nytt år, og gir deg samtidig muligheten til å vinne minnepinner fra Imation. Les artikkelen her Lenke til kommentar
ttt Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Det er alltid kjekt med konkurranser. Ein flott premie var det og. God jul og godt nytt år til heile Programmer.no redaksjonen. Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Kjekk konkurranse dette, men da jeg trykket på "submit" så ble man vist en blank side... en blir oftest litt usikker på om resultatene ble sent eller ikke... Hadde vært fint om man kunne bli vist noe som "Takk for at du deltok. Dine resultater har blitt sendt" osv. God Jul, btw. Lenke til kommentar
kris33 Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Kjekk konkurranse dette, men da jeg trykket på "submit" så ble man vist en blank side... en blir oftest litt usikker på om resultatene ble sent eller ikke... Hadde vært fint om man kunne bli vist noe som "Takk for at du deltok. Dine resultater har blitt sendt" osv. God Jul, btw. 5332307[/snapback] Samme problem med meg. Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 25. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2005 Kjekk konkurranse dette, men da jeg trykket på "submit" så ble man vist en blank side... en blir oftest litt usikker på om resultatene ble sent eller ikke... Hadde vært fint om man kunne bli vist noe som "Takk for at du deltok. Dine resultater har blitt sendt" osv. God Jul, btw. 5332307[/snapback] Dette var et beklagelig problem, som no skal vere fiksa. Takk for tipset. Eg kan forsikre om at alle svara som fekk ei blank side vart godkjent. mvh., Vegard Lenke til kommentar
master air Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Når jeg trykket på svar fikk jeg beskjeden "konkurransen er ikke aktiv". Det hjalp ikke å bytte til firefox. Er det en feil dere har? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Samme feil her. Det ser ut som den ble inaktiv for tidlig. Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 31. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2005 Til dere som har prøvd å svare, men har fått "ikke aktiv", prøv igjen nå... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Takk for at dere fikset det. Jeg håper jeg vinner, men sannsynligheten er liten. Godt nytt år! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå