stian123 Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Hei! Jeg og en kamerat hadde en liten diskusjon her om dagen. Han mener filmen The Quest er en sann dokumentar, mens jeg tror den er regissert. Hva er riktig? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Denne? Det ser ut som minst én person er enig med deg. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Vel jeg har sett filmen, virket som endel av filmen var iscenescatt og planlagt. Og f.ex. at han karen var jomfru og tok møydommen med hu dama han møtte på den sydenturen tviler jeg sterkt på. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Hvorfor tviler du på det? Lenke til kommentar
icer Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Tror nok det meste var iscenesatt tror jeg, men filmen var jo vittig Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Hvorfor tviler du på det? Fordi i filmens setting så overbeviser han egentlig ikke som typen som har problemer med å få ei dame til sengs om han virkelig ville. Men ok, jeg kan jo selvsagt ta feil også. Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 27. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2005 Jeg synes kanskje at filmen er litt for "bra" for å være sånn jackassfilm. Kameravinkler, personene, sensur osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå