ostepopp Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Har fått et asus P4S533 hovedkort og må bare sjekke med dere så jeg ikke gjør noen feil :smile: Det er tre strøm tilkoblinger som kan plasseres på hovedkoret: 1. Den vanlige breie ATX Powersupply Connector 2. Den firkanta ATX Powersupply 12V Connector 3. AUX12V1 Powersupply Connector, en power connector (helt)lik dem man bruker på hdd/cdrom. Skal jeg connecte alle disse tre power connektorene? Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Se i manualen :smile: Lenke til kommentar
viggo Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Det som skal kobles i er: 1. Den vanlige breie ATX Powersupply Connector 2. Den firkanta ATX Powersupply 12V Connector nummer 3 er der hvis du skal bruke en gammel PSU Lenke til kommentar
normal Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 punkt.3 er bare hvis du ikke har punkt.2 hvis du ikke har P4 kompatibel PSU Lenke til kommentar
ostepopp Skrevet 6. september 2002 Forfatter Del Skrevet 6. september 2002 Takk så mye for raskt svar. Nå er jeg igang strax her :smile: Har lest den manualen, stod ikke noe om akkurat det der :sad: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå