Gå til innhold

X1800 XT 512MB nå eller?

wiak

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å oppgradere til PCI Express

Jeg har nå:

Abit AV8

AMD Athlon 64 X2 3800+

ATI Radeon X800 XT 256MB VIVO

4x WDC 250GB 7200RPM 8MB Cache (2xIDE/2xSATA)

Det jeg har tenkt å oppgradere til:

Abit AT8 (Crossfire) eller Asus A8R-MPV (Crossfire)

ATI Radeon X1800 XT 512MB (eller) ATI Radeon X1900 XT/XTX 512MB

burde jeg vente til X1900 kommer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja, jeg ville gjort det.. men så må du spørre deg selv,, MÅ du oppgradere nå eller kan du vente litt, bare litt. :).

Jeg skal selv oppgradere det meste i Januar, men jeg lurer også på om jeg kan vente til den nye scoketen til AMD kommer ut. :) kjenner jeg den saken rett tar det vel over et år før det er lønnsomt og kjøpe og ikke så alt for dyrt ;)

Lenke til kommentar

x800xt drar fortsatt spill bra, så jeg ville ventet med å kjøpe nytt, helt klart. Men, dersom du må ha det beste, så er det ingen som hindrer deg :D

EDIT: Men når sant skal sies, så har jeg tenkt til å kjøpe x1800xt selv da :p . Men nå har jeg radeon 9600, så jeg KAN ikke vente lenger :)

Endret av sablabra
Lenke til kommentar
x800xt drar fortsatt spill bra, så jeg ville ventet med å kjøpe nytt, helt klart. Men, dersom du må ha det beste, så er det ingen som hindrer deg :D

EDIT: Men når sant skal sies, så har jeg tenkt til å kjøpe x1800xt selv da :p . Men nå har jeg radeon 9600, så jeg KAN ikke vente lenger :)

5332702[/snapback]

hehe hadde 9800pro før jeg kjøpte x800xt jeg hehe så blir det X1800XT 512mb snart :p

Lenke til kommentar

Hadde holdt meg langt unna X1800-kortene nå jeg, siden ATi kommer til å oppdatere dem med R580 iløpet av februar uansett...

Blir nesten litt som å sitte på en "synkende skute". X1800 får iallefall kort levetid som toppkort.

Det samme gjelder GeForce 7800GTX 512MB ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...