Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.

hylo

Anbefalte innlegg

har mere erfaring enn deg! tar den rett oppi eg! sånn som alle folk gjorde før i tiden hehe:P

6401161[/snapback]

Du er vel av de "kule" som synes rullings er for homoer og bare tar tobakken rett i munnen og drøvtygger det uten å rulle den. :roll:

Uansett hvor mye erfaring du påstår å ha, så har du tydeligvis gått glipp av noe når det gjelder snus. Ja, jeg vet at "mange" putter det rett oppi, men det gjør ikke det mer riktig eller bedre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har mere erfaring enn deg! tar den rett oppi eg! sånn som alle folk gjorde før i tiden hehe:P

6401161[/snapback]

Du er vel av de "kule" som synes rullings er for homoer og bare tar tobakken rett i munnen og drøvtygger det uten å rulle den. :roll:

Uansett hvor mye erfaring du påstår å ha, så har du tydeligvis gått glipp av noe når det gjelder snus. Ja, jeg vet at "mange" putter det rett oppi, men det gjør ikke det mer riktig eller bedre.

6401207[/snapback]

men det er jo sant dere får ikke utnytta hele prisen når dere baker den! det sier jo seg selv!!

Lenke til kommentar

men det er jo sant dere får ikke utnytta hele prisen når dere baker den! det sier jo seg selv!!

6401241[/snapback]

Tror du på hva du selv sier her? Det er jo bare fjas... Nikotinet siver ut av prisen så det spiller ingen rolle om du baker eller dekker hele munnen med snus.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Jeg har alldri snust noen gang og er STOLT av det. Tross gruppepress og diverse "fristelser" står jeg her enda; SNUSFRI!

Lenke til kommentar

Hmm, hvordan bør snus oppbevares for at det ikke skal miste effekt/kvalitet/smak?

Vet kjøleskap er noe man bruker, men å servere en snusboks i en kjøleskap som brukes aktivt hele tida av foreldrene er ikke det smarteste man kan gjøre.

Lenke til kommentar
Snuser litt nå og da fordi det er godt, ikke fordi jeg er avhengig...

6401594[/snapback]

Samme her, har ikke snus på to uker nå, selv om jeg har penger + masse tilgang til snuskjøp.

Göteborg Rapè fikk meg til å miste snuslysten for en stund :thumbdown:

Lenke til kommentar
Steike så populært det er å snuse. "ALLE" gjør det, fordi det er "kult".

6401998[/snapback]

Kan ikke inrømme at det ser kult ut å snuse da :)

Det er deilig, og avslappende.

Skal slutte snart da.. Dyrt..

men var hos tannlegen og hadde null hull :D så det skader vel mest på tannkjøttet?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...