Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
heei!! hva er vitsen med å bake snusen? kaster bort halve snus boksen med det jo! dere får ikke utnytta hele prisen når dere baker den? skjønner dere ikke!! :hjavascript:emoticon(':hmm:')mm:

6401013[/snapback]

vel, hvis du kaster bort halve boksen på å bake skjønner jeg godt hvorfor du ikke gjør det.

6401025[/snapback]

 

skjønner du meg ikke?? når du baker snusen så bruker jo du bare den snusen som er utta på og den snusen som blir inni bruker du jo ikke!! skjønner ikke du det da?

Lenke til kommentar
heei!! hva er vitsen med å bake snusen? kaster bort halve snus boksen med det jo! dere får ikke utnytta hele prisen når dere baker den? skjønner dere ikke!! :hjavascript:emoticon(':hmm:')mm:

6401013[/snapback]

vel, hvis du kaster bort halve boksen på å bake skjønner jeg godt hvorfor du ikke gjør det.

6401025[/snapback]

 

skjønner du meg ikke?? når du baker snusen så bruker jo du bare den snusen som er utta på og den snusen som blir inni bruker du jo ikke!! skjønner ikke du det da?

6401054[/snapback]

 

Kjære gutten min,

 

Du får utnyttet hele prisen. Det trekker ut alikevel. Du kjenner vel forskjell på pose og løs? Snusen blir gjerne litt fuktig i kjeften og da løser det seg litt opp/evnt siver ut det meste av den skumle nikotinen...

 

-Magnus

Lenke til kommentar
heei!! hva er vitsen med å bake snusen? kaster bort halve snus boksen med det jo! dere får ikke utnytta hele prisen når dere baker den? skjønner dere ikke!! :hjavascript:emoticon(':hmm:')mm:

6401013[/snapback]

vel, hvis du kaster bort halve boksen på å bake skjønner jeg godt hvorfor du ikke gjør det.

6401025[/snapback]

 

skjønner du meg ikke?? når du baker snusen så bruker jo du bare den snusen som er utta på og den snusen som blir inni bruker du jo ikke!! skjønner ikke du det da?

6401054[/snapback]

 

Så du klarer å få spredd hvert snuskorn jevnt over hele leppa?

Men jeg tviler på at nikotinet innerst i prisen ikke blir tatt opp i blodet

 

btw, noen som har prøvd å skjære et lite kutt i leppa før du legger opp en pris? da bør du vel få ganske god effekt

Endret av Impetus90
Lenke til kommentar
unasett er det sløssing! dere klemer ut saften oxo. har dere ikke prøvde å ta rett oppi da? det er det som er deilig!!

6401116[/snapback]

nei nei, man klemmer ikke ut saften dersom man gjør ting riktig, snusbaking krever skills og erfaring, noe du tydligvis ikke har. ;)

6401147[/snapback]

har mere erfaring enn deg! tar den rett oppi eg! sånn som alle folk gjorde før i tiden hehe:P

Lenke til kommentar
unasett er det sløssing! dere klemer ut saften oxo. har dere ikke prøvde å ta rett oppi da? det er det som er deilig!!

6401116[/snapback]

nei nei, man klemmer ikke ut saften dersom man gjør ting riktig, snusbaking krever skills og erfaring, noe du tydligvis ikke har. ;)

6401147[/snapback]

har mere erfaring enn deg! tar den rett oppi eg! sånn som alle folk gjorde før i tiden hehe:P

6401161[/snapback]

Greit, jeg må nok se meg slått her, det er ingen tvil om at du er den kuleste personen som noen gang har satt fot på dette forum.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...