Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Har trent med snus mange ganger. Har ikke merket noe forsjell jeg.

6394158[/snapback]

 

Samme her. Eneste forskjellen var at jeg fikk en bøtte med kjeft av kompisen min som er treningsnarkoman om hvor fy-fy det var å bruke snus mens man trente :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Syns faktisk det deilig å trene med snus jeg, orker mer..

6394703[/snapback]

 

Det er nok feil hehe

 

Man får litt dårligere kondis av snus i hvert fall.

6394906[/snapback]

Men man blir ofte mer opplagt. Jeg synes snus er mer oppkvikkende når man er kembotrøtt enn kaffe og red bull. Men når man er våken, virker det avslappende :p

Lenke til kommentar

Med tanke på snus og trening:

 

Når man snuser trekker blodårene seg visstnok sammen, dette fører selvfølgelig igjen til dårligere blodsirkulasjon, og som de fleste sikkert forstår er ikke dette noe triks når man trener. Men så kommer det helt ann på hva man ligger i trening, jeg selv kunne aldri tenkt på å snuse når jeg trener(no tenker jeg på når jeg snuste) grunnet at det ville ødelagt litt for meg. Men folk som trener for "gøyt" trenger ikke å bry seg noe om det siden de mest sannsynlig ikke har noe annet mål med treningen enn å ha det gøy.

Lenke til kommentar

Fjærna reguleringa i går, og kjøpte min første boks med løs snus nettop.

 

I begynnelsen lagde jeg små priser, øvde på å bake og ble irritert over at det ble så mye gris, og at den smuldret under leppen min..

 

men nå, som jeg er hjemme, tok jeg å lagde en stor pris, og ballet den skikkelig.

 

DEILI!

 

Röda Lacket løs btw :)

 

har vært alene hjemme i noen dager nå, og dette er resultatet :)

 

im0033675ta.jpg

 

Ikke jeg som har snust alle da, har hatt noen kompiser på besøk, men alle er tom :)

Lenke til kommentar
Fjærna reguleringa i går, og kjøpte min første boks med løs snus nettop.

 

I begynnelsen lagde jeg små priser, øvde på å bake og ble irritert over at det ble så mye gris, og at den smuldret under leppen min..

 

men nå, som jeg er hjemme, tok jeg å lagde en stor pris, og ballet den skikkelig.

 

DEILI!

 

Röda Lacket løs btw :)

 

har vært alene hjemme i noen dager nå, og dette er resultatet :)

 

im0033675ta.jpg

 

Ikke jeg som har snust alle da, har hatt noen kompiser på besøk, men alle er tom :)

6396790[/snapback]

Röda Läcket er et godt valg for førstegangsbaker. :)

 

Men Läcket Portion er dog ikke helt topp.. :no: Onyx derimot. :love:

 

Men baking er noe som tar litt tid å lære. Men etter hvert blir det mer og mer naturlig. :)

 

Baker lett selv om jeg har halvt døddrukken og har null fingerkontroll og det er heeeeeelt mørkt. :p

 

Gratulerer med fjernet regulering forresten. :)

Endret av Simon Aldra
Lenke til kommentar
Röda Läcket er et godt valg for førstegangsbaker. :)

 

Men Läcket Portion er dog ikke helt topp.. :no: Onyx derimot. :love:

 

Men baking er noe som tar litt tid å lære. Men etter hvert blir det mer og mer naturlig. :)

 

Baker lett selv om jeg har halvt døddrukken og har null fingerkontroll og det er heeeeeelt mørkt. :p

 

Gratulerer med fjernet regulering forresten. :)

6396914[/snapback]

 

Röda er mye lettere å bake enn vanlig general iværtfall :)

 

Får til å lage sånn tønner nå iværtfall :)

 

Tusen takk :)

Lenke til kommentar
Röda Läcket er et godt valg for førstegangsbaker. :)

 

Men Läcket Portion er dog ikke helt topp.. :no: Onyx derimot. :love:

 

Men baking er noe som tar litt tid å lære. Men etter hvert blir det mer og mer naturlig. :)

 

Baker lett selv om jeg har halvt døddrukken og har null fingerkontroll og det er heeeeeelt mørkt. :p

 

Gratulerer med fjernet regulering forresten. :)

6396914[/snapback]

 

Röda er mye lettere å bake enn vanlig general iværtfall :)

 

Får til å lage sånn tønner nå iværtfall :)

 

Tusen takk :)

6396935[/snapback]

Prøv med rundere modeller, kuler, og legg dem helt til siden. Der ligger de godt. :)

Lenke til kommentar

Når det kjem til dette med snusing og fysisk aktivitet så har eg sjølv merka at snusing fort fører til at ein svetter meier en dersom ein ikkje snusar.

Eg bruker heller å snuse når eg skal slappe av, mykkje betre med snus etter at ein har trent enn før ein trener ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...