Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Var innom en narvesen idag som faktisk hadde Gøteborg Rape, forstod hva jeg var ute etter, og som solgte meg uten legitimasjon. Gud så digg den snusen er. Myyyyye bedre enn General og Skruff.

6363299[/snapback]

 

Jepp. Uten tvil den beste portionssnusen på markedet. MYE bedre enn Skruf, General, RL, Catch etc.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sitter med en wiskey under leppa nå, var lenge sia siste det, da smaker den extra godt..

Egentlig ganske god den, men slår ikke general og skruf..

6372443[/snapback]

Har faktisk aldri smakt den, har sett den på noen bensinstasjoner, men det var i Trøndelag, og her på vestlandet er det omtrent kun General :S

Lenke til kommentar
Er det noen her som har erfaring med å handle fra www.snusbutiken.se ?

 

Kunne tenkt meg å bestille et par stokker snus derfra! :)

6372187[/snapback]

 

Hvis du skal bestille fra utlandet må du være nøye å ikke bestille for mye. Kvota er 250 gram snus (5 løse eller 10 porsjon). Blir varene dine tatt i tollen blir du holdt til ansvar og må fortolle varene og det er DYRT!

Lenke til kommentar
Hvis du skal bestille fra utlandet må du være nøye å ikke bestille for mye. Kvota er 250 gram snus (5 løse eller 10 porsjon).

eller ca 25 bokser med miniporsjon. Synes det er frekt at miniporsjon koster like mye som vanlig porsjon til tross for at den veier under halvparten av vanlig prosjon
Lenke til kommentar
Er det noen her som har erfaring med å handle fra www.snusbutiken.se ?

 

Kunne tenkt meg å bestille et par stokker snus derfra! :)

6372187[/snapback]

Å så digg. De godtar Visa electron der. Da blir det nok bestilt endel snus derfra ja :cool:

6373686[/snapback]

 

 

Det fungerer nok ikke uansett. :roll:

Lenke til kommentar
Er det noen her som har erfaring med å handle fra www.snusbutiken.se ?

 

Kunne tenkt meg å bestille et par stokker snus derfra! :)

6372187[/snapback]

Å så digg. De godtar Visa electron der. Da blir det nok bestilt endel snus derfra ja :cool:

6373686[/snapback]

 

 

Det fungerer nok ikke uansett. :roll:

6373694[/snapback]

Hvorfor skulle det ikke fungere? De sjekker kanskje alder?

Lenke til kommentar
Er det noen her som har erfaring med å handle fra www.snusbutiken.se ?

 

Kunne tenkt meg å bestille et par stokker snus derfra! :)

6372187[/snapback]

Å så digg. De godtar Visa electron der. Da blir det nok bestilt endel snus derfra ja :cool:

6373686[/snapback]

 

 

Det fungerer nok ikke uansett. :roll:

6373694[/snapback]

Hvorfor skulle det ikke fungere? De sjekker kanskje alder?

6374104[/snapback]

 

 

Dette kortet står at man kan bruke når man betaler på World of Warcraft også. Men det viser seg at Visa Electron har en annen betydning i andre land (elns) så det fungerer ikke. Norge er litt sært.

Lenke til kommentar

Okei, nå har deg seg sånn; på onsdag reiser jeg til Italia med fotball-laget.

 

Jeg er usikker om jeg skal ta med meg snus eller ikke, vil jeg bli for slapp for fysisk aktivitet?

 

Og enda mer; når jeg kommer hjem, tolv dager etter, skal jeg være hjemme i 12 timer før jeg reiser til Grimstad. Jeg er under 18. Jeg er blakk. Hvordan skal jeg klare meg i Grimstad, der jeg ikke vet om noen steder hvor det er mulig for meg å kjøpe snus. Må jeg vandre rundt i Grimstad og spørre "øyh, gidd du å kjøpe snus for meg?"

 

eller?

Lenke til kommentar
Okei, nå har deg seg sånn; på onsdag reiser jeg til Italia med fotball-laget.

 

Jeg er usikker om jeg skal ta med meg snus eller ikke, vil jeg bli for slapp for fysisk aktivitet?

 

Og enda mer; når jeg kommer hjem, tolv dager etter, skal jeg være hjemme i 12 timer før jeg reiser til Grimstad. Jeg er under 18. Jeg er blakk. Hvordan skal jeg klare meg i Grimstad, der jeg ikke vet om noen steder hvor det er mulig for meg å kjøpe snus. Må jeg vandre rundt i Grimstad og spørre "øyh, gidd du å kjøpe snus for meg?"

 

eller?

6376466[/snapback]

:

Er faktisk ikke så mange godt dokumenterte skadevirkninger ved snusing. Du har økt risiko for tannkjøttbetennelse/periodontitt/løsning av tenner og en viss økt risiko for kreft i bukspyttkjertelen, men ikke så mye mer. Sammenheng med kreft i munnhulen er mulig, men tvilsom. Snusing øker sympatikusaktivitet (hjertefrekvens, svetting m.m.) littegrann, og dermed også forbrenningen. Tror ikke snusing har den aller største innvirkning på treningen, men kanskje noe hvis du snuser mye.

:)

Lenke til kommentar

hehe, men liksom.

 

Jeg blir litt slapp når jeg snuser.

Og hvis jeg tar meg en pris RETT før trening, blir det bare slitsomt og irriterende.

 

nikotin forminsker blodårene slik at hjertet må jobbe hardere for å pumpe blod rundt i kroppen

 

-kondis

Endret av Mollenpriz
Lenke til kommentar
Okei, nå har deg seg sånn; på onsdag reiser jeg til Italia med fotball-laget.

 

Jeg er usikker om jeg skal ta med meg snus eller ikke, vil jeg bli for slapp for fysisk aktivitet?

 

Og enda mer; når jeg kommer hjem, tolv dager etter, skal jeg være hjemme i 12 timer før jeg reiser til Grimstad. Jeg er under 18. Jeg er blakk. Hvordan skal jeg klare meg i Grimstad, der jeg ikke vet om noen steder hvor det er mulig for meg å kjøpe snus. Må jeg vandre rundt i Grimstad og spørre "øyh, gidd du å kjøpe snus for meg?"

 

eller?

6376466[/snapback]

KjOp snus i "duty free" saken pA flyplassen, om du kommer tilbake fra Italia pA gardemoen er det duty free ved bagasje henting, kan kjOpe snus nok for &é dger der :) Vist ikke kan du jo kjOpe snus pA veien ned og legge den til kjOling.

Lenke til kommentar
hehe, men liksom.

 

Jeg blir litt slapp når jeg snuser.

Og hvis jeg tar meg en pris RETT før trening, blir det bare slitsomt og irriterende.

 

nikotin forminsker blodårene slik at hjertet må jobbe hardere for å pumpe blod rundt i kroppen

 

-kondis

6376757[/snapback]

Ja, det er vel neppe utrolig smart å putte en pris under leppen 10 minutter før du skal på banen, men ellers går det vel bra. La vær å snus 2-3 timer før du skal spille så er blodårene dine tilbake til det normale.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...