Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var innom en narvesen idag som faktisk hadde Gøteborg Rape, forstod hva jeg var ute etter, og som solgte meg uten legitimasjon. Gud så digg den snusen er. Myyyyye bedre enn General og Skruff.

6363299[/snapback]

 

Blir for svak synes jeg. Skruf liker jeg egentlig ikke.

 

 

Holder meg til General og Grovsnus. (Blitt mye av Grovsnus i det siste.)

Lenke til kommentar
portion eller lös?

 

anywhoo, til deg som har snusen inni kabinettet.

 

Blir ikke snusen fryktelig tørr\yucky?

 

Mitt kabinett holder seg på 25-30 grader, men er dette bra for snusen?

6363796[/snapback]

Portion ;)

 

Med åpen sidedør skulle det ikke være noe stress å ha den i kabinettet. Blir jo varmt i lomma og nå om sommeren.

Lenke til kommentar
Var innom en narvesen idag som faktisk hadde Gøteborg Rape, forstod hva jeg var ute etter, og som solgte meg uten legitimasjon. Gud så digg den snusen er. Myyyyye bedre enn General og Skruff.

 

Gøteborgs Rapè?!

 

Å fy søren den snusen er fæl. Den smaker såpe\parfyme i lange baner, prøv å spraye deg i kjeften med zalo og bestemors parfyme, så er det just samme smaken :!:

 

(sorry, klarer bare ikke den snusen)

Lenke til kommentar
Heihei!

Får jeg kjøpt snus i sverige? :innocent:

6364635[/snapback]

Joda, skal funke greit det ;) Sålenge du ser nogenlunde gammel nok ut :p Hvis ikke du får kjøpt er det bare å spørre en random person, det gjorde jeg sist jeg var i sverige, og jeg kom hjem med 10 Skruf sterk (løs). ;)

 

Kjøpte meg en snus av typen Grovsnus i dag forresten, goknall den :)

Lenke til kommentar

:!: så samme innslaget, og det gjelder bare de nikotinfrie snusene, eller ihvertfall noen av dem.... ihvertfall det fyren sa.

 

men anyways så er det jo priskrig :w00t:

så skal ikke se bortifra at det blir ENDA billigere i nabolandet :love:

 

 

 

menne, har ett lite spørsmål, kjøpte min første boks ETTAN her om dagen, og baker i ca 20 sek...men ETTAN blir jo hard so en stein :mad: gjorde jo ondt i leppa :thumbdown:

 

noen som har fått det slik :ermm: ?

Endret av danijo
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...