Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

høhø:p må ha bildebevis.. xD

 

har hørt om at når man har snuset lenge så ''utvikler'' man en lomme som du snakker om.... men uansett, skal på fotballtur til sverige i sommer, da går jeg for en boks i leppa... LANG bakst fra gjeksel til gjeksel =)

 

er ikke vits å sløse en hel boks i olje landet norge;)

Lenke til kommentar

Skal se om jeg får sjangsen til det, digitalkameraet mitt trenger nytt batteri. Forbaska skit.

 

Ja, 30-40 år med en boks general om dagen tærer såpass på slimhinnene mener jeg. Helt sykt å se på, fyren kunne stikke pekefingern inn under leppa og nesten helt opp til øyet. Kan neppe være sunt akkurat ;).

 

Og forresten, skal du sette rekorder så pakker du alle hulrom i kjeften med snus og gliser bredt. En partyhöydare! :D

Lenke til kommentar

Er alene hjemme nå, så alle mine 3 snusbokser kom ut av kabinettet mitt :)

 

Men jeg lurer på noe, Röda Lacket boksen er gått ut av dato, dvs: 01.06.2006

 

 

Er den goknall enda eller? skal legge den i kjøleskapet nå..

 

Edit: litt tørr, men funker enda :)

Endret av complexity
Lenke til kommentar

post-41440-1150969233_thumb.jpg

 

Jeg og en kompis lagde våre egen posesnuser her om dagen :D Er vel kanskje like mye snus i den største klumpen der som tre normale bakesnuser. Den lille ovenfor er en General Onyx. Den store ser ikke så stor ut egentlig, men den er hvertfall 4 ganger så tykk som onyxen. Den var et slit å få plass til under leppa hehe.

 

Edit: Vi tømte teposer til å lage posesnus med :thumbup: Det funket utmerket bra.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Ettersom snus er ulovelig i Danmark... bare Norge og Sverige i EU&EØS som har dispansasjon.... så har de ikke snusen liggende framma i snus-skap... å de ligge sm oftest i brusskapene HELT nederst... og så må du spørre etter det.

 

=)

 

var 4 uker i København for 2 somrer siden å hadde ingen problemer med å få tak i snus=)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...