Thewiz Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Hvor lenge holder en snus seg i vanlig romtemp etter den er åpnet? (General Løs btw) Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Kan tenke meg et par uker . Snus blir aldri "gammel" forsåvidt, men den blir tørr og mister smaken. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Kan tenke meg et par uker . Snus blir aldri "gammel" forsåvidt, men den blir tørr og mister smaken. 6357927[/snapback] Snus er stemplet med best før merking da. Dessverre er mye av snusen allerede tørr når den kommer ut fra butikken, men etter en 5-7 dager er den ødelagt for min del. Lenke til kommentar
danijo Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 en kompis med en feit prell på LAN... hihi:P Lenke til kommentar
danijo Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 (endret) en kompis med en feit prell på LAN... :!: noen som har noe råere å vise til elle?? Endret 22. juni 2006 av danijo Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Jeg kjenner en som faktisk fikk plass til en så stor pris. Har desverre ikke bilde av det, men han putter en så stor pris opp i ei "lomme" han har som går hele veien fra venstre side av overleppa og nesten opp til øyet. Også har han prisen i...eh... hodet i et par timer også da Lenke til kommentar
danijo Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 høhø må ha bildebevis.. xD har hørt om at når man har snuset lenge så ''utvikler'' man en lomme som du snakker om.... men uansett, skal på fotballtur til sverige i sommer, da går jeg for en boks i leppa... LANG bakst fra gjeksel til gjeksel =) er ikke vits å sløse en hel boks i olje landet norge;) Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Skal se om jeg får sjangsen til det, digitalkameraet mitt trenger nytt batteri. Forbaska skit. Ja, 30-40 år med en boks general om dagen tærer såpass på slimhinnene mener jeg. Helt sykt å se på, fyren kunne stikke pekefingern inn under leppa og nesten helt opp til øyet. Kan neppe være sunt akkurat . Og forresten, skal du sette rekorder så pakker du alle hulrom i kjeften med snus og gliser bredt. En partyhöydare! Lenke til kommentar
danijo Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 hehe:P... er nok sant det... høres jo helt SYKT ut... takk for den siste der...skal faen meg prøves i sommer... om jeg da ikke bare prøver idag... eller bare fylle kjeften med 24 bleier/en portion bok?? Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Bruker du porsjons-snus så er det kansje mulig at du slipper å sløse bort hele boksen på å prøve det. Løssnus er uansett best, blir mer griseri av det Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 (endret) Er alene hjemme nå, så alle mine 3 snusbokser kom ut av kabinettet mitt Men jeg lurer på noe, Röda Lacket boksen er gått ut av dato, dvs: 01.06.2006 Er den goknall enda eller? skal legge den i kjøleskapet nå.. Edit: litt tørr, men funker enda Endret 22. juni 2006 av complexity Lenke til kommentar
Feh Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 (endret) Jeg og en kompis lagde våre egen posesnuser her om dagen Er vel kanskje like mye snus i den største klumpen der som tre normale bakesnuser. Den lille ovenfor er en General Onyx. Den store ser ikke så stor ut egentlig, men den er hvertfall 4 ganger så tykk som onyxen. Den var et slit å få plass til under leppa hehe. Edit: Vi tømte teposer til å lage posesnus med Det funket utmerket bra. Endret 22. juni 2006 av Feh Lenke til kommentar
Zanmato Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 (endret) Så Sykt!! Hahaha :!: det der MÅ prøves! Hvordan gjorde dere det? Lær oss! Endret 22. juni 2006 av Zanmato Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Da var denne gutten tilbake fra Sverige. Kjøpte et tårn med den nye Gøteborgs Rapè portion (noe bærsmak kombinert med skog) og et tårn med skruf stark portion <3 Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Æsj, den nyåpna gennisen min er tørr Lenke til kommentar
Eline Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Får jeg kjøpt snus i Danmark? Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Får jeg kjøpt snus i Danmark? 6361411[/snapback] Nja, du får iaf kjøpt det på togstasjonen i Køben, og i kiosken på Roskilde (om det er dit du skal da, vel og merke). Du får sikkert kjøpt det på flyplasser også. Ellers er det litt værre å få tak i snus i Danmark. Lenke til kommentar
danijo Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Ettersom snus er ulovelig i Danmark... bare Norge og Sverige i EU&EØS som har dispansasjon.... så har de ikke snusen liggende framma i snus-skap... å de ligge sm oftest i brusskapene HELT nederst... og så må du spørre etter det. =) var 4 uker i København for 2 somrer siden å hadde ingen problemer med å få tak i snus=) Lenke til kommentar
sirIdar Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Eller dersom du tar ferje til danmark kan du lett kjøpe deg ett tårn til en betydelig billigere penge en hva du betaler for snusen i Norge. Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Skal også til Danmark i morgen. Aldersgrensen for snus er 16 år der om jeg ikke tar feil? Og får man også kjøpt det på båten hvis man er 16? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg