Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.

hylo

Anbefalte innlegg

Syns det er flott at jenter snuser jeg :D

Hater alle de drittsekkene som sier at jentene er stygge med snus, de har sine behov de også! :yes:

5380259[/snapback]

So what? Er du en drittsekk fordi du ikke liker hvordan en person ser ut med snus? Jeg synes jenter ser tilbakestående ut med en feit pris i leppa, og det er uhyre macho.

Du har et behov for å drite ikke sant? Jeg digger ikke å se deg drite. Gjør det meg til en drittsekk?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
So what? Er du en drittsekk fordi du ikke liker hvordan en person ser ut med snus? Jeg synes jenter ser tilbakestående ut med en feit pris i leppa, og det er uhyre macho.

5380340[/snapback]

Du ser også tilbakestående ut med snus! Og jeg. Og Glisevask, samt absolutt alle andre. Men enkelte jenter er jo bare nusselige med en liten bule :tease:

Lenke til kommentar

Syns noen jenter ser fin ut med snus, men da mener jeg portionssnus

Ingen ser vel helt greie ut med snus under leppa, men det er vel ikke vitsen heller?

Så verre ut før i tiden da mange ikke visste hva dette fenomenet med klump i munnen var for noe. Føler meg fremdeles litt flau når jeg går rundt i tyrkia, statene etc. med pris i kjeften..

Og forresten, er det noen andre enn meg som får dårlig samvittighet på slutten av uken etter å ha brukt 250 kr på snus iløpet av 5 dager?

Lenke til kommentar
Syns noen jenter ser fin ut med snus, men da mener jeg portionssnus

Ingen ser vel helt greie ut med snus under leppa, men det er vel ikke vitsen heller?

Så verre ut før i tiden da mange ikke visste hva dette fenomenet med klump i munnen var for noe. Føler meg fremdeles litt flau når jeg går rundt i tyrkia, statene etc. med pris i kjeften..

Og forresten, er det noen andre enn meg som får dårlig samvittighet på slutten av uken etter å ha brukt 250 kr på snus iløpet av 5 dager?

5383515[/snapback]

Nei, kan ikke si det. Så bruker jeg heller ikke fem bokser i uka :)

Lenke til kommentar

Kjøpte en boks i dag morges, og jeg har allerede greid å halvtømme den! Før hadde jeg en boks i nesten 3 - 4 dager før den var tom. Må kutte ned på snusingen no, blir for dyrt. Hmmmfff, skulle ha bodd nær grensen. Eneste negative tingen med Bergen :D

Og JA! enklte damer blir mer sexy med en liten bul i leppen, merk liten!

Lenke til kommentar

Du har et behov for å drite ikke sant? Jeg digger ikke å se deg drite. Gjør det meg til en drittsekk?

5380340[/snapback]

Jo, jeg syns du er en drittsekk da :tease:

Lenke til kommentar
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=112433

Nå blir det "skummelt" å bruke snus igjen, liker ikke den advarselen :p

5393319[/snapback]

Nå blir det noe alla røykpakkene da :p

Kan vi si bye bye til "Denne tobakksvaren kan være helseskadelig og er berolighetsfremkallende".

OH NOES!!111

5393352[/snapback]

Det eneste som er stress med det, er at snusboksenes utseende (som tross alt er meget pent i mange tilfeller) blir besudlet med slikt. Om man skal følge prinsippet man har med sigaretter kommer de vel til å klistre et svært klistremerke på lokket, rundt hele boksen, bare la innholdet være igjen, og ha et lite merke på siden der det står "general" :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...