Loeve Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Syns det er flott at jenter snuser jeg Hater alle de drittsekkene som sier at jentene er stygge med snus, de har sine behov de også! 5380259[/snapback] So what? Er du en drittsekk fordi du ikke liker hvordan en person ser ut med snus? Jeg synes jenter ser tilbakestående ut med en feit pris i leppa, og det er uhyre macho. Du har et behov for å drite ikke sant? Jeg digger ikke å se deg drite. Gjør det meg til en drittsekk? Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Flere gutter kler snus enn jenter, men hvis jenta er fin nok kan det faktisk se ok ut med snus Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 So what? Er du en drittsekk fordi du ikke liker hvordan en person ser ut med snus? Jeg synes jenter ser tilbakestående ut med en feit pris i leppa, og det er uhyre macho. 5380340[/snapback] Du ser også tilbakestående ut med snus! Og jeg. Og Glisevask, samt absolutt alle andre. Men enkelte jenter er jo bare nusselige med en liten bule Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Nei, jeg er skamdeilig både med og uten snus. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Sant nok *overfalle og antaste grovt* Lenke til kommentar
SwedishMatch Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Syns noen jenter ser fin ut med snus, men da mener jeg portionssnus Ingen ser vel helt greie ut med snus under leppa, men det er vel ikke vitsen heller? Så verre ut før i tiden da mange ikke visste hva dette fenomenet med klump i munnen var for noe. Føler meg fremdeles litt flau når jeg går rundt i tyrkia, statene etc. med pris i kjeften.. Og forresten, er det noen andre enn meg som får dårlig samvittighet på slutten av uken etter å ha brukt 250 kr på snus iløpet av 5 dager? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Syns noen jenter ser fin ut med snus, men da mener jeg portionssnus Ingen ser vel helt greie ut med snus under leppa, men det er vel ikke vitsen heller? Så verre ut før i tiden da mange ikke visste hva dette fenomenet med klump i munnen var for noe. Føler meg fremdeles litt flau når jeg går rundt i tyrkia, statene etc. med pris i kjeften.. Og forresten, er det noen andre enn meg som får dårlig samvittighet på slutten av uken etter å ha brukt 250 kr på snus iløpet av 5 dager? 5383515[/snapback] Nei, kan ikke si det. Så bruker jeg heller ikke fem bokser i uka Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Kjøpte en boks i dag morges, og jeg har allerede greid å halvtømme den! Før hadde jeg en boks i nesten 3 - 4 dager før den var tom. Må kutte ned på snusingen no, blir for dyrt. Hmmmfff, skulle ha bodd nær grensen. Eneste negative tingen med Bergen Og JA! enklte damer blir mer sexy med en liten bul i leppen, merk liten! Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Og JA! enklte damer blir mer sexy med en liten bul i leppen, merk liten! 5384941[/snapback] De er spesielle. Jeg liker det spesielle. Til en viss grad. Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 So what? Er du en drittsekk fordi du ikke liker hvordan en person ser ut med snus? Jeg synes jenter ser tilbakestående ut med en feit pris i leppa, og det er uhyre macho. Du har et behov for å drite ikke sant? Jeg digger ikke å se deg drite. Gjør det meg til en drittsekk? 5380340[/snapback] Jo, jeg syns du er en drittsekk da Lenke til kommentar
Irons Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Var i sverige på Tirsdag (stockholm), kysset til og med ei med snus (liten porsjon) sexy, ja faktisk litt.. (lakris snus da) Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 porsjon aka kyssesnus Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 porsjon aka kyssesnus 5390408[/snapback] Kan jo smake litt da.. Lenke til kommentar
Irons Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 mini porsjon, ble en veldig liten, men markant kul på den ene siden, som man kunne se og kjenne når man berørte verandre. Jeg tok ut min maxi porsjon først seff (det er mindre sexy tror jeg ) Lenke til kommentar
SwedishMatch Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Går helt greit å kysse\kline med portionssnus.Det hender jo at snusen detter ut, så å ta ut prisen er å foretrekke for begge parter vil jeg tro Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=112433 Nå blir det "skummelt" å bruke snus igjen, liker ikke den advarselen Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=112433 Nå blir det "skummelt" å bruke snus igjen, liker ikke den advarselen 5393319[/snapback] Nå blir det noe alla røykpakkene da Kan vi si bye bye til "Denne tobakksvaren kan være helseskadelig og er berolighetsfremkallende". OH NOES!!111 Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=112433 Nå blir det "skummelt" å bruke snus igjen, liker ikke den advarselen 5393319[/snapback] Nå blir det noe alla røykpakkene da Kan vi si bye bye til "Denne tobakksvaren kan være helseskadelig og er berolighetsfremkallende". OH NOES!!111 5393352[/snapback] Det eneste som er stress med det, er at snusboksenes utseende (som tross alt er meget pent i mange tilfeller) blir besudlet med slikt. Om man skal følge prinsippet man har med sigaretter kommer de vel til å klistre et svært klistremerke på lokket, rundt hele boksen, bare la innholdet være igjen, og ha et lite merke på siden der det står "general" Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 har ikke denne tråden sklidd ut til generell prat, slik som den som fikk den gamle snustråden stengt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg