Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor sterk er Skuf stärk portion i forhold til den portionboksen med grønn ring rundt? En kompis kjøpte feil snussort til meg i Sverige, så her sitter jeg med 10 bokser stärk portion uten at jeg helt merker forskjell. Er det noen smaksforskjell egentlig?

6329156[/snapback]

 

Hadde du lest litt, så hadde du funnet ut at Skruf Sterk Portion inneholder 35% mer nikotin enn vanlig Skruf, og Skruf Sterk Løs inneholder 10% mer :)

 

Med mindre jeg tar totalt feil, da... og tror heller ikke at smaken er så mye mer annerledes, bare mer nikotin i Sterk-snusen.

Lenke til kommentar
Njaaaa.... jeg må sitte med prisen i kjeften i en halvtime hver gang for å bli kvitt røyksuget, og ta meg en ny pris rundt hver time. Så tviler på at jeg får i meg mer nikotin enn jeg gjorde når jeg røykte :)

 

Yror neppe dette er det lureste du kan gjøre...

Du får i deg mere nikotin ved å snuse enn når du røyker. Ny pris hver time vil jo tilsi at du snuser omtrent 16 pris til dagen! Greit nok at du har røyka alt for mye alt for lange, men nå har du begynnt å snuse alt for mye. Dersom du skal ha ett håp om å bruke snusen som avvenning for røyken så kan du ikke ta deg en pris hver gang du kjenner at du ville hatt en røyk. Du kan nok snuse litt for å dekke noe av nikotinbehovet, men du vil jo ha det som en avvenning, da nytter det lite å være i konstant "snus rus":p

Lenke til kommentar
Hva er det tøvet med nikotinrus? Sitter jo ikke og bruker snus for å bli ruset av det, men fordi jeg er avhengig av nikotin og får et helvete uten det.

 

;)

6335560[/snapback]

 

Jaja, men du sier i en av dine første poster at du bruker snus som en avdenning for røykingen, jeg tolker det som om du har tenkt å slutte å snuse også etter hvert. Da må du jo trappe ned ! Greit nok at du så og si konstant føler suget etter nikotin, men du må jo trappe ned for å klare å slutte. Du får i deg mere nikotin med så mye snusing som du driver med nå, enn hva du fikk gjennom røykinga.

Lenke til kommentar

Kom nyss hjem fra England/Wales. Gud så deilig det var å komme hjem til Norge å kunne kjøpe seg snus. Var jo absolutt ikke å oppdrive der nede. Folk stirret merksnodig hver gang jeg tok frem en boks, og så rart på meg når jeg putta den under leppa.

 

Men røyk var det jo enorme mengder av der nede. Selv de minste sjappene hadde kemboutvalg av røykevennlig tobakk.

 

edit: Prøvde å få tak i Gøteborg Rape før jeg dro, men finner det ikke i sjappene i nærheten. Mulig jeg som utaler det enormt rart eller leser dårlig kanskje.

Endret av Mixel
Lenke til kommentar
Er vel noe som heter snuff, som gåt under narkotika..

Er liksom snus, bare at man sniffer det..

6341053[/snapback]

 

Hmm... merkelig. En kamerat av meg kjøpte 10 bokser med sniffetobakk når han var i polen, og tok det med til norge. Ingen i tollen eller sikkerhets-sjekken som sa noe.

 

Sniffetobakk RULER forresten :!:. Perfekt når man ikke har tid til å ta seg en pris, bare sniff en liten klype og du har nikotin nok for en time :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...