Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe, velkommen til forumet erlend. :)

 

Jeg er ikke eks-røyker men brodern er det, og det går bare bra med han, snuser som bare hjuling. ^^

 

30 sigs om dagen hørtes mye ut.

 

Det sugerør trikset skal prøves,hehe.

6325204[/snapback]

 

Takk! Tror jeg blir å trives her.

 

30 sigaretter om dagen ja... her hvor jeg bor er det så lite å finne på, at hele dagen går bort i røyk...pun intended. På det verste så var jeg så avhengig av sigaretter at jeg krøp inn i ei gammel campingvogn oppi skauen for å finne sneiper, gikk inn gjennom dassluka :roll: . Fant ingen sneiper der, så jeg måtte gå nesten en mil i -20 grader for å prøve å finne sneiper i et askebeger utenfor en arbeidsplass. Senere fikk jeg modern til å kjøpe meg røyk, så jeg slapp å finne på så mye tøv for å ha noe å røyke.

 

Tobakks-avhengighet er noe dritt! :thumbdown:

 

Uansett, det sugerør trikset fungerer. En ting med å slutte å røyke er nikotinbehovet, men det verste er vanen med å rulle\tenne seg røyk og røyke sammen med andre røykere. Klarer jeg å slutte å røyke, så burde det ikke være vanskelig å slutte med snus istedet. Eller hva? :)

 

-Erlend

Lenke til kommentar

Det sies at det er like eller mer vanskelig å slutte med snus, grunnen er at du får mer nikotin av snus. Men dette har jeg kun lest på diverse ungdomssider, noe som tilsier at dette bare er propaganda, men hvem vet?

 

Men det du sier å rulle en fag, det er like kos å bake en pris skal jeg si deg. :love:

Lenke til kommentar

Okeij, en gutt i fransk klassen min han spiste litt snus her om dagen.. Jeg spurte jo selvfølgelig hvorfor, siden jeg hverkan kan fordra snuslukt eller snussaft, eller snus når det kommer ned i halsen.. Ellers er det godt :) Men er det vanlig å spise snus?

Lenke til kommentar
Okeij, en gutt i fransk klassen min han spiste litt snus her om dagen.. Jeg spurte jo selvfølgelig hvorfor, siden jeg hverkan kan fordra snuslukt eller snussaft, eller snus når det kommer ned i halsen.. Ellers er det godt :) Men er det vanlig å spise snus?

6327262[/snapback]

 

På tentamen og eksamen når det er lenge til neste luftetur :)

Lenke til kommentar
Okeij, en gutt i fransk klassen min han spiste litt snus her om dagen.. Jeg spurte jo selvfølgelig hvorfor, siden jeg hverkan kan fordra snuslukt eller snussaft, eller snus når det kommer ned i halsen.. Ellers er det godt :) Men er det vanlig å spise snus?

6327262[/snapback]

 

Spise, som i å tygge og svelge? Eller bare svelge?

Hvis jeg har vondt i halsen svelger jeg ikke selve snusen, men bare det som renner ned. Hvis jeg er fin i halsen svelger jeg alt. ;)

Lenke til kommentar
Okeij, en gutt i fransk klassen min han spiste litt snus her om dagen.. Jeg spurte jo selvfølgelig hvorfor, siden jeg hverkan kan fordra snuslukt eller snussaft, eller snus når det kommer ned i halsen.. Ellers er det godt :) Men er det vanlig å spise snus?

6327262[/snapback]

 

Spise, som i å tygge og svelge? Eller bare svelge?

Hvis jeg har vondt i halsen svelger jeg ikke selve snusen, men bare det som renner ned. Hvis jeg er fin i halsen svelger jeg alt. ;)

6327634[/snapback]

 

Føler du deg ikke kvalm etterpå?

Lenke til kommentar
Det sies at det er like eller mer vanskelig å slutte med snus, grunnen er at du får mer nikotin av snus. Men dette har jeg kun lest på diverse ungdomssider, noe som tilsier at dette bare er propaganda, men hvem vet?

6326926[/snapback]

 

Njaaaa.... jeg må sitte med prisen i kjeften i en halvtime hver gang for å bli kvitt røyksuget, og ta meg en ny pris rundt hver time. Så tviler på at jeg får i meg mer nikotin enn jeg gjorde når jeg røykte :)

 

Tob2k: Synes general-safta er god, men akkurat nå har jeg bare Skruf Portion, og den safta smaker som den gangen jeg var uheldig og drakk av en ølboks full av gammelt øl og tobakks-sneiper. Synes ihvertfall jeg, da! :no:

Endret av Erlend_G
Lenke til kommentar
Det høres sykt ut! Skal aldri prøve meg på det!  :ermm:

Hehe

 

Spytter all saften i bøtte...

6327764[/snapback]

 

kylling. saften er god :love:

men å svelge hele shiten er nasty da :s

6327905[/snapback]

 

 

Jeg drikker helst en annen saft - cola :!:

Endret av Leasch
Lenke til kommentar
Skruf Tranebær?! Nei takk, vil heller snuse sure sneiper.

 

Kjøpte en sånn boks tidligere i år, og måtte kaste hele boksen etter en pris. Smaken, synes jeg da, var AKKURAT lik som å suge på en gammel nypete-pose. Vanvittig trasig  :cry:.

 

Men men, alle er forskjellige!

6327971[/snapback]

 

Tror du har misforstått, man skal ikke sitte å suge på snusen ;)

 

Synes personlig at Skruf Tranebær er ganske så god, men mer som godteri enn snus hehe

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...