SideburnsKongen Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Har en halv boks, som skal vare et helt lan.. Får bruke små priser lenge.. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Glemte skruf stärken på bussen i dag 6320335[/snapback] Vært i Sverige nå? Lenke til kommentar
fakey Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Glemte skruf stärken på bussen i dag 6320335[/snapback] Vært i Sverige nå? 6321404[/snapback] Var ikke på bussen fra sverige. Den datt ut av lomma mi på en annen busstur Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Sluttet med røyk i dag jeg. Tok den siste 23.30 i går kveld. Har gått veldig bra så langt, også snuser jeg 3-5 "ganger" om dagen. Små doser også. Snus vil jeg ikke slutte med da det drar damer som bare faen. Også er det så pent. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 (endret) var å kjørte moped nettop, fikk en jævla mygg elns inn i hjelmen og den stakk meg på undersiden av overleppen :!: er hoven og jæævli, så helt retarda ut med snus.. inni maskina mi ligger det nå en Skruf Tranbær og en uåpnet General Onyx som bare venter på at foreldrene mine skal legge seg Edit: muttern sier det neppe er en mygg.. lurer på hva slags dyr jeg har fått der Endret 16. juni 2006 av complexity Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Inni maskinen din? Mener du inni kabinettet? Jeg har faktisk snusen min inni der, rett vedsiden av en vifte. Holder god og kald. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Inni maskinen din? Mener du inni kabinettet? Jeg har faktisk snusen min inni der, rett vedsiden av en vifte. Holder god og kald. 6322410[/snapback] jepp, har den der i sjul for gamlingene. Blir ikke noe kaldere enn romtemperatur så er ikke mye vits Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 (endret) Oh noes! Gjemme snus for mamsen og papsen! edit: nam nam deilig med skruf Endret 16. juni 2006 av SBS Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Oh noes! Gjemme snus for mamsen og papsen! edit: nam nam deilig med skruf 6322775[/snapback] hehe, ja må det.. skal slutte snart så ikke noe poeng at de får vite noe.. Er litt lei skruf nå.. tranbær.. har en tendens til å gå fort lei Lenke til kommentar
Zanmato Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 He he. Ja, det er synd å måtte gjemme snusen for oldingsene. Jeg har den liggende på nattbordet Og, ja skruf er nyydelig sitter her med en general, nå faktisk. Godsaker Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Sitter her med en skruf under leppa her nå jeg.. Er det bare meg, eller er den sinsykt lett å bake? Hatt den i flere dager, like fersk og fin.. (Driver å sparer.. ) Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Begynte på den siste boksen med Skruf Stärk nå Jaja, må vel ta en tur til sverige igjen da Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 sinsyke priser på snusen er i norge ass.. Får jo 3 bokser til samme pris av en liksom.. i sverige.. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Bare la de få vite det (foreldra dine altså), trenger ikke nødvendigvis å si det rett ut, men gjør det litt sublimt, legg en boks i hylla på rommet, så de muligens ser det, og skulle de konfrontere deg om det så sier du alt. Mye greiere synes jeg, trenger ikke gjemme det bort hele tia, og det er deilig. Lenke til kommentar
ghrr Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Bare la de få vite det (foreldra dine altså), trenger ikke nødvendigvis å si det rett ut, men gjør det litt sublimt, legg en boks i hylla på rommet, så de muligens ser det, og skulle de konfrontere deg om det så sier du alt. Mye greiere synes jeg, trenger ikke gjemme det bort hele tia, og det er deilig. 6323154[/snapback] jepp enig der. sa til pappa at jeg snusa og da begynte han bare å le men han sa at mamma ikke måtte få vite noe om det for da kom ho bare til å klikke, og det stemmer nok skruf stark løs Lenke til kommentar
mandela Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 jepp enig der.sa til pappa at jeg snusa og da begynte han bare å le men han sa at mamma ikke måtte få vite noe om det for da kom ho bare til å klikke, og det stemmer nok skruf stark løs 6323176[/snapback] slapt av fattern din å bli nikotinavhengig, spesielt i ungdomstiden, er helt idiotisk. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Mulig det... Men hvem beggynner med tobakk etter at man er myndig uansett? Da er det like greit å drite i det hele, foreldre syns vel det er greit at barna deres snuser isteden for å røyke også. Lenke til kommentar
ghrr Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 jepp enig der.sa til pappa at jeg snusa og da begynte han bare å le men han sa at mamma ikke måtte få vite noe om det for da kom ho bare til å klikke, og det stemmer nok skruf stark løs 6323176[/snapback] slapt av fattern din å bli nikotinavhengig, spesielt i ungdomstiden, er helt idiotisk. 6323206[/snapback] sant nok det. har tenkt å slutte når jeg har brukt opp resten av varene fra sverige, sikkert letter sagt enn gjort men skal ihvertfall prøve. snus er altfor dyrt til at jeg har råd til å fortsette med det. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Men hvem beggynner med tobakk etter at man er myndig uansett? 6323219[/snapback] *rekke opp hånden* Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 (endret) Hei allesammen! Fant denne tråden i et google-søk, og hadde lyst til å delta . Jeg heter Erlend og har røykt rundt 30 sigaretter for dag i tre år.. fra jeg var 13 til nå som jeg er 16. Har mange ganger blitt jævla lei av å røyke, og jeg har brukt alle slags fantastiske metoder på å prøve å slutte. Ingenting hjalp, før jeg oppdaget snus! Nå har jeg vært røykfri i to uker, og klarer meg kjempefint. Når jeg får lyst på en røyk, baller jeg meg en pris, stapper den under leppa, og suger\inhalerer luft gjennom et sugerør. Ser sinnsykt dumt ut, men det funker. Andre eks-røykere her som har begynt med snus istedet? -Erlend Endret 17. juni 2006 av Erlend_G Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg