Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

var å kjørte moped nettop, fikk en jævla mygg elns inn i hjelmen og den stakk meg på undersiden av overleppen :!:

 

er hoven og jæævli, så helt retarda ut med snus..

 

inni maskina mi ligger det nå en Skruf Tranbær og en uåpnet General Onyx som bare venter på at foreldrene mine skal legge seg :D

 

Edit: muttern sier det neppe er en mygg.. lurer på hva slags dyr jeg har fått der :dontgetit:

Endret av complexity
Lenke til kommentar

Bare la de få vite det (foreldra dine altså), trenger ikke nødvendigvis å si det rett ut, men gjør det litt sublimt, legg en boks i hylla på rommet, så de muligens ser det, og skulle de konfrontere deg om det så sier du alt. Mye greiere synes jeg, trenger ikke gjemme det bort hele tia, og det er deilig.

Lenke til kommentar
Bare la de få vite det (foreldra dine altså), trenger ikke nødvendigvis å si det rett ut, men gjør det litt sublimt, legg en boks i hylla på rommet, så de muligens ser det, og skulle de konfrontere deg om det så sier du alt. Mye greiere synes jeg, trenger ikke gjemme det bort hele tia, og det er deilig.

6323154[/snapback]

jepp enig der.

sa til pappa at jeg snusa og da begynte han bare å le :D

men han sa at mamma ikke måtte få vite noe om det for da kom ho bare til å klikke, og det stemmer nok :p

 

skruf stark løs :w00t:

Lenke til kommentar
jepp enig der.

sa til pappa at jeg snusa og da begynte han bare å le  :D

men han sa at mamma ikke måtte få vite noe om det for da kom ho bare til å klikke, og det stemmer nok :p

 

skruf stark løs :w00t:

6323176[/snapback]

slapt av fattern din :dontgetit: å bli nikotinavhengig, spesielt i ungdomstiden, er helt idiotisk.
Lenke til kommentar
jepp enig der.

sa til pappa at jeg snusa og da begynte han bare å le  :D

men han sa at mamma ikke måtte få vite noe om det for da kom ho bare til å klikke, og det stemmer nok :p

 

skruf stark løs :w00t:

6323176[/snapback]

slapt av fattern din :dontgetit: å bli nikotinavhengig, spesielt i ungdomstiden, er helt idiotisk.

6323206[/snapback]

sant nok det.

har tenkt å slutte når jeg har brukt opp resten av varene fra sverige, sikkert letter sagt enn gjort men skal ihvertfall prøve.

snus er altfor dyrt til at jeg har råd til å fortsette med det.

Lenke til kommentar

Hei allesammen! Fant denne tråden i et google-søk, og hadde lyst til å delta ;).

 

Jeg heter Erlend og har røykt rundt 30 sigaretter for dag i tre år.. fra jeg var 13 til nå som jeg er 16. Har mange ganger blitt jævla lei av å røyke, og jeg har brukt alle slags fantastiske metoder på å prøve å slutte. Ingenting hjalp, før jeg oppdaget snus!

 

Nå har jeg vært røykfri i to uker, og klarer meg kjempefint. Når jeg får lyst på en røyk, baller jeg meg en pris, stapper den under leppa, og suger\inhalerer luft gjennom et sugerør. Ser sinnsykt dumt ut, men det funker. :p

 

Andre eks-røykere her som har begynt med snus istedet?

 

-Erlend

Endret av Erlend_G
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...