Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Da får man jo spriten rett i blodet. :)

6308023[/snapback]

Men alkoholen har fordampet for lenge siden, altså null effekt what so ever.

Mister litt av poenget. Drypp heller litt sterk sprit i snusboksen og la det tørke litt.

 

edit:

leif

6309035[/snapback]

 

Mente ikke å koke det, men å la det tørke inn. ;)

6312460[/snapback]

 

Hehe, alkoholen vil jo allikevel fordampe, vil den ikke? :)

6312561[/snapback]

 

Okay okay. :mad:

EOD. :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er en i klassen min som sier at mocca er nikotinfri, men jeg er ikke så sikker på det, for om den er nikotinfri er det jo liksom ingen vits, er ikke det en del av det å snuse å få i seg litt nikotin?

6312183[/snapback]

 

 

Det er en dråpe nikotin i de minimale Mocca-porsjonene.

6312964[/snapback]

 

Om det er en dråpe konsentrert nikotin i hver pose, tror jeg man hadde kjent det mye mer enn man gjør med mocca nå :)

Tror mengdene nikotin i snus er mindre enn man tror, siden man trenger lite av det.

Lenke til kommentar
Tenkte jeg skulle ro ned forbruket nå mot sommeren.. hvorfor vet jeg ikke. Men driter i det. Liker fremdeles å yppe med kreft.

6315666[/snapback]

 

For meg har sommeren motsatt virkning, sommeren fører til mere jobb og mere fritid, noe som igjenn fører til mere snusing. Ellers i året går jeg på skole og er med venner, blir mindre snusing da enn når jeg sitter hjemme å ser på VM/Tour de France.

Lenke til kommentar
i dag tok jeg min siste snus. kan bli litt hardt siden det er så usaklig godt :(:love:

6314601[/snapback]

slutta gradvis, eller bare slutta sånn brått?

Mye vanskeligere å slutte brått..

6314615[/snapback]

 

gjorde noe lurt noe, for en dag eller to siden kjøpte jeg dåligste smaksatte bleiesnusen jeg fant (skruf tranebær) den renner mye, gir next to 0 nikotin, lukter kvalmt og i tilleg smaker ugle. snuste 24 små sånne. da ble det litt lettere å slutte brått siden jeg ikke hadde lyst på mer for det var så ekkelt. men savner å ha en feit general pris under leppa. :(

Lenke til kommentar
Er en i klassen min som sier at mocca er nikotinfri, men jeg er ikke så sikker på det, for om den er nikotinfri er det jo liksom ingen vits, er ikke det en del av det å snuse å få i seg litt nikotin?

6312183[/snapback]

 

 

Det er en dråpe nikotin i de minimale Mocca-porsjonene.

6312964[/snapback]

 

Om det er en dråpe konsentrert nikotin i hver pose, tror jeg man hadde kjent det mye mer enn man gjør med mocca nå :)

Tror mengdene nikotin i snus er mindre enn man tror, siden man trenger lite av det.

6313284[/snapback]

 

Det er i f.eks porsjonssnus over 3 ganger mer nikotin enn det er i vanlige sigaretter... Så det er en del mer ser du :p

Lenke til kommentar

Sliter litt med bakingen; jeg klemmer snusen mot boksen slik at den blir litt fastere også går den videre ut i hånden. Problemet er at jeg blir jo så jævlig møkkete på hendene. ^^

 

Og når jeg skal ta den ut, setter det seg i tenna og alt mulig. Fysjameg!

Someone: Teach me! :)

Lenke til kommentar
Sliter litt med bakingen; jeg klemmer snusen mot boksen slik at den blir litt fastere også går den videre ut i hånden. Problemet er at jeg blir jo så jævlig møkkete på hendene. ^^

 

Og når jeg skal ta den ut, setter det seg i tenna og alt mulig.  Fysjameg!

Someone: Teach me!  :)

6316692[/snapback]

 

Heh :p Altså det å snuse er ikke et pent syn i seg selv. Så hvis du ikke liker at du er møkkete på handa så er det like greit å slutte å snuse eller bruke bleiesnus.

 

 

Over til noe annet. Jeg misliker sterkt at folk kommenterer hvordan jeg stapper snusen under leppa! Alle kammeratene mine mener de er skikkelig gode på å snuse siden de bruker lang tid på å bake en såkalt "tønne", som SER pen ut.

 

Jeg bare baker sammen en klump i boksen og vipper den opp under leppa og det skal de alltid kommentere! :roll:

 

Var i sverige en gang, så så jeg en gammal kar som bare holdt boksen under munnen og dro 2 fingre igjennom og rett opp i leppa. Og når han var ferdig svelga han hele greia! :p Det kaller man proff snuser, min mening hvertfall :thumbup:

Endret av BonFireMan
Lenke til kommentar
Wtf?! Skruf Tranebær er den klart beste porsjonssnusen! Går du på noe, annet enn nikotin altså?

6316545[/snapback]

 

stabilt.

6319190[/snapback]

 

Må si meg enig med Nyhus, Skruf Tranebær er den beste smakstilsatte porsjonssnusen og bare slått av General porsjon og Skruf porsjon (som er den beste porsjonssnusen).

 

Skal du ha dårlig bleiesnus, så bare kjør på med Röda Lacket White Portion eller Prince White porsjonssnus.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...