Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.

hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Smaken trenger ikke være så sterk, jeg vil ha noe som kan erstatte røyk. Er så udigg å røyke på sommeren. Dessuten er det færre som blir skjenert av snus.

6304240[/snapback]

Skruf har hvertfall sterk virkning, men du får i deg mer nikotin av snus enn røyke-tobakk. Ellers kan du jo prøve tyggegummi med nikotin?

6304462[/snapback]

Vet jeg får mer nikotin av å snuse, men det føles ikke slik. Tenkte å bestille noe fra northeren, og prøve noen av de med store mengder nikontin for å se om det blir noe annerledes :p

Lenke til kommentar
Smaken trenger ikke være så sterk, jeg vil ha noe som kan erstatte røyk. Er så udigg å røyke på sommeren. Dessuten er det færre som blir skjenert av snus.

6304240[/snapback]

Skruf har hvertfall sterk virkning, men du får i deg mer nikotin av snus enn røyke-tobakk. Ellers kan du jo prøve tyggegummi med nikotin?

6304462[/snapback]

Vet jeg får mer nikotin av å snuse, men det føles ikke slik. Tenkte å bestille noe fra northeren, og prøve noen av de med store mengder nikontin for å se om det blir noe annerledes :p

6304893[/snapback]

Hmm, det er vel det at nikotinen av sigaretter kommer med en gang, mens nikotinen fra snusen bygger seg opp? Hvis du skjønner da, skjønner det nesten ikke selv. :shrug:

Lenke til kommentar
Kan garantere deg at du ikke har funnet glass i snusen med mindre du putta den oppi selv.

6305605[/snapback]

:lol: Haha! J*vlig bra!

Anyway, tenker jeg skal slutte å røyke, men har litt problemer med det. Modern hår fått lungekreft og da er det egentlig ikke annet å gjøre enn å slutte. Bare i respekt for mor så bør jeg gjøre det. Men hovedproblemet er vel egentlig at det er så j*vlig godt! :wallbash:

Noen som har prøvd snus eller skruff som nikotin erstatning? Har kjøpt Nicorette tyggegummi, men det virker nesten mot sin hensikt. Nikotinen kommer så sakte og i en slapp kurve så resultatet blir at jeg går rundt og er litt røyksjuk hele tiden, noe som jeg klasifiserer som verre! Har prøvd sugetabletter også og det er det som har fungert best hittil!

Lenke til kommentar
Kan garantere deg at du ikke har funnet glass i snusen med mindre du putta den oppi selv.

6305605[/snapback]

Anyway, tenker jeg skal slutte å røyke, men har litt problemer med det. Modern hår fått lungekreft og da er det egentlig ikke annet å gjøre enn å slutte. Bare i respekt for mor så bør jeg gjøre det. Men hovedproblemet er vel egentlig at det er så j*vlig godt! :wallbash:

Noen som har prøvd snus eller skruff som nikotin erstatning? Har kjøpt Nicorette tyggegummi, men det virker nesten mot sin hensikt. Nikotinen kommer så sakte og i en slapp kurve så resultatet blir at jeg går rundt og er litt røyksjuk hele tiden, noe som jeg klasifiserer som verre! Har prøvd sugetabletter også og det er det som har fungert best hittil!

6305812[/snapback]

Skruf er jo snus da :)

Vet om mange som har det, med gode resultatet. Klarer ofte å stumpe røyken helt :)

Lenke til kommentar

6305605[/snapback]

6305812[/snapback]

Skruf er jo snus da :)

Vet om mange som har det, med gode resultatet. Klarer ofte å stumpe røyken helt :)

6305826[/snapback]

tror han sikter til snuff jeg. men snus funker nokk fint som røykeerstatning.

Lenke til kommentar

6305605[/snapback]

6305812[/snapback]

Kjøp deg en boks snus du. :)
Lenke til kommentar

Jeg har flere kompiser som har kutta røyken helt nå pga de begynnte med snus. Noen ytterst få greide å kutte ut snusen helt etter en stund også. Eneste de alle slet med i starten var å like snus etter å ha røyka i flere år. Men etter de vente seg til å bruke snus, så gikk det bra.

Selv om løssnus er definitivt best, vil jeg uansett anbefale å starte med porsjonssnus da det er lettere å like.

Lenke til kommentar
nei. største drittsnusen som er laget (bortsett fra skruf portion tranbär).

6307594[/snapback]

skruf miniportion tranbär er nestbeste snusen som er laget. den beste er selvsagt mocca mint. (har ennå ikke fått testet wise, som jeg linket til litt tilbake i denne tråden)
Lenke til kommentar

jeg liker smaken (lukter ikke dritt av munnen min), porsjonen renner ikke og er liten nok til at den ikke synes (jeg har verken snus rennende ned tenna eller sprengt prilleppe). Den gir meg (nikoslaven) nok nikotin.

altså praktiske grunner kombinert med smaksløker :thumbup:

som jeg skrev tidligere i denne tråden "kanskje kids fortsatt tror at det å presse leppa mest mulig er mandig og rennende snus nedover tenna mens man drikker pils er attraktivt", stemmer det?

Endret av modellmakt
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...