Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tårn dersom du har oppholdt deg utenfor norges grenser i mer enn 24 timer, 4 burker dersom du har vært på snartur.

Stemmer det? har ikke peiling. Forresten, går det på vekt eller boks? Nå får man jo miniporsjon og boksene der veier 1/4 del eller mindre av en vanlig generalboks :hmm:

Lenke til kommentar
Det er fjolletet at det skal være noe kvote i det hele tatt. Norge er et dyrt land og folk burde få handle så mye de vil i land som er billigere.

6301386[/snapback]

Det er vel av egen nasjonaløkonomi at det er innførtkvoter? Hvis de ikke eksisterte, hadde jo folk handlet som helt gærne fra nabolandene (utlandet). Dog,for min del hadde dette bare vært en sann glede :love:

Lenke til kommentar

Jeg reiser til England/Wales om to dager, og kom til å tenke på snus der nede. Snus er vel et skandinavisk fenomen, så er litt usikker på om det finnes der nede. Og hvis de har, noen som har noen engelske snuser å anbefale? Porsjon that is. Eller om de har akkurat de samme snusene som i Norge og Sverige?

Lenke til kommentar
Det er fjolletet at det skal være noe kvote i det hele tatt. Norge er et dyrt land og folk burde få handle så mye de vil i land som er billigere.

6301386[/snapback]

Det er vel av egen nasjonaløkonomi at det er innførtkvoter? Hvis de ikke eksisterte, hadde jo folk handlet som helt gærne fra nabolandene (utlandet).

6302129[/snapback]

Selvfølgelig. Men det er fortsatt kjipt

Lenke til kommentar
@ Mixel

 

Gøteborgs Rapè White Portion er uten tvil den beste portionssnusen. Fantastisk smak, og mye sterkere enn General.

6291214[/snapback]

Ser at White portion og General portion har like mye nikotin per pose. Hvordan kan den være sterkere da?

 

edit: Får man kjøpt Generel Portion Maxi i norske butikker? Pleier ikke stå og studere utvalget når jeg kjøper, bare ber om det jeg alltid har bedt om.

Endret av Mixel
Lenke til kommentar
Får man kjøpt Generel Portion Maxi i norske butikker? Pleier ikke stå og studere utvalget når jeg kjøper, bare ber om det jeg alltid har bedt om.

6303729[/snapback]

 

Har det hvertfall her i Ski. Jeg pleier å dra til butikker hvor man må putte sånne kort på en automat for å få ut røyk/snus/w/e. Da kan jeg stå og glane en god stund uten at det gjør folk noe.

Lenke til kommentar
Smaken trenger ikke være så sterk, jeg vil ha noe som kan erstatte røyk. Er så udigg å røyke på sommeren. Dessuten er det færre som blir skjenert av snus.

6304240[/snapback]

 

Skruf har hvertfall sterk virkning, men du får i deg mer nikotin av snus enn røyke-tobakk. Ellers kan du jo prøve tyggegummi med nikotin?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...