Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg en General Posjon her en dag (bare så vidt jeg fikk kjøpt)

Ble ikke helt fornøyd med den, så jeg vil prøve lös før jeg gir meg, hvordan?

Tviler på at jeg får kjøpt på en vanlig butikk.

 

Når jeg kjøpte posjonen så kjøpte jeg på en såkaldt invandrer drevet butikk.

Så..skal jeg prøve meg der igjen?

 

 

 

Noen tips? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Pleier å snuse når jeg er på byen, men har bare vært porsjon, frem til i går. Fikk bake av en kamerat, var søren så deilig. Måtta kjøpe en boks selv, men blir nok fremdeles bare fylle snusing.

6289694[/snapback]

 

 

Not for long. :p

 

Plutselig sitter du der hjemme en kveld å tenker, "Faen, hadde det vært digg med litt snus ja..."

Lenke til kommentar

Tja, for å gjøre et langt innlegg til et kort innlegg går jeg rett på sak.

Røyker rundt en 20pack i uka, men prøver å gå mer over til snus, men har ikke så mye peil der. Snuser stort sett General porsjon for tiden, for orker ikke styre med å bake. Det er bedre, men er så stress (synes jeg). Problemet er at jeg klarer meg med en røyk om dagen (bortsett fra i helgene med fyll), men når jeg snuser går det fort 5-6 preller om dagen. En røyk dekker mitt røyk (nikotin?)-behov for en dag, mens jeg trenger mange flere snus for å dekke samme behov.

 

Noen som har noe porsjonssnus å anbefale som er sterk (ikke Skruff stark), som kan være en god erstatter for røyk. Gjerne så jeg slipper å snuse såpass mye (mye for meg) som jeg gjør nå? Porsjon that is.

 

Og en ting til:

Hvor lenge er det egentlig vits å ha snusen? Pleier alltid å glemme at jeg har snus under leppa, og blir lokendes med samme snusen i en times tid. Når jeg kommer på at jeg har noe under leppa, pleier alltid de jeg henger med å ha kasta snusen sin for lenge siden. Hvor lenge gir egentlig en General porsjon fra seg, ehm, nikotin eller hva det er for noe i snus?

Endret av Mixel
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...