Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Jeg fikk en tankevekker idag når jeg så en stabel på rundt 40 snusbokser i bokhylla mi jeg ikke har giddet å kaste, "50-60 spenn for hver av de blir litt penger..." tenkte jeg. Dum som jeg er måtte jeg jo regne mer på det, og alt i alt har jeg brukt nesten 50 000 -femti tusen- kroner på snus de siste årene :whistle:

 

Det sier litt om hvor godt snus er at jeg fortsatt ikke har lyst til å slutte...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Blir sinsyk kvalm om man tar noen pris før man spiser frokost...

Hvis man dropper frokosten og tar en snus istedetfor blir man kvalm.. :sick:

6276622[/snapback]

 

Har ikke opplevd dette, er nå på min andre pris for dagen, og har enda ikke hatt frokost. Måtte tidlig opp å jobbe (06:00) frista ikke med frokost da. Er ikke kvalmen jeg...

Lenke til kommentar
Har funnet en erstatning for Röda Lacket.

 

Skruf Tranbær Posjon :love:

 

Merket at jeg begynte å bli lei Röda, og ble annbefalt Tranbær hos en kompis, og den er nydelig :love:

6280584[/snapback]

 

Grei smak men blir fort lei.

6280662[/snapback]

 

hehe, når jeg er lei den så tenkte jeg å kansje prøve noe annet :)

 

Btw: Jeg har muligens rar smak, men prøvde prince hos en kompis og den var faktisk god :)

Lenke til kommentar
Jeg fikk en tankevekker idag når jeg så en stabel på rundt 40 snusbokser i bokhylla mi jeg ikke har giddet å kaste, "50-60 spenn for hver av de blir litt penger..." tenkte jeg. Dum som jeg er måtte jeg jo regne mer på det, og alt i alt har jeg brukt nesten 50 000 -femti tusen- kroner på snus de siste årene :whistle:

 

Det sier litt om hvor godt snus er at jeg fortsatt ikke har lyst til å slutte...

6279253[/snapback]

 

Du sier noe der.. Har vel en 100 - 200 bokser stablet på rommet. + alle de jeg har kastet... Så bruker en del penger på snus ja, men er verdt det ;)

Lenke til kommentar
Hva feiler det tannkjøttet mitt? Vil ikke slutte med bakesnus fordi jeg får vondt i tannkjøttet. Er det virkelig bare jeg som har det slik? Hva gjør jeg feil?

6281131[/snapback]

 

Har du snuset lenge eller? Hvis ikke så går det over etterhvert skarruse. Hadde samme greiene selv.

Lenke til kommentar
Hva feiler det tannkjøttet mitt? Vil ikke slutte med bakesnus fordi jeg får vondt i tannkjøttet. Er det virkelig bare jeg som har det slik? Hva gjør jeg feil?

6281131[/snapback]

 

Har du snuset lenge eller? Hvis ikke så går det over etterhvert skarruse. Hadde samme greiene selv.

6281411[/snapback]

 

Pose i 2-3 måneder og bake i 1.5 uke.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...