Leasch Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Snus etter maten er faen så delig, altså spesielt en feit röda. 6269407[/snapback] Enig der. Men aldri ta den før maten! Or u will puke. Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Snus etter maten er faen så delig, altså spesielt en feit röda. 6269407[/snapback] Enig der. Men aldri ta den før maten! Or u will puke. 6276602[/snapback] huh? puke? Aldri opplevd det:P newbie? Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Snus etter maten er faen så delig, altså spesielt en feit röda. 6269407[/snapback] Enig der. Men aldri ta den før maten! Or u will puke. 6276602[/snapback] Blir sinsyk kvalm om man tar noen pris før man spiser frokost... Hvis man dropper frokosten og tar en snus istedetfor blir man kvalm.. Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 mmmmm iiiskald pils og en fin general under leppa<3 Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 mmmmm iiiskald pils og en fin general under leppa<3 6276788[/snapback] Syns det er litt leit å drikke samtidig mens man har pris jeg.. Trenger jo ikke å drikke den pilsen så fort heller da, bare kose seg med den.. Lenke til kommentar
Thorvis Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Snus etter maten er faen så delig, altså spesielt en feit röda. 6269407[/snapback] Enig der. Men aldri ta den før maten! Or u will puke. 6276602[/snapback] Blir sinsyk kvalm om man tar noen pris før man spiser frokost... Hvis man dropper frokosten og tar en snus istedetfor blir man kvalm.. 6276622[/snapback] hva snakker dere om? sier samme som king_pedersen: newbie? Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Snus etter maten er faen så delig, altså spesielt en feit röda. 6269407[/snapback] Enig der. Men aldri ta den før maten! Or u will puke. 6276602[/snapback] Blir sinsyk kvalm om man tar noen pris før man spiser frokost... Hvis man dropper frokosten og tar en snus istedetfor blir man kvalm.. 6276622[/snapback] hva snakker dere om? sier samme som king_pedersen: newbie? 6276849[/snapback] Har forsåvit bare opplevd det en gang da.. var på sånn skautur med kalssen, kan ha noe med at jeg ikke hadde spist på over 25 timer da.. Har bare snusa 1.5 år ca.. Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) mmmmm iiiskald pils og en fin general under leppa<3 6276788[/snapback] Syns det er litt leit å drikke samtidig mens man har pris jeg.. Trenger jo ikke å drikke den pilsen så fort heller da, bare kose seg med den.. 6276843[/snapback] det går så fint det:) l2snus ppl;D hihi pils er btw til for å kose seg med<3 Endret 9. juni 2006 av king_pedersen Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 mmmmm iiiskald pils og en fin general under leppa<3 6276788[/snapback] Syns det er litt leit å drikke samtidig mens man har pris jeg.. Trenger jo ikke å drikke den pilsen så fort heller da, bare kose seg med den.. 6276843[/snapback] det går så fint det:) l2snus ppl;D hihi pils er btw til for å kose seg med<3 6276888[/snapback] Nå må du ikke glemme cola ;D Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Hadde valget vært mellom en pils og en cola, hadde nok valget havna på pils ja.. Men slutt på off-topic.. Prøvde rocket her om da`n, fikk av en kompis, den smakte skikkelig dritt rett og slett.. Likte ikke smaken, også var det portion. Nei, holde seg til general ja, men er man tom, så er man tom.. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Har aldri blitt hverken kvalm eller spydd som følge av snus. Det er lattis å høre om folk som har spydd av snus Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 smakte 3 stk nye snuser i dag først en catch dry licorice mini, den hadde like mye effekt som en drops, men smakte god lakris så fikk jeg en catch eucalyptus, merket nesten ingenting til den heller, bortsett fra en behagelig svie (tror det skyldes euklyptusen). Smakte godt da og til slutt: Grov snus løs . den var kos å bake, litt grov though(som navnet tilsier) satt greit første 45 minuttene før den ble våt. smakte ikke spesielt godt men passe sterk. helt grei snus Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) Har aldri blitt hverken kvalm eller spydd som følge av snus. Det er lattis å høre om folk som har spydd av snus 6278290[/snapback] har faktisk spydd to ganger av snus første gangen var første snusen jeg prøvde, en venn av meg, erfaren snuser pakket feiteste skruf-tønna til meg. pga liten lippe gikk den i oppløsning og jeg svelget mesteparten. spydde svart da. han sa at jeg ble grønn andre gangen vet jeg ikke om det var høyt alkoholinntak eller snus jeg spydde av. men vet jeg gjorde begge deler og spydde. Endret 9. juni 2006 av Tob2k Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Har aldri spydd, men har blitt kvalm, de første gangene liksom.. Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Snus etter maten er faen så delig, altså spesielt en feit röda. 6269407[/snapback] Enig der. Men aldri ta den før maten! Or u will puke. 6276602[/snapback] huh? puke? Aldri opplevd det:P newbie? 6276621[/snapback] Newbie? Huh? Bruker snus i 3 år nu. Og har kasta opp to ganger pga at jeg har ikke spist maten før jeg tok en pris. Har en spesiell magan jeg Lenke til kommentar
Zanmato Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 har aldri spydd av snus jeg heller. første jeg prøvde var skruf. var jo herlig svidde som faen Lenke til kommentar
............... Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Spydde første gang jeg tok en general, pose da.. Rant så jævlig, ekkel følse! Men nå går alt bra Fikk foresten veldig lyst på en prell nå Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 gah! sitter med en prell inne akkurat nå Men har aldri spydd av snus. (i såfall var det en blanding av litt mye alkohol) Har snus nå i 4år og trives med det Lenke til kommentar
Zanmato Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Skal kaste inn en prell nå, jeg . Så må man kjøpe en ny boks i morgen Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Sitter med en fin liten prell nå. Men skruf'en varer ikke så lenge har jeg merka. 40min så er smaken borte nesten. Kjedelig. Røda lacet neste tenker jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg