Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Vi kjeda oss på skola i dag! så vi prøvde å snuse te-poser, dæven de var svære med ikke noe problem å få inn i leppa mi :) noen andre som klarer det?

6254467[/snapback]

 

smakte det godt? :confused:

6255351[/snapback]

 

Har prøvd det jeg også :wee: Ingen virkning men god smak.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
4. Legg den på venstre pekefinger. Rull pekefingeren sammen mens du holder rundt kantene (på siden av pekefingeren).

5. Deretter fingjør du den ved å trykke litt ekstra på den der du ser den kan briste. Men ikke for hardt. Da brister den.

6. Så putter du den under leppa, løft leppa, plasser snusen i overleppen (på siden eller hvor du føler deg komfortabel).

 

er du homo? pakke den til døde og løfte på leppa? er mye greiere å ta rett fra boksen og rett oppi leppa :hmm:

Lenke til kommentar
General Tea ftw :w00t:

6258566[/snapback]

 

 

Personlig ville jeg foretrukket snus med litt effekt, som f.eks Skruf, men det er kanskje bare noen få av oss der ute som vet å verdsette god effekt og smak? :)

6258657[/snapback]

 

Det ble vel bare General Tea siden det var mer "hipt" :D enn feks Röda Lacket Tea! :whistle:

 

Eller hva med Göteborg Rape Full Flavour Fruit Tea?? :p

Lenke til kommentar

Jess, idag klokka kvart over 9 gikk jeg ned på butikken å kjøpte meg en boks med general bakesnus. Det var rundt 2 og en halv månde siden jeg hadde snust sist.

 

Satt meg ned forann pcen å bakte meg en snus, og stappa den inn. Det var herlig, etter jeg sluttet med snusing har jeg bare røyka 10x mer så ser ikke vitsen når jeg ikke klarer å holde opp med begge deler.

 

Snuss <333

Lenke til kommentar
skruf ftw, synd de ikke tar inn det her jeg bor, så er general for alle penga:\

6259428[/snapback]

 

sliter med samme problemet her :(

må gå 25 min for å få skruf.

 

En jævli irriterende ting med løs-snus er at du ikke kan drikke no med en pris oppe uten at den blir våt og løser seg opp :(

Practice makes perfect. :)

Endret av Tob2k
Lenke til kommentar
General Tea ftw :w00t:

6258566[/snapback]

 

 

Personlig ville jeg foretrukket snus med litt effekt, som f.eks Skruf, men det er kanskje bare noen få av oss der ute som vet å verdsette god effekt og smak? :)

6258657[/snapback]

 

De fleste vet vel å verdsette god effekt, men etter en stunds bruk av snus så blir effekten borte, så da spiller det liksom ingen rolle om det er skruf eller røda, bare det smaker digg og konsistensen er god.

Lenke til kommentar
Hva er det mest nikotin i av general løs og porsjon?

Btw, hvilken smarting fant på å legge det silikonbelegget på innsiden av asken? Har fullt av slike biter sammen med snusen nå  :hrm:

6260864[/snapback]

Tja..litt vanskelig å si. Tror du får mer effekt av general løs (les: stor prell/tønne), men det sies jo at portion skal inneholde mer nikotin, fordi portion veier 24 gram og løs veier 50 gram. Derfor må de "presse" sammen mer nikotin i portion...Men er ikke helt sikker på dette. Skruf stärk portion er derimot sterkere enn Skruf stärk løs har jeg hørt :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...