Leasch Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Vi kjeda oss på skola i dag! så vi prøvde å snuse te-poser, dæven de var svære med ikke noe problem å få inn i leppa mi noen andre som klarer det? 6254467[/snapback] smakte det godt? 6255351[/snapback] Har prøvd det jeg også Ingen virkning men god smak. Lenke til kommentar
maea Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 4. Legg den på venstre pekefinger. Rull pekefingeren sammen mens du holder rundt kantene (på siden av pekefingeren).5. Deretter fingjør du den ved å trykke litt ekstra på den der du ser den kan briste. Men ikke for hardt. Da brister den. 6. Så putter du den under leppa, løft leppa, plasser snusen i overleppen (på siden eller hvor du føler deg komfortabel). er du homo? pakke den til døde og løfte på leppa? er mye greiere å ta rett fra boksen og rett oppi leppa Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Om du virkelig kjeder deg, så kan du ta en tepose, åpne den, tømme den for te, fylle med foretrukket løssnus for så å sy igjen posen (dog, syingen er vel strengt tatt ikke nødvendig). Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Om du virkelig kjeder deg, så kan du ta en tepose, åpne den, tømme den for te, fylle med foretrukket løssnus for så å sy igjen posen (dog, syingen er vel strengt tatt ikke nødvendig). 6258553[/snapback] General Tea ftw Endret 7. juni 2006 av js79 Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 General Tea ftw 6258566[/snapback] Personlig ville jeg foretrukket snus med litt effekt, som f.eks Skruf, men det er kanskje bare noen få av oss der ute som vet å verdsette god effekt og smak? Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 General Tea ftw 6258566[/snapback] Personlig ville jeg foretrukket snus med litt effekt, som f.eks Skruf, men det er kanskje bare noen få av oss der ute som vet å verdsette god effekt og smak? 6258657[/snapback] Det ble vel bare General Tea siden det var mer "hipt" enn feks Röda Lacket Tea! Eller hva med Göteborg Rape Full Flavour Fruit Tea?? Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Jess, idag klokka kvart over 9 gikk jeg ned på butikken å kjøpte meg en boks med general bakesnus. Det var rundt 2 og en halv månde siden jeg hadde snust sist. Satt meg ned forann pcen å bakte meg en snus, og stappa den inn. Det var herlig, etter jeg sluttet med snusing har jeg bare røyka 10x mer så ser ikke vitsen når jeg ikke klarer å holde opp med begge deler. Snuss <333 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Begynn med kaffe. Funker greit som erstatning. Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 En jævli irriterende ting med løs-snus er at du ikke kan drikke no med en pris oppe uten at den blir våt og løser seg opp Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 En jævli irriterende ting med løs-snus er at du ikke kan drikke no med en pris oppe uten at den blir våt og løser seg opp 6259399[/snapback] nub Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 skruf ftw, synd de ikke tar inn det her jeg bor, så er general for alle penga:\ Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) skruf ftw, synd de ikke tar inn det her jeg bor, så er general for alle penga:\ 6259428[/snapback] sliter med samme problemet her må gå 25 min for å få skruf. En jævli irriterende ting med løs-snus er at du ikke kan drikke no med en pris oppe uten at den blir våt og løser seg opp Practice makes perfect. Endret 7. juni 2006 av Tob2k Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Kjøper to skruf av en kompis i morra.. <3<3Sverige<3<3 Også har jeg en general her.. Lærte meg ny bake teknikk, bruker fingerene andeledes, nå klarer jeg å bake tønne også.. :!: Lenke til kommentar
Feh Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 General Tea ftw 6258566[/snapback] Personlig ville jeg foretrukket snus med litt effekt, som f.eks Skruf, men det er kanskje bare noen få av oss der ute som vet å verdsette god effekt og smak? 6258657[/snapback] De fleste vet vel å verdsette god effekt, men etter en stunds bruk av snus så blir effekten borte, så da spiller det liksom ingen rolle om det er skruf eller røda, bare det smaker digg og konsistensen er god. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Har prøvd det jeg også Ingen virkning men god smak. 6257887[/snapback] hehe, japp Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Hva er det mest nikotin i av general løs og porsjon? Btw, hvilken smarting fant på å legge det silikonbelegget på innsiden av asken? Har fullt av slike biter sammen med snusen nå Endret 7. juni 2006 av Impetus90 Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Det er talg, og det er der for å holde på fuktigheten. Synes det er bra at den er der jeg... Lenke til kommentar
Chrynarx Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Hva er det mest nikotin i av general løs og porsjon?Btw, hvilken smarting fant på å legge det silikonbelegget på innsiden av asken? Har fullt av slike biter sammen med snusen nå 6260864[/snapback] Helt enig.. Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Hva er det mest nikotin i av general løs og porsjon?Btw, hvilken smarting fant på å legge det silikonbelegget på innsiden av asken? Har fullt av slike biter sammen med snusen nå 6260864[/snapback] Tja..litt vanskelig å si. Tror du får mer effekt av general løs (les: stor prell/tønne), men det sies jo at portion skal inneholde mer nikotin, fordi portion veier 24 gram og løs veier 50 gram. Derfor må de "presse" sammen mer nikotin i portion...Men er ikke helt sikker på dette. Skruf stärk portion er derimot sterkere enn Skruf stärk løs har jeg hørt Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Talg er bearbeidet fett fra storfe og får. Heretter skal jeg passe på å ta ut de bitene fra prisen Endret 7. juni 2006 av Impetus90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg