Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Er det bare meg, eller har denne tråden sklidd helt ut fra diskusjon OM snus, til en slags telletråd for "i dag har jeg kjøpt snus/i dag har jeg ikke mer snus/nå har jeg bakt meg en pris"?

 

Å legge snusen på siden er skikkelig udigg. Man må legge den på midten, og legge den opp med tunga for at ting skal funke ordentlig. Å legge opp snusen med finga så er du dømt til at snusen enten renner eller sprekker. Legger du opp med tunga derimot er alle dine sorger løst :p

6243432[/snapback]

 

Har liksom diskutert det meste som er å diskutere, tråden er jo (Overraskende nok egentlig...) oppe i over 70 sider nå. Å dra en "Er snus like farlig som sig?" eller "Hvilken snus er best?" greie er på en måte litt oppbrukt. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Joda, men det er jo mange som har kommet til tråden i ettertid som garantert ikke har lest igjennom alle sidene :p Men uansett da..

6244738[/snapback]

 

 

 

Som meg ;D

 

Men for et par uker siden satt jeg meg ned for å lese hele tråden, kom til øøh, 20etellerannet så gadd jeg ikke mer :p

Lenke til kommentar

Noen sier at snus skader så mye som røyking. Noen sier det motsatte og i tilleg så får man ikke lungekreft fra snus.. Kan det stemme? Men hvilken skade fører snus da?

Bruker snus selv og favoritten min er prince og tre ankare

Forresten er ikke avhengig og kan gå uten en pris på leeenge. Prøver å slutte helt.

 

Portion er best!

 

Slenger over noen bilder.

 

snus_prince01.jpg

3ank.jpg

 

;)

Lenke til kommentar
Noen sier at snus skader så mye som røyking. Noen sier det motsatte og i tilleg så får man ikke lungekreft fra snus.. Kan det stemme? Men hvilken skade fører snus da?

Bruker snus selv og favoritten min er prince og tre ankare

Forresten  er ikke avhengig og kan gå uten en pris på leeenge. Prøver å slutte helt.

 

Portion er best!

 

6245527[/snapback]

 

prince snusen er noe av det desidert værste jeg har hatt oppunder leppen min. tre ankare har jeg aldri prøvd så skal ikke uttale meg men prince snus er hawt. skulle heller hatt en skruf under tunga enn en til sånn. :thumbdown:

ang. porion er best, alt til sitt bruk, portion på fylla, og på skolen og når du ikke "kan" bli litt grisete på hendene, løs ellers. :thumbup:

 

Er butikkene åpne i dag? Eller må jeg vente til imorgen?

er nokk stengt :(

Endret av Tob2k
Lenke til kommentar
Noen sier at snus skader så mye som røyking. Noen sier det motsatte og i tilleg så får man ikke lungekreft fra snus.. Kan det stemme? Men hvilken skade fører snus da?

Bruker snus selv og favoritten min er prince og tre ankare

Forresten  er ikke avhengig og kan gå uten en pris på leeenge. Prøver å slutte helt.

 

Portion er best!

 

6245527[/snapback]

 

prince snusen er noe av det desidert værste jeg har hatt oppunder leppen min. tre ankare har jeg aldri prøvd så skal ikke uttale meg men prince snus er hawt. skulle heller hatt en skruf under tunga enn en til sånn. :thumbdown:

ang. porion er best, alt til sitt bruk, portion på fylla, og på skolen og når du ikke "kan" bli litt grisete på hendene, løs ellers. :thumbup:

 

Er butikkene åpne i dag? Eller må jeg vente til imorgen?

er nokk stengt :(

6245565[/snapback]

 

 

Jeg liker prince fordi den er sterk. Skruff er bra, men ikke løs, hater å vaske hender etter bruk, og når du har en løs snus under leppen så kan du svelge litt av den, noe som gjør meg veldig kvalm. :sick:

:tease:

 

Hadde en kompis som visste ikke hva er snus, jeg ga ham en pose og han....svelget den....ikke så vanskelig å finne ut hva skjedde etterpå... :!:

Lenke til kommentar
Noen sier at snus skader så mye som røyking. Noen sier det motsatte og i tilleg så får man ikke lungekreft fra snus.. Kan det stemme? Men hvilken skade fører snus da?

Bruker snus selv og favoritten min er prince og tre ankare

Forresten  er ikke avhengig og kan gå uten en pris på leeenge. Prøver å slutte helt.

 

Portion er best!

 

6245527[/snapback]

 

prince snusen er noe av det desidert værste jeg har hatt oppunder leppen min. tre ankare har jeg aldri prøvd så skal ikke uttale meg men prince snus er hawt. skulle heller hatt en skruf under tunga enn en til sånn. :thumbdown:

ang. porion er best, alt til sitt bruk, portion på fylla, og på skolen og når du ikke "kan" bli litt grisete på hendene, løs ellers. :thumbup:

 

Er butikkene åpne i dag? Eller må jeg vente til imorgen?

er nokk stengt :(

6245565[/snapback]

 

 

Jeg liker prince fordi den er sterk. Skruff er bra, men ikke løs, hater å vaske hender etter bruk, og når du har en løs snus under leppen så kan du svelge litt av den, noe som gjør meg veldig kvalm. :sick:

:tease:

 

Hadde en kompis som visste ikke hva er snus, jeg ga ham en pose og han....svelget den....ikke så vanskelig å finne ut hva skjedde etterpå... :!:

6247042[/snapback]

 

Skruf stark er også sterk (finnes også i porsjonsform)

Hvorfor skulle du måtte vaske hendene etter å ha bakt en pris? Og hvis den er bakt skikkelig skal det mye til før du klarer å svelge litt av den, kanskje et korn eller to.

Lenke til kommentar
Jeg liker prince fordi den er sterk. Skruff er bra, men ikke løs, hater å vaske hender etter bruk, og når du har en løs snus under leppen så kan du svelge litt av den, noe som gjør meg veldig kvalm.  :sick:

:tease:

6247042[/snapback]

Kjøpte en boks Röda lacket igjen for en god uke siden og den blir man faktisk ikke møkkete av. Snuste litt av den for mange mange år siden så det var god mimmer! Smaker godt og ligger som betong!

 

Hadde en kompis som visste ikke hva er snus, jeg ga ham en pose og han....svelget den....ikke så vanskelig å finne ut hva skjedde etterpå... :!:

6247042[/snapback]

 

Hvordan kan man unngå å vite hva snus er? :D

Lenke til kommentar
Jeg liker prince fordi den er sterk. Skruff er bra, men ikke løs, hater å vaske hender etter bruk, og når du har en løs snus under leppen så kan du svelge litt av den, noe som gjør meg veldig kvalm.  :sick:

:tease:

6247042[/snapback]

Kjøpte en boks Röda lacket igjen for en god uke siden og den blir man faktisk ikke møkkete av. Snuste litt av den for mange mange år siden så det var god mimmer! Smaker godt og ligger som betong!

 

Hadde en kompis som visste ikke hva er snus, jeg ga ham en pose og han....svelget den....ikke så vanskelig å finne ut hva skjedde etterpå... :!:

6247042[/snapback]

 

Hvordan kan man unngå å vite hva snus er? :D

6247163[/snapback]

 

 

At man er fra et annet land kanskje :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...