Grønning Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Hos meg og vennene går det mest i skruf, har lyst på skruf sterk, men får ikke tak i det her :| Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 såh god morgen, keep on snousing Et lite sitat jeg fikk igår natt av en kompis. 6239505[/snapback] God morgen ja. Hehe, det har jeg også prestert å sagt.. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Heisann Har prøvd dette med snus. Prøvde meg på en General Posjon. (heller gå for lös?) Jeg setter inn snusen og det går helt fint. Men problemet er at jeg føler hele tiden en trang til å spytte. Akkurat som om spyttet i munnen produseres fortere. (det renner også litt fra snusen) Noen tips? Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 (endret) vel, du kan da prøve andre typer snus; røda lacket,skruf,gøteborgs rapè os.v og sjekke om de renner;D Endret 4. juni 2006 av Mollenpriz Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Heisann Har prøvd dette med snus. Prøvde meg på en General Posjon. (heller gå for lös?) Jeg setter inn snusen og det går helt fint. Men problemet er at jeg føler hele tiden en trang til å spytte. Akkurat som om spyttet i munnen produseres fortere. (det renner også litt fra snusen) Noen tips? 6240945[/snapback] Svelg og god helg. Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Heisann Har prøvd dette med snus. Prøvde meg på en General Posjon. (heller gå for lös?) Jeg setter inn snusen og det går helt fint. Men problemet er at jeg føler hele tiden en trang til å spytte. Akkurat som om spyttet i munnen produseres fortere. (det renner også litt fra snusen) Noen tips? 6240945[/snapback] det gjør det gå heller for løs, for den renner ikke så mye, og svelg saften som kommer ut. mer er de vel ikke å si Lenke til kommentar
Registrert Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Har ikke mere snus til i kveld :/ Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Har ikke mere snus til i kveld :/ 6241477[/snapback] You got my sympathy, i know how that feel Lenke til kommentar
Thorvis Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Har ikke mere snus til i kveld :/ 6241477[/snapback] slutt å klag over å ikke ha snus har ikke tatt en prell på 3 dager, går helt fint Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Jeg har en nyinnkjøpt skruf lös > Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Jeg har en nyinnkjøpt skruf lös > 6242307[/snapback] Jeg også, blir en hyggelig dag på jobben i morgen Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Heisann Har prøvd dette med snus. Prøvde meg på en General Posjon. (heller gå for lös?) Jeg setter inn snusen og det går helt fint. Men problemet er at jeg føler hele tiden en trang til å spytte. Akkurat som om spyttet i munnen produseres fortere. (det renner også litt fra snusen) Noen tips? 6240945[/snapback] det gjør det gå heller for løs, for den renner ikke så mye, og svelg saften som kommer ut. mer er de vel ikke å si 6241413[/snapback] Det opplever nok de fleste ja, men siden det er pose du bruker, prøv å legg den på midten og ikke på sidene, føler at det hjelper endel. Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Jeg har en nyinnkjøpt skruf lös > 6242307[/snapback] heldig du, får ikke snus før tirsdag jeg Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 uff, ikke mer snus igjen, alt gikk med på lanet jeg var på i helga.. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Er det bare meg, eller har denne tråden sklidd helt ut fra diskusjon OM snus, til en slags telletråd for "i dag har jeg kjøpt snus/i dag har jeg ikke mer snus/nå har jeg bakt meg en pris"? Å legge snusen på siden er skikkelig udigg. Man må legge den på midten, og legge den opp med tunga for at ting skal funke ordentlig. Å legge opp snusen med finga så er du dømt til at snusen enten renner eller sprekker. Legger du opp med tunga derimot er alle dine sorger løst Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Å legge snusen på siden er skikkelig udigg. Man må legge den på midten, og legge den opp med tunga for at ting skal funke ordentlig. Å legge opp snusen med finga så er du dømt til at snusen enten renner eller sprekker. Legger du opp med tunga derimot er alle dine sorger løst 6243432[/snapback] enig i vært eneste ord.. Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 (endret) jeg legger snusen på midten, ellers ser det ut som jeg har fått en saftig på trynet. men jeg lurer litt på hvilken "form" dere baker snusen? for de fleste jeg kjenner baker den fakstisk sfærisk , en tilogmed liker dem FIRKANTET persomlig liker jeg tynne sylyndre. noen synspunkt? Endret 4. juni 2006 av Tob2k Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 jeg legger snusen på midten, ellers ser det ut som jeg har fått en saftig på trynet.men jeg lurer litt på hvilken "form" dere baker snusen? for de fleste jeg kjenner baker den fakstisk sfærisk , en tilogmed liker dem FIRKANTET persomlig liker jeg tynne små sylyndre. noen synspunkt? 6243470[/snapback] Patronformede er genialt Lenke til kommentar
Feh Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Har ingen spesiell måte å bake snusen på, noen ganger blir den lang og tynn, noen ganger blir den kort og tjukk Men uansett, så er den alltid rett på langsidene og rett på endene pappen innerst i dorullen-form Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 sylyndre ftw! før så bakte jeg en 6kanting eller noe :S Men men... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg