Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann :)

 

 

Har prøvd dette med snus. Prøvde meg på en General Posjon. (heller gå for lös?)

Jeg setter inn snusen og det går helt fint. Men problemet er at jeg føler hele tiden en trang til å spytte. Akkurat som om spyttet i munnen produseres fortere. (det renner også litt fra snusen)

 

Noen tips?

Lenke til kommentar
Heisann  :)

 

 

Har prøvd dette med snus. Prøvde meg på en General Posjon. (heller gå for lös?)

Jeg setter inn snusen og det går helt fint. Men problemet er at jeg føler hele tiden en trang til å spytte. Akkurat som om spyttet i munnen produseres fortere. (det renner også litt fra snusen)

 

Noen tips?

6240945[/snapback]

 

Svelg og god helg. :)

Lenke til kommentar
Heisann  :)

 

 

Har prøvd dette med snus. Prøvde meg på en General Posjon. (heller gå for lös?)

Jeg setter inn snusen og det går helt fint. Men problemet er at jeg føler hele tiden en trang til å spytte. Akkurat som om spyttet i munnen produseres fortere. (det renner også litt fra snusen)

 

Noen tips?

6240945[/snapback]

det gjør det ;)

gå heller for løs, for den renner ikke så mye, og svelg saften som kommer ut. mer er de vel ikke å si :)

Lenke til kommentar
Heisann  :)

 

 

Har prøvd dette med snus. Prøvde meg på en General Posjon. (heller gå for lös?)

Jeg setter inn snusen og det går helt fint. Men problemet er at jeg føler hele tiden en trang til å spytte. Akkurat som om spyttet i munnen produseres fortere. (det renner også litt fra snusen)

 

Noen tips?

6240945[/snapback]

det gjør det ;)

gå heller for løs, for den renner ikke så mye, og svelg saften som kommer ut. mer er de vel ikke å si :)

6241413[/snapback]

 

 

Det opplever nok de fleste ja, men siden det er pose du bruker, prøv å legg den på midten og ikke på sidene, føler at det hjelper endel.

Lenke til kommentar

Er det bare meg, eller har denne tråden sklidd helt ut fra diskusjon OM snus, til en slags telletråd for "i dag har jeg kjøpt snus/i dag har jeg ikke mer snus/nå har jeg bakt meg en pris"?

 

Å legge snusen på siden er skikkelig udigg. Man må legge den på midten, og legge den opp med tunga for at ting skal funke ordentlig. Å legge opp snusen med finga så er du dømt til at snusen enten renner eller sprekker. Legger du opp med tunga derimot er alle dine sorger løst :p

Lenke til kommentar

jeg legger snusen på midten, ellers ser det ut som jeg har fått en saftig på trynet.

men jeg lurer litt på hvilken "form" dere baker snusen? for de fleste jeg kjenner baker den fakstisk sfærisk , en tilogmed liker dem FIRKANTET :confused: persomlig liker jeg tynne sylyndre. noen synspunkt? :)

Endret av Tob2k
Lenke til kommentar
jeg legger snusen på midten, ellers ser det ut som jeg har fått en saftig på trynet.

men jeg lurer litt på hvilken "form" dere baker snusen? for de fleste jeg kjenner baker den fakstisk sfærisk  , en tilogmed liker dem FIRKANTET :confused: persomlig liker jeg tynne små sylyndre. noen synspunkt? :)

6243470[/snapback]

 

 

Patronformede er genialt :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...