Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Faen, alle snakker om hvor digg skruf er overalt.. Skruf er kanskje sterkest, men General er veteransnusen.. Her hvor jeg bor er det bare wannabe snusere som snuser skruf fordi det er kult.. Også sitter de og baker (leker) med snusen i en time før de i det hele tatt putter den oppi leppa..  Faen!

6213864[/snapback]

1. Skruf er god.

2. Skruf er sterkere.

3. Det er kos å bake snus.

4. Ettan kom før General. (ithink)

5. General er god.

 

 

Faen, alle snakker om hvor digg skruf er overalt.. Skruf er kanskje sterkest, men General er veteransnusen.. Her hvor jeg bor er det bare wannabe snusere som snuser skruf fordi det er kult.. Også sitter de og baker (leker) med snusen i en time før de i det hele tatt putter den oppi leppa..  Faen!

6213864[/snapback]

 

Tosk, general er veteransnusen? Skruf er for wannabes? Ja du har jo peiling...

 

Hvorfor velge en snus som ikke har like mye effekt, renner kjappere og er stress å bake i forhold til en som har mer effekt, og renner mindre?

6216257[/snapback]

Nå er det du som er toskete her. Skruf suger. Skruf er sterk. Skruf kan du ikke ha oppe i en halvtime engang uten at den blir bløt. Den er for "fin" i tobakken. Den er ikke tilfredsstillende.

 

Skruf passer for de (fjortissene) som ikke klarer snus.

 

Og med tanke på at du ikke er lovlig engang, så foreslår jeg at du tar det litt med ro og grubler på din eksistens istedet for å komme med dumme beklagelser om hvor "bra" Skruf er.

6218504[/snapback]

Lovlig? Hvorfor i all verden skal man være over 18 for å få uttale seg om snus? Det er noe av det dummeste jeg har hørt. Jeg trodde du hadde mer fornuft enn dette. :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg koser meg! Morsomte greiene som har kommet opp på forumet på lang tid det her! Synd jeg har litt folkeskikk..

 

General suger da ikke. General er digg snus det, løs vel å merke. Men jeg synes skruf er bedre, dog da må den være helt fersk. Snus som ikke er fersk er ikke like digg uansett og da ligger general og skruf paralelt.

Lenke til kommentar

Her ble det intriger gitt..

 

Uansett - joda, general er fin snus det, kjøper den selv av og til. Jeg synes bare den posten (den jeg quotet) ble litt sånn "Her kommer jeg! Jeg har snuset lenge, bruker kun general og kan dermed konstantere at alle som bruker skruf er fjortiser uten peiling og kun snuser fordi det er fett."

Lenke til kommentar
Lovlig? Hvorfor i all verden skal man være over 18 for å få uttale seg om snus? Det er noe av det dummeste jeg har hørt. Jeg trodde du hadde mer fornuft enn dette. :no:

6219358[/snapback]

Lovlig, som i seksuell lavaldewr, og jeg var litt agressiv i går. Beklager.
Lenke til kommentar

Ettan var den første svenske snusen før roda lacket og general. Röda var før general faktisk... så å si at General er veteransnus blir jo bare tull. Jeg tror grunnen til at flesteparten bruker General er fordi den er alltid lettest å få tak i (alle steder har general), og jeg synes den har desidert best aroma og smak av all snus, men jeg liker ikke konsistensen på den. Syns den er for grov og hard og bare lager sår i leppa. Rallarsnus er min favoritt akkurat nå :)

 

Fjortisser som snuser er fjortisser uansett snusmerke da, herregud. Sålenge det er bake så er det ikke noe snus som er mer fjortiss enn annen snus. Men å snuse catch mini og kalle seg selv en veteran er litt fjortiss :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Skruf er sterkere? Sier småunger som ikke er gamle nok til å snuse enda. Jada, dere har behov for den ekstra nikotinen. Skruf er for pyser, skruf er for folk som baker minipriser, skruf er for folk som ikke takler lukten eller smaken av snus, skruf er for folk som liker snus i plastikkbokser bedre enn i papp, skruf er for motesnuseren som skrinlegger vanen med en gang det ikke er populært lenger.

 

Eller? :tease:

Lenke til kommentar

Selv synes jeg Skruf er den beste, varierer mellom Skruf og General og synes de begge er gode. Skruf er dog mye sterkere og det kan merkes fint (selv om dette ikke er et pluss i seg selv, det blir som å si at sprit er bedre enn øl fordi det har høyere alkoholprosent).

 

Nå må det vel også sies at jeg snuser mest porsjon da jeg finner det mest praktisk sånn til daglig. Og ja, jeg er nok gammel nok til å uttale meg :p

Lenke til kommentar

Sluttet å snuse Skruf for en stund siden, da det var det eneste jeg snuste før. Etter nikotinsjokkene begynnte å bli borte så jeg ingen grunn til å bruke en snus som smakte og luktet dritt :p Så nå går det i Rallarsnus og Röda, de er lettest å bake. General en gang iblandt for kosens skyld :)

Lenke til kommentar
Quote fra bloggen din "Etter dette var det duket for bandøvelse. Dette var en storslått begivenhet" litt laber musikk, men ser ut som den er laber nok for deg

6219349[/snapback]

 

Ordet er ditt Hylo

6221087[/snapback]

Takk for det.

 

Alltid gøy å spille noe. Spilleglede kalles det, om det var uvisst for deg. Men det kan også bli langtekkelig å spille fingerspill all the way.

Lenke til kommentar

I min spede ungdom var det General som var heltesnusen. Etter 2-3 års forbruk prøvde jeg skruf. Min mening er at skruf har alle de gode egenskapene; Smaker greit, lukter greit, og mye nikotin. Jeg prøvde å gå tilbake til generalen, men det var forgjeves. Nå snuser jeg bare skruf. Skruf har jo plastbokser, noe som holder bedre på fukt og aroma, pluss det belegget på innsiden av pappboksene er noe herk. Så Skruf for teh win!!111oneoneone

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...