Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror ikke jeg kunne begynt å snuse jeg. Uansett hva jeg stikker under leppen detter ut. Jaja, med tid og stunder får jeg vel det til å holde seg fast :whistle:

6213294[/snapback]

 

Det som er så genialt med regulering :)

prisen ligger som limt fast :)

 

men den skal av om en måned, og da blir det vel endelig trening i baking :)

Lenke til kommentar

Faen, alle snakker om hvor digg skruf er overalt.. Skruf er kanskje sterkest, men General er veteransnusen.. Her hvor jeg bor er det bare wannabe snusere som snuser skruf fordi det er kult.. Også sitter de og baker (leker) med snusen i en time før de i det hele tatt putter den oppi leppa.. Faen!

Lenke til kommentar
Faen, alle snakker om hvor digg skruf er overalt.. Skruf er kanskje sterkest, men General er veteransnusen.. Her hvor jeg bor er det bare wannabe snusere som snuser skruf fordi det er kult.. Også sitter de og baker (leker) med snusen i en time før de i det hele tatt putter den oppi leppa..  Faen!

6213864[/snapback]

 

Tosk, general er veteransnusen? Skruf er for wannabes? Ja du har jo peiling...

 

Hvorfor velge en snus som ikke har like mye effekt, renner kjappere og er stress å bake i forhold til en som har mer effekt, og renner mindre?

Lenke til kommentar
Tosk, general er veteransnusen? Skruf er for wannabes? Ja du har jo peiling...

 

Hvorfor velge en snus som ikke har like mye effekt, renner kjappere og er stress å bake i forhold til en som har mer effekt, og renner mindre?

6216257[/snapback]

Smaken? Skruf smaker og lukter litt diarè, men den er god en sjelden gang.

Lenke til kommentar
Faen, alle snakker om hvor digg skruf er overalt.. Skruf er kanskje sterkest, men General er veteransnusen.. Her hvor jeg bor er det bare wannabe snusere som snuser skruf fordi det er kult.. Også sitter de og baker (leker) med snusen i en time før de i det hele tatt putter den oppi leppa..  Faen!

6213864[/snapback]

 

Tosk, general er veteransnusen? Skruf er for wannabes? Ja du har jo peiling...

 

Hvorfor velge en snus som ikke har like mye effekt, renner kjappere og er stress å bake i forhold til en som har mer effekt, og renner mindre?

6216257[/snapback]

Nå er det du som er toskete her. Skruf suger. Skruf er sterk. Skruf kan du ikke ha oppe i en halvtime engang uten at den blir bløt. Den er for "fin" i tobakken. Den er ikke tilfredsstillende.

 

Skruf passer for de (fjortissene) som ikke klarer snus.

 

Og med tanke på at du ikke er lovlig engang, så foreslår jeg at du tar det litt med ro og grubler på din eksistens istedet for å komme med dumme beklagelser om hvor "bra" Skruf er.

 

Smaken? Skruf smaker og lukter litt diarè

6216597[/snapback]

Nei?

6218235[/snapback]

Jo. :) Endret av Hylo
Lenke til kommentar
Nå er det du som er toskete her. Skruf suger. Skruf er sterk. Skruf kan du ikke ha oppe i en halvtime engang uten at den blir bløt. Den er for "fin" i tobakken. Den er ikke tilfredsstillende.

 

Skruf passer for de (fjortissene) som ikke klarer snus.

 

Og med tanke på at du ikke er lovlig engang, så foreslår jeg at du tar det litt med ro og grubler på din eksistens istedet for å komme med dumme beklagelser om hvor "bra" Skruf er.

 

 

haha, tror du skal snuse noen år til før du uttaler deg om noe.

Skruf er da virkelig ikke for "fin", herregud mann! Såvidt jeg vet, så er du en av de som bruker 10min for og "bake" snusen din for så og å og skylle hendene. Etter det drar du ut leppa som er rullegardin for så og putte oppi snusen så ømfintlig som mulig.

 

Skjer deg! :mad:

 

Du er vel ikke akkurat lovlig du heller. Eller kommer ann på hvilken "lovlighets grad" man tenker på det. Anyway, ikke lenge siden du begynte og snuse.

 

Husker de første ukene på skolen, da du prøvde og stå sammen med oss som røyka ved røyke plassen på skolen. Og for å gjøre det så begynte du faktisk og RØYKE! er det mulig etter det så kom snusen inn i bildet, blir litt oppgitt.

Etter det har du vel byttet mening angående snus og røyk som bare det, men her på forumet virker du som den veteran snuseren! :hmm:

 

Ordet er ditt Hylo.

Lenke til kommentar
haha, tror du skal snuse noen år til før du uttaler deg om noe.

Skruf er da virkelig ikke for "fin", herregud mann! Såvidt jeg vet, så er du en av de som bruker 10min for og "bake" snusen din for så og å og skylle hendene. Etter det drar du ut leppa som er rullegardin for så og putte oppi snusen så ømfintlig som mulig.

 

Skjer deg! :mad:

 

Du er vel ikke akkurat lovlig du heller. Eller kommer ann på hvilken "lovlighets grad" man tenker på det. Anyway, ikke lenge siden du begynte og snuse.

 

Husker de første ukene på skolen, da du prøvde og stå sammen med oss som røyka ved røyke plassen på skolen. Og for å gjøre det så begynte du faktisk og RØYKE! er det mulig etter det så kom snusen inn i bildet, blir litt oppgitt.

Etter det har du vel byttet mening angående snus og røyk som bare det, men her på forumet virker du som den veteran snuseren! :hmm:

 

Ordet er ditt Hylo.

6218690[/snapback]

"Skruf er da virkelig ikke for "fin", herregud mann!" - Finkornet er den, godeste Kenneth, som du egentlig heter.

 

"Du er vel ikke akkurat lovlig du heller. Eller kommer ann på hvilken "lovlighets grad" man tenker på det." - Nettopp. Her tenker vi heller på lavalderen for sex, Kenneth. Jeg er da i allefall over den. :)

 

"Husker de første ukene på skolen, da du prøvde og stå sammen med oss som røyka ved røyke plassen på skolen. Og for å gjøre det så begynte du faktisk og RØYKE! er det mulig etter det så kom snusen inn i bildet, blir litt oppgitt." - Jeg husker også de første ukene på skolen når du var der, ikkenoe hyggelig syn. Husker spesielt første skoledag. Da hadde vi en klump med gelè/skum fra det omhyggelig valgte merket av hårskum/gelè du bruker/brukte. Det var litt av ett syn, du. Men over til noe mindre skummete.

 

Hvordan vet du forøvrig at jeg startet å røyke da? DET lurer jeg på. Forklar meg det, godeste Kenneth. Kan jeg ha sluttet? Kan jeg ha startet etter å ha gått på fylla og synes det ikke hadde gjort noe med mer nikotin? :hmm:

 

Og veteransnuser? Går vel ann å mene forskjellig uten at det skal skape så stor misnøye hos enkelte?

 

"Skjer deg! :mad:" - Jaja. Det skjer mye her. :)

 

Jo, nå har jeg brukt ordet mitt, over til deg, reporter Kenneth. Hvordan er været i Mysen? Har du noe illevarslende byger over Mysen? Vil det snart starte å regne?

 

Svaret får du... så snart han gidder å svare.

Lenke til kommentar
"Du er vel ikke akkurat lovlig du heller. Eller kommer ann på hvilken "lovlighets grad" man tenker på det." - Nettopp. Her tenker vi heller på lavalderen for sex, Kenneth. Jeg er da i allefall over den.

Du får vel ikke noe ut av den såfremst du ikke klipper deg, og bytter ut de buksene der det mangler stoff rundt skrittet

 

"Husker de første ukene på skolen, da du prøvde og stå sammen med oss som røyka ved røyke plassen på skolen. Og for å gjøre det så begynte du faktisk og RØYKE! er det mulig etter det så kom snusen inn i bildet, blir litt oppgitt." - Jeg husker også de første ukene på skolen når du var der, ikkenoe hyggelig syn. Husker spesielt første skoledag. Da hadde vi en klump med gelè/skum fra det omhyggelig valgte merket av hårskum/gelè du bruker/brukte. Det var litt av ett syn, du. Men over til noe mindre skummete.

Den tok jeg ikke helt, forklar!

 

Hvordan vet du forøvrig at jeg startet å røyke da? DET lurer jeg på. Forklar meg det, godeste Kenneth. Kan jeg ha sluttet? Kan jeg ha startet etter å ha gått på fylla og synes det ikke hadde gjort noe med mer nikotin?

Vel, du sa det jo da, det er vel en grunn? Man så det på deg da du ikke trakk ned røyken de første 4 ukene :blush:

 

Og veteransnuser? Går vel ann å mene forskjellig uten at det skal skape så stor misnøye hos enkelte?

Joa, det kan det. Men du har så absolutt ikke det grunnlaget du mener du har for og komme med "ekspert" uttalelsene dine.

 

Siden du lurte så er det mørke skyer over Mysen i skrivende øyeblikk. Yrer litt.

Endret av 0b4b
Lenke til kommentar
Du får vel ikke noe ut av den såfremst du ikke klipper deg, og bytter ut de buksene der det mangler stoff rundt skrittet[/qoute]Det skjer, skal klippe meg snart. :) Kan du bytte ut den capsen din i samme sleng da? :) Jeg finner den mindre pen.

 

Den tok jeg ikke helt, forklar!
Kort fortalt. Første skoledag. Håret ditt. Hårskum. Du hadde det i håret. Der var det en pen liten dert med hårskum. Det syntes. :)

 

 

Vel, du sa det jo da, det er vel en grunn? Man så det på deg da du ikke trakk ned røyken de første 4 ukene
Å? Gjorde jeg det? Dette visste ikke jeg engang. Jaja. Ny fakta om enselv er alltid like gøy!

 

 

Joa, det kan det. Men du har så absolutt ikke det grunnlaget du mener du har for og komme med "ekspert" uttalelsene dine.
Jaha? Jeg har da så vitterlig prøvd noen typer snus og uttaler meg som jeg vil om de. Jeg kan måle de opp mot hverandre og selv si hva jeg synes om de.

 

 

Siden du lurte så er det mørke skyer over Mysen i skrivende øyeblikk. Yrer litt.
Uffda. Mysen og regn vet du. Huffameien. Ikke bra.

 

Ohms lov, sa Roar.

Endret av Hylo
Lenke til kommentar

Sorry mac, bruker ikke hårskum. Bruker renati, og tiltider Dax hvis jeg er tom for Renati;)

 

Men hva du vil, men ikke lek "sjef" her i den tråden.

 

Vær deg selv så blir du ikke så fort misslikt, kanskje du fortsatt hadde hatt plassen i det bandet fortsatt også. Ikke gjør om personligheten din bare forde du skal prae med andre.

Lenke til kommentar
Sorry mac, bruker ikke hårskum. Bruker renati, og tiltider Dax hvis jeg er tom for Renati;)

 

Men hva du vil, men ikke lek "sjef" her i den tråden.

 

Vær deg selv så blir du ikke så fort misslikt, kanskje du fortsatt hadde hatt plassen i det bandet fortsatt også. Ikke gjør om personligheten din bare forde du skal prae med andre.

6219087[/snapback]

Jaja. Var sikkert bare et eller annet hvitt eller noe da. :\

 

Sjefer ikke, svarer som regel lite her, men nå ble det plutselig artig. :)

 

Det bandet hadde jeg ikke fått være så lenge i uansett, jeg flytter jeg. Og takk gud for det. Og musikkstilen var en smule for laber for mitt vedkommende.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...