Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Skruf lukter gammel container og smaker deretter. General er helt overlegent. Før snuste jeg så mye at jeg begynte å få vondt i hodet av General og gikk da over til Ettan som jeg snuste i 1.5 år. Jeg er glad for at jeg har sluttet å snuse, for overskuddet, formen og lommeboka er som aldri før. Dere 15-16-17-åringer som snuser bør hoppe av hele hypen før det er for sent. Snus påvirker mer enn dere tror, det er derfor det er så forferdelig avhengighetsskapende.

Lenke til kommentar
Man er ikke en ordentlig snuser før man liker lukten og smaken av snus!

6179924[/snapback]

Agree

 

Må inn rømme at den beste snusen er General Onix ;)

6180371[/snapback]

Helt OK porsjonssnus det. Kos når en er på fylla, sånn helt egentlig, slippe å bake.

 

Skruf lukter gammel container og smaker deretter. General er helt overlegent. Før snuste jeg så mye at jeg begynte å få vondt i hodet av General og gikk da over til Ettan som jeg snuste i 1.5 år. Jeg er glad for at jeg har sluttet å snuse, for overskuddet, formen og lommeboka er som aldri før. Dere 15-16-17-åringer som snuser bør hoppe av hele hypen før det er for sent. Snus påvirker mer enn dere tror, det er derfor det er så forferdelig avhengighetsskapende.

6181325[/snapback]

Ettan er en grei snus, men ikke mer enn en boks av gangen.

 

Forøvrig er det jo langt fra alle som snuser fordi det kom på moten. Jeg begynte under siloarbeide for noen år siden. Levde faktisk to dager på en boks General og en stor flaske Cola. (Glemte butikken)

 

:p

 

Men jepp, er avhengighetsskapende. Og man burde vel slutte.

Lenke til kommentar
:cry:

 

Er syk idag, og det helt jævlig og. Klarer nesten ikke svelge, og har dundrende hodepine, burde jeg ta en snus, min første for dagen?

6192419[/snapback]

 

jepp. absolutt, gjør det uansett jeg, og jeg går utifra du ikke skal svelge snusen! ;)

Endret av mb_zzz
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Sitter med gips på armen, så jeg får ikke bakt en eneste pris.. :(  Noen tips?

6197625[/snapback]

 

Ta det som et tegn og slutt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...