Feh Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Den der så RÅ ut! Hvis jeg finner en måte å få tak i den der på skal jeg faen meg kjøpe en boks konge! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Forøvrig. Venninne vil slutte å røyke. Tenkte jeg skulle anbefale noe pitttesmå porsjoner for henne. Noen anbefalinger? Hun liker ikke Mocca. 6158136[/snapback] Catch Eucalyptus er fint, jentene i klassen snuser det. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Forøvrig. Venninne vil slutte å røyke. Tenkte jeg skulle anbefale noe pitttesmå porsjoner for henne. Noen anbefalinger? Hun liker ikke Mocca. 6158136[/snapback] Catch Eucalyptus er fint, jentene i klassen snuser det. 6166358[/snapback] Tusen takk! Skal videreformidles! Lenke til kommentar
Haddock Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Ting jeg har lurt på... Er det bare jeg som blir trøttere enn vanlig om morgenen hvis jeg ikke får morgens-prisn? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Ting jeg har lurt på... Er det bare jeg som blir trøttere enn vanlig om morgenen hvis jeg ikke får morgens-prisn? 6170130[/snapback] nope, før jeg begynte å snuse sova jeg alltid på bussen til skolen.. nå som jeg snuser hvær busstur, sovner jeg aldri Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Ting jeg har lurt på... Er det bare jeg som blir trøttere enn vanlig om morgenen hvis jeg ikke får morgens-prisn? 6170130[/snapback] Nei, jeg må f.eks alltid ha snus i morgentimene i matte Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 http://www.swedishmatch.se/Swe/Kardus.asp Er dette noe å satse på da? Jeg er ihvertfall meget fristet. Noen som har prøvd? 6160814[/snapback] hmm... så litt digg ut men vet ikke om jeg gidder å stresse med å få tak i det.. edit: insane pris og da 450 for snus er nekt. selv om det er 100 g. 6161013[/snapback] Husk at det er 450 svenske kroner det er snakk om her Så om den noen gang skal selges i Norge, kan vi forvente å betale en god del mer. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Skruf er genialt. Kan ikke si jeg merker store forsjellen på bakekonsistensen bra vanlig general bake, til vanlig skruf bake, men den renner ikke i nærheten like fort. Nå må jeg bare få fatt i en skruf stärk så blir jeg fornøyd =---D Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Skruf er genialt. Kan ikke si jeg merker store forsjellen på bakekonsistensen bra vanlig general bake, til vanlig skruf bake, men den renner ikke i nærheten like fort. Nå må jeg bare få fatt i en skruf stärk så blir jeg fornøyd =---D 6176864[/snapback] eneste negative med skruf er at den smaker dritt. selv om den ikke renner eller noe kjenner du smaken når du puster. utrolig ekkelt første gangen jeg prøvde den, men nå er det ikke så ille Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Skruf er genialt. Kan ikke si jeg merker store forsjellen på bakekonsistensen bra vanlig general bake, til vanlig skruf bake, men den renner ikke i nærheten like fort. Nå må jeg bare få fatt i en skruf stärk så blir jeg fornøyd =---D 6176864[/snapback] eneste negative med skruf er at den smaker dritt. selv om den ikke renner eller noe kjenner du smaken når du puster. utrolig ekkelt første gangen jeg prøvde den, men nå er det ikke så ille 6178224[/snapback] Disagree. Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 det har du din fulle rett til er tross alt ett diskusjonsforum dette her. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Er ikke helt enig med deg, for jeg har ikke merket noe til smaken enda. Men lukta er like ille som general, altså forjævelig. Lukta til snus er bare skikkelig ekkel. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Neh. Skruf smaker og lukter hubro, men konsistensen er fin. Men av all snus, så syns jeg General lukter og smaker desidert best, hadde den bare hatt en annen, litt seigere konsistens så hadde den vært perfekt. General lukter skikkelig godt Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Neh. Skruf smaker og lukter hubro, men konsistensen er fin. Men av all snus, så syns jeg General lukter og smaker desidert best, hadde den bare hatt en annen, litt seigere konsistens så hadde den vært perfekt. General lukter skikkelig godt 6179631[/snapback] general lukter sterk urtete. hubro var ett litt sterkt uttrykk for skruf, men lukten er sterk og smaken er som tidligere nevnt ikke god. men noen som vet om det går an å lage te av pose-snus? og vil det bli noe nikotin i den? har lyst å prøve med general Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Neh. Skruf smaker og lukter hubro, men konsistensen er fin. Men av all snus, så syns jeg General lukter og smaker desidert best, hadde den bare hatt en annen, litt seigere konsistens så hadde den vært perfekt. General lukter skikkelig godt 6179631[/snapback] general lukter sterk urtete. hubro var ett litt sterkt uttrykk for skruf, men lukten er sterk og smaken er som tidligere nevnt ikke god. men noen som vet om det går an å lage te av pose-snus? og vil det bli noe nikotin i den? har lyst å prøve med general 6179805[/snapback] Fy faen, det må være det jævligste jeg har hørt hittil i dag. DRIKKE snussaft? omg. Btw, man får magesår av det. Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Av alle snusene jeg har luktet på er det et fåtall som lukter ille, og det er de danske grove snusene. De lukter rett og slett ut som ordinær petterøes tobakk. Og smaker som det. Mens alle snus-typene som er til salgs i dagligvarekjedene både smaker og lukter nydelig. Man er ikke en ordentlig snuser før man liker lukten og smaken av snus! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 LAN + SNUS = Sant! Fikk tre bokser i dag Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 General stinker! All snus stinker. Tokakk generelt lukter penisost! ille. Men delig å snuse alikevel ^^ Lenke til kommentar
LuMpY Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Må inn rømme at den beste snusen er General Onix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg