Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://www.swedishmatch.se/Swe/Kardus.asp

 

Er dette noe å satse på da? Jeg er ihvertfall meget fristet.

Noen som har prøvd?

6160814[/snapback]

 

hmm... så litt digg ut :)

men vet ikke om jeg gidder å stresse med å få tak i det..

 

edit: insane pris og da :ohmy: 450 for snus er nekt. selv om det er 100 g.

6161013[/snapback]

 

Husk at det er 450 svenske kroner det er snakk om her :)

Så om den noen gang skal selges i Norge, kan vi forvente å betale en god del mer.

Lenke til kommentar
Skruf er genialt. Kan ikke si jeg merker store forsjellen på bakekonsistensen bra vanlig general bake, til vanlig skruf bake, men den renner ikke i nærheten like fort. Nå må jeg bare få fatt i en skruf stärk så blir jeg fornøyd =---D

6176864[/snapback]

 

eneste negative med skruf er at den smaker dritt. selv om den ikke renner eller noe kjenner du smaken når du puster. utrolig ekkelt første gangen jeg prøvde den, men nå er det ikke så ille :)

Lenke til kommentar
Skruf er genialt. Kan ikke si jeg merker store forsjellen på bakekonsistensen bra vanlig general bake, til vanlig skruf bake, men den renner ikke i nærheten like fort. Nå må jeg bare få fatt i en skruf stärk så blir jeg fornøyd =---D

6176864[/snapback]

 

eneste negative med skruf er at den smaker dritt. selv om den ikke renner eller noe kjenner du smaken når du puster. utrolig ekkelt første gangen jeg prøvde den, men nå er det ikke så ille :)

6178224[/snapback]

Disagree.

Lenke til kommentar

Neh. Skruf smaker og lukter hubro, men konsistensen er fin. Men av all snus, så syns jeg General lukter og smaker desidert best, hadde den bare hatt en annen, litt seigere konsistens så hadde den vært perfekt. General lukter skikkelig godt :p

Lenke til kommentar
Neh. Skruf smaker og lukter hubro, men konsistensen er fin. Men av all snus, så syns jeg General lukter og smaker desidert best, hadde den bare hatt en annen, litt seigere konsistens så hadde den vært perfekt. General lukter skikkelig godt :p

6179631[/snapback]

 

general lukter sterk urtete.

hubro var ett litt sterkt uttrykk for skruf, men lukten er sterk og smaken er som tidligere nevnt ikke god.

men noen som vet om det går an å lage te av pose-snus? og vil det bli noe nikotin i den?

har lyst å prøve med general :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ
Neh. Skruf smaker og lukter hubro, men konsistensen er fin. Men av all snus, så syns jeg General lukter og smaker desidert best, hadde den bare hatt en annen, litt seigere konsistens så hadde den vært perfekt. General lukter skikkelig godt :p

6179631[/snapback]

 

general lukter sterk urtete.

hubro var ett litt sterkt uttrykk for skruf, men lukten er sterk og smaken er som tidligere nevnt ikke god.

men noen som vet om det går an å lage te av pose-snus? og vil det bli noe nikotin i den?

har lyst å prøve med general :)

6179805[/snapback]

 

Fy faen, det må være det jævligste jeg har hørt hittil i dag. DRIKKE snussaft? omg.

Btw, man får magesår av det.

Lenke til kommentar

Av alle snusene jeg har luktet på er det et fåtall som lukter ille, og det er de danske grove snusene. De lukter rett og slett ut som ordinær petterøes tobakk. Og smaker som det. Mens alle snus-typene som er til salgs i dagligvarekjedene både smaker og lukter nydelig.

 

Man er ikke en ordentlig snuser før man liker lukten og smaken av snus!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...