Feh Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 5*Rallarsnus 6145906[/snapback] Rallar er sinsykt lett å bake.. 6146445[/snapback] skjelden eller? aldri hørt om den 6146494[/snapback] Fins i sverige. Har ikke sett den i Norge enda. Virkelig en god snus, eneste negative er at den blir veldig fort marinert (dvs blaut) så den holder maks 20 min så MÅ den ut hehe. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Eg kjeder meg så grenseløst, sitter på skulen å stirrer inn i veggen. Eg stikker henda i lomma å leter etter lykken( nei, eg tenker ikkje koffert) Fra boksa drar eg opp en rund, flat liten boks. Mine øyner blir blendet av synet og overlippa vibrerer som i en våtdrøm. Fingrene mine blir rabiete å pakker som helvete. Eg trykker prisen inn. Aaaah, Nikotinen strømmer gjennom kroppen og eg rykker til med et orgasmisk rykk. 6061976[/snapback] Unnskyld meg, det er det grelleste jeg har lest på lenge. Slutt å skriv slikt. 6146898[/snapback] VI TRENGER SNUSPOETER! Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Jaja, når boksen er full er allting godt. ...men boksen er desverre tom, og jeg har matte eksamen imorra. Makan... Uansett, god natt. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 VI TRENGER SNUSPOETER! 6151775[/snapback] Du er den godeste, deiligste absolutt heiteste snusen i hele verdens, snus; helt erlig veit du det? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Eg snusade på kvelden Den satte seg i gjellen På fisken når eg spytta På brygga ved hytta Eg fiska opp ein fisk Som eg skulle spist Men når eg skulla eta han Var det snus i gjellane på'an. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Nå vil jeg ha Skruf sterk! Helst i porsjon. Finnes det i butikkene i Norge? Lenke til kommentar
B.H.H Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Nå vil jeg ha Skruf sterk! Helst i porsjon. Finnes det i butikkene i Norge? 6154718[/snapback] Tror desverre ikke det. Har aldri sett Skruf sark i Norge jeg BTW Jeg glemte snus eska mi på bussen i mårest.. Tar samme buss hjem, men en jævla unge har tatt den Men heldigvis får jeg en strut svensk General imorgen Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Eg kjeder meg så grenseløst, sitter på skulen å stirrer inn i veggen. Eg stikker henda i lomma å leter etter lykken( nei, eg tenker ikkje koffert) Fra boksa drar eg opp en rund, flat liten boks. Mine øyner blir blendet av synet og overlippa vibrerer som i en våtdrøm. Fingrene mine blir rabiete å pakker som helvete. Eg trykker prisen inn. Aaaah, Nikotinen strømmer gjennom kroppen og eg rykker til med et orgasmisk rykk. 6061976[/snapback] Unnskyld meg, det er det grelleste jeg har lest på lenge. Slutt å skriv slikt. 6146898[/snapback] VI TRENGER SNUSPOETER! 6151775[/snapback] Det gjør vi ikke. Å lese det Qbab skrev var flaut, like flaut som å se MGP-vinnerne framføre sangen sin. Og har vi ikke en egen tråd for poesi her på forumet? Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Eg kjeder meg så grenseløst, sitter på skulen å stirrer inn i veggen. Eg stikker henda i lomma å leter etter lykken( nei, eg tenker ikkje koffert) Fra boksa drar eg opp en rund, flat liten boks. Mine øyner blir blendet av synet og overlippa vibrerer som i en våtdrøm. Fingrene mine blir rabiete å pakker som helvete. Eg trykker prisen inn. Aaaah, Nikotinen strømmer gjennom kroppen og eg rykker til med et orgasmisk rykk. 6061976[/snapback] Unnskyld meg, det er det grelleste jeg har lest på lenge. Slutt å skriv slikt. 6146898[/snapback] VI TRENGER SNUSPOETER! 6151775[/snapback] Det gjør vi ikke. Å lese det Qbab skrev var flaut, like flaut som å se MGP-vinnerne framføre sangen sin. Og har vi ikke en egen tråd for poesi her på forumet? 6155266[/snapback] på hvilken måte kan du bli flau av å lese noe sånt?hvis du blir flau av å se eller lese noe noe har skrevet , betyr jo det at du kjenner det igjen eller identifiserer deg med det. og btw: det har med snus å gjøre, ergo relevant for tråden. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Nå vil jeg ha Skruf sterk! Helst i porsjon. Finnes det i butikkene i Norge? 6154718[/snapback] Tror desverre ikke det. Har aldri sett Skruf sark i Norge jeg 6155165[/snapback] Synd, fikk så lyst på det nå. 35% mer nikotin i det.. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Snuspoesi er viktig, jeg reposter noe som ble postet for mange, mange sider siden: General Vi priser deg, fader snus, du som er i boksen, ei lage vård over din tittel, kom med din nikotin, skje din åpenbaring i blodet, som så i sjelen gi oss i dag vår daglige pris, forlat oss når vi spytter deg ut, som vi forlater deg med en sørgende tåre, led oss inn i løssnusens rike, men frels os fra posesnusens røde helvete, for vår trofastet her for alltid din, bare konsistensen og fuktigheten er fin. AMEN! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 *elske på diktet til Feh* Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Virkelig fine dikt feh.. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) Forøvrig. Venninne vil slutte å røyke. Tenkte jeg skulle anbefale noe pitttesmå porsjoner for henne. Noen anbefalinger? Hun liker ikke Mocca. Endret 22. mai 2006 av Nomix Lenke til kommentar
hylo Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 Forøvrig. Venninne vil slutte å røyke. Tenkte jeg skulle anbefale noe pitttesmå porsjoner for henne. Noen anbefalinger? Hun liker ikke Mocca. 6158136[/snapback] General mini porsjon. Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 catch mini er og et alternativ. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Forøvrig. Venninne vil slutte å røyke. Tenkte jeg skulle anbefale noe pitttesmå porsjoner for henne. Noen anbefalinger? Hun liker ikke Mocca. 6158136[/snapback] General mini porsjon. 6158186[/snapback] anngående det, fikk nettop en hel boks miniportion hos en veninne Må ha 2stk i om gangen da men det er bedre enn ingenting Lenke til kommentar
Hovs Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 http://www.swedishmatch.se/Swe/Kardus.asp Er dette noe å satse på da? Jeg er ihvertfall meget fristet. Noen som har prøvd? Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 (endret) http://www.swedishmatch.se/Swe/Kardus.asp Er dette noe å satse på da? Jeg er ihvertfall meget fristet. Noen som har prøvd? 6160814[/snapback] hmm... så litt digg ut men vet ikke om jeg gidder å stresse med å få tak i det.. edit: insane pris og da 450 for snus er nekt. selv om det er 100 g. Endret 23. mai 2006 av Tob2k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg