Complexity Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 MoccaAntal portioner (st) 24 Vikt/portion (g) 0,4 Nikotin/portion (mg) 5 Fuktighet (%) 35 6133878[/snapback] husker jeg begynte med mocca er faktisk litt godt, nesten som godteri men det gir meg ingenting annet en en god smak Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Min liste: 1. General Løs(da dette er den eneste løse jeg har prøvd, og jeg digget å bake^^) 2. Skruf Tranebær Portion 3. General Large White Portion 4. Catch Lakeris Portion 5. Skruf Portion Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Min liste.. Bake snus alt sammen.. 1. Skruf sterk (Sterk og fin ) 2. General (Orginal og fin snus) 3. Rallar (Syk fin å bake, men ikke den samme efekten) 4. wiskey (Veldig god smak syns jeg) 5. røda lacket (noe alà general, men ikke like god) Eneste porsjon snusen som går ann er Onyx, ganske grei faktisk, men slår ikke bake snus på noen måter.. Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Min top 5 1. General (beste smaken) 2. Skruf stärk(sterkeste) 3. Røda lacket (best å bake) 4. Ettan (smaker godt) 5. Grov snus (helt ok snus) Lenke til kommentar
B.H.H Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 1.General 2.Skruf stark 3.Grov Snus 4.Ettan 5.Røda Lacket Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Jeg har gått over fra Catch licorice til Skruf Tranbär. Og jeg må si jeg liker Skruf Tranbär mye bedre. Veldig god snus Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Portion Topp 5 1. Gøteborgs Rapè White Portion 2. Skruf Stark Portion 3. Catch Eucalyptus Portion 4. General White Portion 5. Catch Licorice Portion Løs: General Røda Lacket Lenke til kommentar
Zanmato Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Topp 3 Løs: 1. Röda Lacket (sykt fin å bake, deilig smak og lukt, og akkurat passe sterk) 2. Skruf (sterk og god, grei nok å bake) 3. General (god smak, men desverre for kornete) Topp 3 Porsjon: 1. Skruf (veldig sterk, god smak) 2. Skruf Tranbär (deilig smak, og ganske sterk) 3. General Onyx (veldig god smak, men ikke sterk nok) Lenke til kommentar
Shaeldor Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Min liste: Lös: 1. General 2. Röda lacket 3. Skruf Portion: 1. Skruf(beste portion snusen) 2. General White 3. Göteborgs rape Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Hvordan er skruf stärk i smak og konsistens m. tanke på baking? Og hvordan er lukten? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Hvordan er skruf stärk i smak og konsistens m. tanke på baking? Og hvordan er lukten? 6138889[/snapback] Er du vant med General vil du finne den ypperlig å bake. Er i og for seg som vanlig skruf når det kommer til baking. Smaken er i mine øyne litt svakere, men litt bedre. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Er du vant med General vil du finne den ypperlig å bake. Er i og for seg som vanlig skruf når det kommer til baking. Smaken er i mine øyne litt svakere, men litt bedre. 6138940[/snapback] Jasså, da får vi se om jeg ikke spanderer en skruf på meg selv i dag da. Stärk selges i vanlige butikker også? Hørte rykter om at den kun er i sverige? I så fall får jeg ta vanlig skruf. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 OT: Linken til "glisevask" er defekt. Jau tenkte bare eg måtte informere Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 (endret) Boller å brus, pupper og mus, men ingenting er som General snus! men Røda Lacket er best.. må ha ny i dag.. argh..dyrt.. Endret 21. mai 2006 av complexity Lenke til kommentar
Feh Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 (endret) Kjøpte noe nytt i Sverige jeg ikke har prøvd før i går Knox løssnus og en som heter for Onico. Førstnevnte har jeg sett før men ikke smakt, men den andre, Onico har jeg aldri hørt om. Fantes i løs, porsjon og porsjon peppermynte. Smakte den med peppermynte. Ganske god Ellers ble handlelista slik: 5*Rallarsnus 5*Røda lacket 2*Skruf tranebær porsjon Knox løs Onico pepparmint 20 pk med Davidoff Gold (eksklusiv og ekstremt digg røyk ) Gidder ikke kjøpe skruf løs lenger eller strongcut, for jeg merker ikke en dritt forskjell i effekt på f.eks rallar og skruf stark lengre, så istedenfor å få sliten streng og sliten leppe av grov snus snuser jeg heller "mykere" snus som rallar og røda. Raller er fiiiin snus Hvis ikke den er verdens enkleste å bake så veit ikke jeg.. edit: Det viser seg at den Onico snusen er fri for både nikotin og tobakk Men den var ganske god alikevel heh. Sikkert utrolig fin avvenningssnus. Endret 21. mai 2006 av Feh Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 5*Rallarsnus 6145906[/snapback] Rallar er sinsykt lett å bake.. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 5*Rallarsnus 6145906[/snapback] Rallar er sinsykt lett å bake.. 6146445[/snapback] skjelden eller? aldri hørt om den Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Eg kjeder meg så grenseløst, sitter på skulen å stirrer inn i veggen. Eg stikker henda i lomma å leter etter lykken( nei, eg tenker ikkje koffert) Fra boksa drar eg opp en rund, flat liten boks. Mine øyner blir blendet av synet og overlippa vibrerer som i en våtdrøm. Fingrene mine blir rabiete å pakker som helvete. Eg trykker prisen inn. Aaaah, Nikotinen strømmer gjennom kroppen og eg rykker til med et orgasmisk rykk. 6061976[/snapback] Unnskyld meg, det er det grelleste jeg har lest på lenge. Slutt å skriv slikt. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Nå gråter Qbab i hjertet FredericC, fan vad slem du er. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Ja.. huff, no blei eg skikkli deppa her. Brukte mange hjerneceller på å skrive det der.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg