Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min liste..

 

Bake snus alt sammen..

1. Skruf sterk (Sterk og fin :love: )

2. General (Orginal og fin snus)

3. Rallar (Syk fin å bake, men ikke den samme efekten)

4. wiskey (Veldig god smak syns jeg)

5. røda lacket (noe alà general, men ikke like god)

 

Eneste porsjon snusen som går ann er Onyx, ganske grei faktisk, men slår ikke bake snus på noen måter..

Lenke til kommentar

Topp 3 Løs:

 

1. Röda Lacket (sykt fin å bake, deilig smak og lukt, og akkurat passe sterk)

2. Skruf (sterk og god, grei nok å bake)

3. General (god smak, men desverre for kornete)

 

Topp 3 Porsjon:

 

1. Skruf (veldig sterk, god smak)

2. Skruf Tranbär (deilig smak, og ganske sterk)

3. General Onyx (veldig god smak, men ikke sterk nok)

Lenke til kommentar
Er du vant med General vil du finne den ypperlig å bake. Er i og for seg som vanlig skruf når det kommer til baking. Smaken er i mine øyne litt svakere, men litt bedre.

6138940[/snapback]

Jasså, da får vi se om jeg ikke spanderer en skruf på meg selv i dag da. Stärk selges i vanlige butikker også? Hørte rykter om at den kun er i sverige? I så fall får jeg ta vanlig skruf.

Lenke til kommentar

Kjøpte noe nytt i Sverige jeg ikke har prøvd før i går :p Knox løssnus og en som heter for Onico. Førstnevnte har jeg sett før men ikke smakt, men den andre, Onico har jeg aldri hørt om. Fantes i løs, porsjon og porsjon peppermynte. Smakte den med peppermynte. Ganske god :) Ellers ble handlelista slik:

5*Rallarsnus

5*Røda lacket

2*Skruf tranebær porsjon

Knox løs

Onico pepparmint

20 pk med Davidoff Gold (eksklusiv og ekstremt digg røyk :p)

 

Gidder ikke kjøpe skruf løs lenger eller strongcut, for jeg merker ikke en dritt forskjell i effekt på f.eks rallar og skruf stark lengre, så istedenfor å få sliten streng og sliten leppe av grov snus snuser jeg heller "mykere" snus som rallar og røda. Raller er fiiiin snus :D Hvis ikke den er verdens enkleste å bake så veit ikke jeg..

 

edit: Det viser seg at den Onico snusen er fri for både nikotin og tobakk :p Men den var ganske god alikevel heh. Sikkert utrolig fin avvenningssnus.

Endret av Feh
Lenke til kommentar
Eg kjeder meg så grenseløst, sitter på skulen å stirrer inn i veggen. Eg stikker henda i lomma å leter etter lykken( nei, eg tenker ikkje koffert) Fra boksa drar eg opp en rund, flat liten boks.

Mine øyner blir blendet av synet og overlippa vibrerer som i en våtdrøm.

Fingrene mine blir rabiete å pakker som helvete. Eg trykker prisen inn. Aaaah, Nikotinen strømmer gjennom kroppen og eg rykker til med et orgasmisk rykk.

6061976[/snapback]

 

Unnskyld meg, det er det grelleste jeg har lest på lenge. Slutt å skriv slikt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...