Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg lurer på hvor lenge og hver aktivt man må snuse får å få snus leppe?

6098999[/snapback]

 

Snusleppe er noe man har når man snuser.. dvs prisen (snuskladden) tar litt plass oppunder leppa, og dermed "buler" den litt ut. Snusleppe er ikke en permanent skade. :)

6105397[/snapback]

 

kjenner en som har snust i flere år, og leppen hans henger litt mer på den siden han pleier å ha snusen selv om han ikke har den i. Men tror du skal snuse lenge og mye for å få det til. og så kan det være han bare er litt skev fra før :p

Lenke til kommentar
jeg lurer på hvor lenge og hver aktivt man må snuse får å få snus leppe?

6098999[/snapback]

 

Snusleppe er noe man har når man snuser.. dvs prisen (snuskladden) tar litt plass oppunder leppa, og dermed "buler" den litt ut. Snusleppe er ikke en permanent skade. :)

6105397[/snapback]

 

Det er fint mulig å få permanent skade av å snuse. Selv har jeg snusleppe når jeg ikke snuser, så det så.

Lenke til kommentar
jeg lurer på hvor lenge og hver aktivt man må snuse får å få snus leppe?

6098999[/snapback]

 

Snusleppe er noe man har når man snuser.. dvs prisen (snuskladden) tar litt plass oppunder leppa, og dermed "buler" den litt ut. Snusleppe er ikke en permanent skade. :)

6105397[/snapback]

 

Det er fint mulig å få permanent skade av å snuse. Selv har jeg snusleppe når jeg ikke snuser, så det så.

6107196[/snapback]

 

Jepp, permanent prisflabb ftw. Jeg har også det.

Lenke til kommentar
Hvor lenge skal du snuse da? Og hvor ofte snuser dere pr dag?

6115217[/snapback]

 

skal vel snuse alt mellom 20 minutt til en time ca.. kommer helt ann på hvilken snus det er og om det er posjon eller løs..

 

snuser ikke så mye, i å med at foreldrene ikke veit det så er det vel en 4-6 priser om dagen..

Lenke til kommentar
Hvor lenge skal du snuse da? Og hvor ofte snuser dere pr dag?

6115217[/snapback]

 

skal vel snuse alt mellom 20 minutt til en time ca.. kommer helt ann på hvilken snus det er og om det er posjon eller løs..

 

snuser ikke så mye, i å med at foreldrene ikke veit det så er det vel en 4-6 priser om dagen..

6115693[/snapback]

Omtrent likt som meg.. :)

Lenke til kommentar

Snusen har ingen virkning på meg lenger, kanskje 10% av det jeg hadde før. Før kunne jeg ta en posjons-snus å hoppe i dusjen, så klarte jeg nesten ikke å stå der fordi snusen hadde så bra virkning. Utrolig trist.

 

Til dere oldschool-snusere, har dere noen tips?:)

Endret av Bertelsen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...