lokeland Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Feh, hva har du egentlig på overkroppen..? Litt skummelt det der. Men den prellen der så jo ikke så verst ut. Skal ut å drive litt med ærekrenkelse nå. Røyk! Første idag, fordi jeg sto opp kl.. Noe over 2! Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Feh er den eneste som ikke har sett ut om han får sponset leilighet av staten her, søtt Har begynt å lempe litt mer i det siste, for øvrig, ser mye penere ut fra utsiden, men den blir for bløt for tidlig :/ Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 *ler* Leilighetene du bryr deg om ja.. Bak den som en patron! Akkurat som ei tønne, bare lit tynnere i den andre enden. Hva er du snuser da? Om det er en snus med leirkonsistens (Skruf, Röde Lacket osv.) skjer det desverre.. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Hele poenget med at jeg lemper er jo at jeg skal slippe å bake, og grise til fingrene og håndflaten så forferdelig. Og jeg kan å bake, for all del Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Jauda, det tror jeg på gitt.. Blir kjedelig etter nyttår for da skal jeg slutte med alt som heter nikotin! Lenge leve livet før lørdag kl. 24.00 !! Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Å HERREGUD, SÅ SINNSYKT. Aldri følt at nikotinet har hatt et så hardt grep rundt meg at jeg ikke har hatt råd til å miste det. Poenget her er vel hvorfor du skal slutte med nikotin? Lenke til kommentar
SwedishMatch Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Etter nyttår skal jeg slutte med røyk, men snus? Nooway! :!: Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Jeg røyker fast Loeve! Derfor.. Dyrt generelt og jeg akter ikke sitte med min Athlon 2000+ hele livet heller! =S Lenke til kommentar
Feh Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Har ikke noe på overkroppen på bildet, sitter i joggebukse Og det er ingen leilighet, men det ene rommet på loftet i huset vårt (bor fortsatt hjemme med mamma og pappa ) Lenke til kommentar
Eline Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Me too! I look the shit, don't I? 5346389[/snapback] Ææææ, jeg hadde ikke sjans til å se at det var deg! Koselig å møte din mor (og far? (så ikke så godt etter) i skogen i dag Hm, noen som vet om Probe Portion bare selges i Sverige... Må ha mer snus kjenner jeg.. =/ Lenke til kommentar
Feh Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Probe fåes bare kjøpt i sverige tror jeg. Jeg har ikke sett det noen andre steder. Har bare smakt probe bake jeg. Prøve porsjon neste gang jeg er hos söta Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Har ikke noe på overkroppen på bildet, sitter i joggebukse Og det er ingen leilighet, men det ene rommet på loftet i huset vårt (bor fortsatt hjemme med mamma og pappa ) 5348275[/snapback] Ingen tok spøken min Lenke til kommentar
Eline Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Probe fåes bare kjøpt i sverige tror jeg. Jeg har ikke sett det noen andre steder. Har bare smakt probe bake jeg. Prøve porsjon neste gang jeg er hos söta 5348316[/snapback] Okå... Me wants! Noen som kan anbefale noe annet enn Probe? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Loeve: Jeg bor hjemme. Glise: Hva mener du med det? Må jeg komme å denge barneræva di? Jeg snuser for øyeblikket Röda Läcket. Denne baker jeg i en sylinder og legger enten til høyre eller til venstre. Feh: En time ti minutter? Har hatt en General under leppa i fire og en halv time jeg! Lenke til kommentar
SwedishMatch Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Ån ha en pris i kjeften i 4 timer er ikke særlig behagelig. Men de eneste gangene jeg gidder å ha den i mer enn 2 timer, er for å slå persoling rekord! (Som forøvrig ligger på 3t 22min) Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Ån ha en pris i kjeften i 4 timer er ikke særlig behagelig. Men de eneste gangene jeg gidder å ha den i mer enn 2 timer, er for å slå persoling rekord! (Som forøvrig ligger på 3t 22min) 5348462[/snapback] Det er åpenbart at du ikke har jobbet i silo og der en hver pause for å bake blir stoppet av "JOBB NÅ DIN LILLE SLAPPFISK!" fra en brande på to meter og ti Lenke til kommentar
SwedishMatch Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Det er sånne situasjoner du har portionsnus for Nomix Det styres på med en debatt inne på Annet ang. hvor helseskadelig snus er. Hva mener vi drevne snusere om den saken? Lenke til kommentar
Sweedish Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Det er sånne situasjoner du har portionsnus for Nomix Det styres på med en debatt inne på Annet ang. hvor helseskadelig snus er. Hva mener vi drevne snusere om den saken? 5348502[/snapback] Snus er gudd til det motsatte er bevist! Røyk sier seg sjæl er disgøsting, men snus.. Ja, hva kan man si? Herlig Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Det er sånne situasjoner du har portionsnus for Nomix Det styres på med en debatt inne på Annet ang. hvor helseskadelig snus er. Hva mener vi drevne snusere om den saken? 5348502[/snapback] Da spørr arbeidskameraten om jeg har penis. Og bonden selv flirer i skjegget og sier "Du snuse no væl ikke kvinnfolksnus Simon, harr harr" Snus er nok helseskadelig, men ffs, det er den eneste alvorlige lasten jeg har. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 *kose på Hylo som kjøpte snus for meg i dag* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg