Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Herlig for deg det da -Nyhus-

6050956[/snapback]

Ja, det var godt med litt snus igjen. Tenkte jeg skulle ta å bake meg en nå. Men dere skal få bestemme! De som stemmer ja, rekk opp en hånd! (ikke få for store forhåpninger, jeg lager meg en uansett. Det her er bare formelle greier)

6051633[/snapback]

 

 

*opp med handa*

6051813[/snapback]

*tar foten opp i været*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I Danmark er det vel 15/16? Kvota er en halv stokk, men siden du er under 18 er du vel strengt tatt "smugler" uansett. ;)

6052159[/snapback]

 

Dvs at jeg kan få en stokk med pose, og en halv stokk med løssnus? Og hvor lett er d å bli tatt?

 

Men hva faen skal jeg bruke som legg? Hakke bankkort eller noe som helst :no:

Lenke til kommentar

Var på klassetur forrige torsdag og fredag og der gikk det konstant i snus, røyk og ja nikotin i det heile tatt. Ganske digg :cool:

Første gangen eg røykte nåkke særlig faktisk, har snust omtrent ei uke eller to.

Etter den klasseturen syns eg ikkje snus ga nåkke effekt egentlig så eg tenkte det var like greitt å slutte med heile greia, i og med at det har gått ganske vilt for seg på snusfronten hos meg i det siste.

 

Men så tok eg en pris i går og det var litt chill igjen.

Er det sånn at jo lengre det går mellom man snuser jo mer effekt får det eller?

Endret av QBab
Lenke til kommentar

Eg kjeder meg så grenseløst, sitter på skulen å stirrer inn i veggen. Eg stikker henda i lomma å leter etter lykken( nei, eg tenker ikkje koffert) Fra boksa drar eg opp en rund, flat liten boks.

Mine øyner blir blendet av synet og overlippa vibrerer som i en våtdrøm.

Fingrene mine blir rabiete å pakker som helvete. Eg trykker prisen inn. Aaaah, Nikotinen strømmer gjennom kroppen og eg rykker til med et orgasmisk rykk.

 

 

Moral: Lykken kommer på Boks.

 

Erotisk novelle av QBab.

Endret av QBab
Lenke til kommentar
Eg kjeder meg så grenseløst, sitter på skulen å stirrer inn i veggen. Eg stikker henda i lomma å leter etter lykken( nei, eg tenker ikkje koffert) Fra boksa drar eg opp en rund, flat liten boks.

Mine øyner blir blendet av synet og overlippa vibrerer som i en våtdrøm.

Fingrene mine blir rabiete å pakker som helvete. Eg trykker prisen inn. Aaaah, Nikotinen strømmer gjennom kroppen og eg rykker til med et orgasmisk rykk.

 

 

Moral: Lykken kommer på Boks.

 

Erotisk novelle av QBab.

6061976[/snapback]

 

heahea nice den der :D

tom for snus atm. :( må nok gå ned å kjøpe snart, har lYsT på

Lenke til kommentar
General er eneste som holder, Feh. :)

6044342[/snapback]

Virker som du har det ganske slækt hjemme med snusing, snuser foreldrene dine?

Hva synes de om røyk?

6076664[/snapback]

Hei Kenneth. :)

 

Fatter'n snuser. :)

 

Røyk synes de er verre, men har ikke spesielt mye imot det. :)

Lenke til kommentar
Dyrt? Jeg bruker 10 kr dagen på snus, er da bare å dra til sverige, 10 asker for 200 kr

6077395[/snapback]

 

bare å dra til sverige ja.. blir en 3-4 timers kjøretur herifra for å komme til abisko ;)

 

edit: abisko er nermeste plassen i sverige fra der vi bor

Endret av complexity
Lenke til kommentar
Dyrt? Jeg bruker 10 kr dagen på snus, er da bare å dra til sverige, 10 asker for 200 kr

6077395[/snapback]

 

bare å dra til sverige ja.. blir en 3-4 timers kjøretur herifra for å komme til abisko ;)

 

edit: abisko er nermeste plassen i sverige fra der vi bor

6077414[/snapback]

 

5-10 min kjøring og jeg er i Sverige :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...