Bruker-33331 Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Herlig for deg det da -Nyhus- 6050956[/snapback] Ja, det var godt med litt snus igjen. Tenkte jeg skulle ta å bake meg en nå. Men dere skal få bestemme! De som stemmer ja, rekk opp en hånd! (ikke få for store forhåpninger, jeg lager meg en uansett. Det her er bare formelle greier) 6051633[/snapback] *opp med handa* 6051813[/snapback] *tar foten opp i været* Lenke til kommentar
fakey Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Igjen: Hva er aldersgrensen for kjøp av snus i danmark, og hvor mye har jeg lov å ha med hjem uten å være en "smugler"? Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 I Danmark er det vel 15/16? Kvota er en halv stokk, men siden du er under 18 er du vel strengt tatt "smugler" uansett. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 I Danmark er det vel 15/16? Kvota er en halv stokk, men siden du er under 18 er du vel strengt tatt "smugler" uansett. 6052159[/snapback] Dvs at jeg kan få en stokk med pose, og en halv stokk med løssnus? Og hvor lett er d å bli tatt? Men hva faen skal jeg bruke som legg? Hakke bankkort eller noe som helst Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Dvs at jeg kan få en stokk med pose, og en halv stokk med løssnus? Og hvor lett er d å bli tatt? Men hva faen skal jeg bruke som legg? Hakke bankkort eller noe som helst 6052340[/snapback] 250g tobakk, så nei... Det må bli med den halve stokken løs. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Var på klassetur forrige torsdag og fredag og der gikk det konstant i snus, røyk og ja nikotin i det heile tatt. Ganske digg Første gangen eg røykte nåkke særlig faktisk, har snust omtrent ei uke eller to. Etter den klasseturen syns eg ikkje snus ga nåkke effekt egentlig så eg tenkte det var like greitt å slutte med heile greia, i og med at det har gått ganske vilt for seg på snusfronten hos meg i det siste. Men så tok eg en pris i går og det var litt chill igjen. Er det sånn at jo lengre det går mellom man snuser jo mer effekt får det eller? Endret 8. mai 2006 av QBab Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Stemmer. Ingenting er som røyken man tar med en gang man står opp, før man spiser frokost. Det er dagens beste røyk. Nettopp fordi det da har gått lengst tid siden den forrige røyken. Det samme gjelder snus, selvfølgelig. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Eg kjeder meg så grenseløst, sitter på skulen å stirrer inn i veggen. Eg stikker henda i lomma å leter etter lykken( nei, eg tenker ikkje koffert) Fra boksa drar eg opp en rund, flat liten boks. Mine øyner blir blendet av synet og overlippa vibrerer som i en våtdrøm. Fingrene mine blir rabiete å pakker som helvete. Eg trykker prisen inn. Aaaah, Nikotinen strømmer gjennom kroppen og eg rykker til med et orgasmisk rykk. Moral: Lykken kommer på Boks. Erotisk novelle av QBab. Endret 8. mai 2006 av QBab Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Eg kjeder meg så grenseløst, sitter på skulen å stirrer inn i veggen. Eg stikker henda i lomma å leter etter lykken( nei, eg tenker ikkje koffert) Fra boksa drar eg opp en rund, flat liten boks. Mine øyner blir blendet av synet og overlippa vibrerer som i en våtdrøm. Fingrene mine blir rabiete å pakker som helvete. Eg trykker prisen inn. Aaaah, Nikotinen strømmer gjennom kroppen og eg rykker til med et orgasmisk rykk. Moral: Lykken kommer på Boks. Erotisk novelle av QBab. 6061976[/snapback] heahea nice den der tom for snus atm. må nok gå ned å kjøpe snart, har lYsT på Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Kor lang tid tar det sånn ca? 6033303[/snapback] Hvis løssnus blir litt tørr er det bare å ta noen dråper kaffe oppi. Da blir den fin igjen. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Kor lang tid tar det sånn ca? 6033303[/snapback] Hvis løssnus blir litt tørr er det bare å ta noen dråper kaffe oppi. Da blir den fin igjen. 6076600[/snapback] ey, det må testes en gang Fikk meg ny boks i går Lenke til kommentar
delay Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 General er eneste som holder, Feh. 6044342[/snapback] Virker som du har det ganske slækt hjemme med snusing, snuser foreldrene dine? Hva synes de om røyk? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 General er eneste som holder, Feh. 6044342[/snapback] Virker som du har det ganske slækt hjemme med snusing, snuser foreldrene dine? Hva synes de om røyk? 6076664[/snapback] Hei Kenneth. Fatter'n snuser. Røyk synes de er verre, men har ikke spesielt mye imot det. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Skal ikke kjøpe flere bokser nå så trapper ned en del.. før jeg skal prøve å slutte.. grunn: sykt dyrt, kjæresten maser om at jeg må slutte, og mamma kommer til å tilte hvis hun finner det ut.. ikke snust siden i går og kjenner at jeg vil ha nå ja :/ Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) Dyrt? Jeg bruker 10 kr dagen på snus, er da bare å dra til sverige, 10 asker for 200 kr Endret 10. mai 2006 av Impetus90 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) Dyrt? Jeg bruker 10 kr dagen på snus, er da bare å dra til sverige, 10 asker for 200 kr 6077395[/snapback] bare å dra til sverige ja.. blir en 3-4 timers kjøretur herifra for å komme til abisko edit: abisko er nermeste plassen i sverige fra der vi bor Endret 10. mai 2006 av complexity Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Jeg er ganske heldig til tider! Fikk en snusboks av en kamerat i dag, andre snusboksen jeg får av han på under ei uke Så jeg tenkte jeg skulle ta og bake meg en nuh! Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Dyrt? Jeg bruker 10 kr dagen på snus, er da bare å dra til sverige, 10 asker for 200 kr 6077395[/snapback] bare å dra til sverige ja.. blir en 3-4 timers kjøretur herifra for å komme til abisko edit: abisko er nermeste plassen i sverige fra der vi bor 6077414[/snapback] 5-10 min kjøring og jeg er i Sverige Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Sitter med en liten fin prell nå. General bakesnus, så jeg kjenner ikke en damn shit, men det er koselig Kombinert med litt skikkelig sint musikk, så er livet godt Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Har nå holdt meg 10 dager og er rimelig fornøyd, har faktisk ikke vært noe problem hitil. Og folket rundt meg begynner å bli fornøyd, behagelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg