Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser at "Mr_Razer" er 14/15 år, og "Complexity" er 15/16 år.

Akuratt hva er grunnen til at dere snuser? Liker dere det, er det godt, er det verdt det, eller gjør dere det fordi dere er redde for å miste venner.

 

Skjønner ikke poenget med verken snus eller røyk.

Lenke til kommentar
Ser at "Mr_Razer" er 14/15 år, og "Complexity" er 15/16 år.

Akuratt hva er grunnen til at dere snuser? Liker dere det, er det godt, er det verdt det, eller gjør dere det fordi dere er redde for å miste venner.

 

Skjønner ikke poenget med verken snus eller røyk.

6046820[/snapback]

 

er 16 faktisk :)

 

Begynte med at jeg fikk prøve det hos en kompis som faktisk er 14.. og så fant jeg ut hvor digg det var.. også kjøpte jeg en boks.. så bare ble det to.. å nå har det vel blidt en del bokser..

 

Liker snus ja, syns det er godt til tider, og du blir skikkelig avslappet. Gjør det ikke for å være redd for å miste venner, siden under halvparten av dem snuser :)

Lenke til kommentar
Noen steder rundt Karl Johan man får kjøpt snus? ( er under 18 :/.

 

 

 

ps. om en stakkars ikke skal få kjøpe snusen sin så ber jeg moderator om unskyldning ;)

6042036[/snapback]

 

Ser ikke problemet, jeg har snust i 3 år, og jeg er enda ikke myndig, men jeg har aldri hatt problemer med å kjøpe snus på div. bensinstasjoner.

Lenke til kommentar

Er 15 om noen få dager.. :D

 

Snuser fordi det er veldig avslappene..

Slapper skikkelig av med en pris under leppa, ingen form for inponering elns..

Begynte faktisk med onkelien min, sm altid spurte "Skal du ha en pris", det har han sakt i mange år..

Sa ja en gang, så fant jeg ut at det er veldig avslappene, snuser ikke hele tia, bare når jeg skal slappe av, er jo deilig å slappe av da.. Spesielt på lan..

Lenke til kommentar
Ser at "Mr_Razer" er 14/15 år, og "Complexity" er 15/16 år.

Akuratt hva er grunnen til at dere snuser? Liker dere det, er det godt, er det verdt det, eller gjør dere det fordi dere er redde for å miste venner.

 

Skjønner ikke poenget med verken snus eller røyk.

6046820[/snapback]

 

røyk er jeg enig med at er poengløst, får dårlig kondis, lukter dritt, smaker dritt, kunne skrevet lang liste på den der.

 

snus er det ikke så mye galt med, bortsett fra kreftfare i munnen og skade på tannkjøttet, jeg snuser ikke så mye at faren er stor. men den avslappende effeten nikotinen gir er utrolig behagelig :) er vel eneste grunnen til at jeg snuser. Og hvis snusen tilogmed smaker godt(som noen faktisk gjør) er ikke det et minus heller.

Endret av Tob2k
Lenke til kommentar
Dra i en pakistanersjappe i byen og kjøp snus, de driter i det.

Fortell foreldra at du snuser og få de til å kjøpe.

Dra til sverige annenhver måned og kjøp 2 limper snus, er ikke værre.

6046591[/snapback]

Hvem var det som omtrent holdt på å drite ned buksene sine fordi han måtte fortelle sin mor at han snuste? :tease:
Lenke til kommentar
Dra i en pakistanersjappe i byen og kjøp snus, de driter i det.

Fortell foreldra at du snuser og få de til å kjøpe.

Dra til sverige annenhver måned og kjøp 2 limper snus, er ikke værre.

6046591[/snapback]

Hvem var det som omtrent holdt på å drite ned buksene sine fordi han måtte fortelle sin mor at han snuste? :tease:

6051395[/snapback]

 

Og du tror det er uvanlig å være veldig nervøs før du skal fortelle foreldra dine om noe slikt?

Lenke til kommentar
Dra i en pakistanersjappe i byen og kjøp snus, de driter i det.

Fortell foreldra at du snuser og få de til å kjøpe.

Dra til sverige annenhver måned og kjøp 2 limper snus, er ikke værre.

6046591[/snapback]

Hvem var det som omtrent holdt på å drite ned buksene sine fordi han måtte fortelle sin mor at han snuste? :tease:

6051395[/snapback]

 

Og du tror det er uvanlig å være veldig nervøs før du skal fortelle foreldra dine om noe slikt?

6051432[/snapback]

Legg merke til hva du skrev du gutt, "er ikke værre". Må nesten le, høhø :wee:

 

Edit: Du strevde om dette i flere dager, så ikke fortell noen at "verre er det ikke". For det burde du vite ;)

Endret av Axes
Lenke til kommentar
Herlig for deg det da -Nyhus-

6050956[/snapback]

Ja, det var godt med litt snus igjen. Tenkte jeg skulle ta å bake meg en nå. Men dere skal få bestemme! De som stemmer ja, rekk opp en hånd! (ikke få for store forhåpninger, jeg lager meg en uansett. Det her er bare formelle greier)

6051633[/snapback]

 

 

*opp med handa*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...