QBab Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Den general snusen min er faktisk omtrent 2 uker gammel(putta den i en skuff og glemte den). Men den funker fremdeles. Går greitt og pakke, masse saft er det faktisk i den også. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Nå lever jeg på en snus per dag, får aldri en jævela ny boks. faen Lenke til kommentar
QBab Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 1 pr dag? Er ikkje det kjedli da? Off, må til med 3-4 eg... Men til dere snus veteraner som er nikotin avhengige og hele pakka. hvor lang tid uten snus tar det før dere får abstinenser? Og korsen oppleves det når dere får "abstinens" Er det problem som plager dere mye i hverdagen eller? Lenke til kommentar
fakey Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 1 pr dag? Er ikkje det kjedli da? Off, må til med 3-4 eg... Men til dere snus veteraner som er nikotin avhengige og hele pakka. hvor lang tid uten snus tar det før dere får abstinenser? Og korsen oppleves det når dere får "abstinens" Er det problem som plager dere mye i hverdagen eller? 6037771[/snapback] Er no dritt når man er vant til 10 stk per dag ja. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Huff, har ikke råd til snus jeg. må spare penger til MultiLAN, men da kan jeg love deg at det blir mye snus Eller jeg må legge de pengene jeg har ATM i kabinettet mitt slik at det blir ferdig til MultiLAN Lenke til kommentar
Feh Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 1 pr dag? Er ikkje det kjedli da? Off, må til med 3-4 eg... Men til dere snus veteraner som er nikotin avhengige og hele pakka. hvor lang tid uten snus tar det før dere får abstinenser? Og korsen oppleves det når dere får "abstinens" Er det problem som plager dere mye i hverdagen eller? 6037771[/snapback] Jeg har ALLTID snus med/rundt meg. Og har jeg ikke, så kjøper jeg. Så jeg har aldri abstinenser Men er det sånn at jeg f.eks skal til en kompis og har glemt snus, så klarer jeg meg en dag uten liksom. Jeg kunne sikkert greid en uke. Tror jeg. Men hvorfor prøve? Vil ikke/har ikke planer om å slutte så jeg tenker aldri på det. Lenke til kommentar
Registrert Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 (endret) Noen steder rundt Karl Johan man får kjøpt snus? ( er under 18 :/. ps. om en stakkars ikke skal få kjøpe snusen sin så ber jeg moderator om unskyldning Endret 4. mai 2006 av Registrert Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Du får kjøpt snus i de fleste nærbutikker, kiosker og bensinstasjoner. Når du er 18... Lenke til kommentar
Registrert Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 (endret) No shit? Hehe nei jeg pleier å kjøpe av folk på skolen, men er liksom ikke godt likt lengre men OK case closed, fikk et tips om byporten Endret 4. mai 2006 av Registrert Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2006 Nå lever jeg på en snus per dag, får aldri en jævela ny boks. faen 6036452[/snapback] Jeg lever på 10-12 priser hver dag. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 No shit? Hehe nei jeg pleier å kjøpe av folk på skolen, men er liksom ikke godt likt lengre men OK case closed, fikk et tips om byporten 6042096[/snapback] 6 nye bokser i dag Lenke til kommentar
Registrert Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Og du er hvor gammel? For å ikke gå helt OT, når begynte du?^^ Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2006 Og du er hvor gammel? For å ikke gå helt OT, når begynte du?^^ 6042475[/snapback] Hvis du prater til meg, 17 år, og jeg har snust i ca. to år. Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 nogen som vet hvor jeg får kjøpt skruf sterk i norge? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2006 (endret) Nei, gjør visst ikke det lenger. Må til Svergie. Like greit. Drittsnus uansett. =) Endret 4. mai 2006 av Hylo Lenke til kommentar
Feh Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Skruf stark er oppskrytt. Kjøpte en boks vanlig skruf i dag. Akkurat like god/dårlig som stark Er dritt lei skruf uansett egentlig hehe. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2006 General er eneste som holder, Feh. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 (endret) General er eneste som holder, Feh. 6044342[/snapback] I lengden, ja Men greit med litt avveksling iblandt Greit å avveksle med enten skruf eller røda. De tre typene er det eneste det går i av løssnus hos meg. Porsjon bruker jeg masse forskjellig av. Har faktisk smakt utrolig mye forskjellig snus når jeg tenker meg om: Løs: General, Skruf, Gøteborgs Rapé, Gøteborgs Prima, Tiedemans blå, Petterøes (mint smak), Røda Lacket, LD, Kronan, Rallarsnus, Ettan, Roots (pilsner smak), Probe Whiskey, Skruf stark, Strong Cut, Strong Cut Gin, Grovsnus, Metro lakris, Gustavus, Gustavus 1sta kvalité Porsjon: General, General Onyx, Skruf, Skruf stark, Skruf tranebær, Knox, Kronan, Grovsnus, Tre ankare, Mocca mandarin, Mocca lakris, Catch lakris, Catch eucalyptus, Catch mini solbær, Røda lacket, Rocker (husker ikke smak), Metro kaktus, Gøteborgs Rapé, Probe Whiskey, Strong cut, Strong Cut gin, Granit maxi, Prince, Grand XL, Kicks Wild Berry, Rocker lemon Og se på det her: den MÅ jeg få smakt Røyker bare lucky. Da må snusen dems også være pr0! Endret 4. mai 2006 av Feh Lenke til kommentar
minime993 Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 (endret) noen som vet kordan man kan få tak i skruf stàrk uten å reise til sverige?? pliiizz... trenger svar... må ha det bare må ha det Endret 5. mai 2006 av minime993 Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 jess, da sprakk jeg, holdt nokså lenge men ga faen å kjøpte en boks skruf i går. Idag angrer jeg litt, da jeg hadde vent meg til en snusfri hverdag.. menemen, gjort er gjort. Godt var det hvertfall, Himmelsk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg