hylo Skrevet 25. april 2006 Forfatter Del Skrevet 25. april 2006 Jeg fikk et tårn General av onkel i overigår. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Snusfri i ti dager. Hver gang jeg ser noen bake en pris gjør det vondt, og jeg får tårer i øynene av å høre av folk at de selger billig snus :/ Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Tror at dette er omtrent mitt første innlegg i den tråden, om ikke det første. Dette er da at jeg aldri har hatt noe nødvendighet for å poste her før nå. Etter rundt tre og et halvt år trollbundet av den vidunderlige nikotinrusen er det nå slutt, på mandag, den første mai, blir snusen lagt på hyllen, dette er noe jeg må klare å gjennomføre, og jeg trenger da hjelp. Er det noen som har noen forslag til og hvordan holde seg unna snus når jeg er med kompiser, sitter på skolen og alle rundt meg snuser? Er redd, har faktisk nerver allerede og jeg har 5 dager på meg til å bli klar. Hjelp ønskes.. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Hvis du absolutt er så himla avhengig (snusa i 3,5 år selv, og har holdt meg greit unna), så kjøp med deg en pose smågodt. Hver gang du får lyst på en pris, spiser du deg bare et drops eller whatever. Funker fint Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Hvis du absolutt er så himla avhengig (snusa i 3,5 år selv, og har holdt meg greit unna), så kjøp med deg en pose smågodt. Hver gang du får lyst på en pris, spiser du deg bare et drops eller whatever. Funker fint 5987433[/snapback] En av grunnene til at jeg snuser er den motsatte effekten Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Problemet er vel ikke at jeg er så sinnsykt avhengig, men er ikke helt sikker på om jeg har lyst selv og slutt, men det kreves, så jeg får bare føye meg inn i rekken av mus blant menn Lenke til kommentar
hylo Skrevet 25. april 2006 Forfatter Del Skrevet 25. april 2006 Jaja. Som folk slutter nå, da? Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Det er trist, nå må jeg være metallhode uten snus, blir hardt, er bare pilsen igjen nå. Får bare kjøre på med enda mer pils for og la det gå opp i opp. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Har trappet opp med snusing i det siste jeg... siden jeg har slutta med sig Lenke til kommentar
hylo Skrevet 25. april 2006 Forfatter Del Skrevet 25. april 2006 Har trappet opp med snusing i det siste jeg... siden jeg har slutta med sig 5988744[/snapback] Samme her. Snuser ca en boks om dagen. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Tror at dette er omtrent mitt første innlegg i den tråden, om ikke det første. Dette er da at jeg aldri har hatt noe nødvendighet for å poste her før nå. Etter rundt tre og et halvt år trollbundet av den vidunderlige nikotinrusen er det nå slutt, på mandag, den første mai, blir snusen lagt på hyllen, dette er noe jeg må klare å gjennomføre, og jeg trenger da hjelp. Er det noen som har noen forslag til og hvordan holde seg unna snus når jeg er med kompiser, sitter på skolen og alle rundt meg snuser? Er redd, har faktisk nerver allerede og jeg har 5 dager på meg til å bli klar. Hjelp ønskes.. 5987412[/snapback] Tygg tyggis! Ta en Toy Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Noen som vet om plasser de selger skruf sterk i ålesund? eller er dette noe kun for svenskene? har ikke sett noe på statoil, 7-11 eller hydro.. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Noen som vet om plasser de selger skruf sterk i ålesund? eller er dette noe kun for svenskene? har ikke sett noe på statoil, 7-11 eller hydro.. 5989060[/snapback] Ryktes at det er kun for svenskene, men ta det med en klype snus Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Dagens første pris sitter i leppa nå, lærte meg og bake i natt Har med posesnusen ennå for enkelhets skyld. Skruf grøn portion og skruf orginal løs. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Fra den røykpakka jeg kjøper etterpå, så skal jeg begynne å snuse igjen. Syyykt mye deiligere da. (Altså følelsen, vil ikke si at det ser så deilig ut.) Lenke til kommentar
fakey Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Morraprell er sååååååååååååå digg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Det er faktisk ekstremt vanskelig å snuse hvis man i utgangspunktet er et vanemenneske. Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Det er faktisk ekstremt vanskelig å snuse hvis man i utgangspunktet er et vanemenneske. 5989407[/snapback] mente du med det da? snus er en fin ting =) Lenke til kommentar
............... Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Hmm et spørsmål, satt her og snakka med en engelsk fyr Hva er å snuse på engelsk? Eller snus da.. I have no idea Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Snuff? Eller tar jeg helt feil nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg