Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vært snusfri i tre dager nå, og har ikke følt meg sugen på en pris i det hele tatt. Skal bli godt å slippe det jævla maset.

5941760[/snapback]

Jeg har nå vært snusfri i to dager, kjenner ikke store suget, men har lyst på en pris. menmen, har ikke råd til snus uans så ;) Enig i det du sier om at det skal bli godt å slippe alt maset.
Lenke til kommentar

Er det noen som har en løsning på dette: Jeg og samboeren røyker. Jeg har røyket i 9 år ca, (er 25 nå). Jeg snuser istedet for å røyke når jeg er på jobb, da det er veldig vanskelig å få tatt seg en røyk. Etter hvert synes jeg det er bedre med en snus enn å ta seg en røyk. Røyk lukter vondt, får dårlig ånde, og fingrene lukter fælt. Hadde det vært opp til meg hadde jeg sluttet å røyke, og heller tatt meg en pris av og til. Bruker bare general portion da jeg ikke gidder å bake, og heller ikke er en "proff-snuser".. hehe. Men saken er den at dama liker ikke at jeg snuser hjemme, og hun vil gjerne ha med meg ut når hun vil ta seg en røyk. Det optimale hadde vært å slutta med begge deler, men det tror jeg ikke jeg klarer. Jeg vet jeg kan slutte å røyke hvis jeg kan bruke snus. Noen som har noen forslag om hva som kan gjøres? ;)

Lenke til kommentar
Hadde det vært opp til meg hadde jeg sluttet å røyke, og heller tatt meg en pris av og til.

5961486[/snapback]

 

Det er da strengt talt helt opp til deg. Du får prøve å få samboeren din til å forstå at du har lyst til å slutte med røyk, kanskje du får henne med på det, til og med? Du kan jo uansett lufte noen slike ideer for henne. Og du har helt rett, røyk lukter vondt, og røykeånde er en effektiv måte å drepe en samtale på, i hvert fall med meg. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...