Loeve Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Vært snusfri i tre dager nå, og har ikke følt meg sugen på en pris i det hele tatt. Skal bli godt å slippe det jævla maset. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Vært snusfri i tre dager nå, og har ikke følt meg sugen på en pris i det hele tatt. Skal bli godt å slippe det jævla maset. 5941760[/snapback] Jeg har nå vært snusfri i to dager, kjenner ikke store suget, men har lyst på en pris. menmen, har ikke råd til snus uans så Enig i det du sier om at det skal bli godt å slippe alt maset. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Er jo selvsagt noen ting som ikke helt blir de samme uten en pris (se på film alene, etter middag osv.), men å slippe å vaske hendene og pusse tennene to ganger i timen blir godt Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Ja du sier noe der, er det noe jeg savner så er det en Filmsnus og etter middag snus, av en eller annen grunn smaker den mye bedre da.. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Vært fri i over en uke.. og får ikke tak i før på fredag.. Merket ikke suget så veldig i begynnelsen, men i dag fikk jeg grusomt lyst på snus Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Har gått over til røyk nå, men merker at det ikke er i nærheten av hva snus er. Snus er myyyye bedre. Fra og med i morgen så er det snus. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Hva skjer i natt da? Jeg er tom og får ikke tatt nattasnusen kommer til å bli en tøff natt Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Japp, det er no dritt. Selv har jeg vært ute å farta i hele dag. Kom hjem, tok en dusj, slækkan, og nå har jeg har lagt opp en skruf. Digg? Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Kjøpte meg General Onyx idag. Makan til fin boks skal du se lenge etter, posene var ordentlig lagt opp inni boksen å. Smaker greit og har grei rus. Anbefales! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Vanlig General pose smaker ikke noe særlig godt etter to bokser med Onyx. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Snusfri i fem dager nå Suget er sterkere enn det noen gang har vært. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Jeg heier på deg, dog jeg ikke vil avslutte mitt snus-bruk enda. Lenke til kommentar
steffler Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 har vært snus-fri i noen minutter nå!! er veldig stolt :!: Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 har vært snus-fri i noen minutter nå!! er veldig stolt :!: 5960131[/snapback] joda, steffen skjerp deg! Blir snus 24/7 på oss på ML Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Er det noen som har en løsning på dette: Jeg og samboeren røyker. Jeg har røyket i 9 år ca, (er 25 nå). Jeg snuser istedet for å røyke når jeg er på jobb, da det er veldig vanskelig å få tatt seg en røyk. Etter hvert synes jeg det er bedre med en snus enn å ta seg en røyk. Røyk lukter vondt, får dårlig ånde, og fingrene lukter fælt. Hadde det vært opp til meg hadde jeg sluttet å røyke, og heller tatt meg en pris av og til. Bruker bare general portion da jeg ikke gidder å bake, og heller ikke er en "proff-snuser".. hehe. Men saken er den at dama liker ikke at jeg snuser hjemme, og hun vil gjerne ha med meg ut når hun vil ta seg en røyk. Det optimale hadde vært å slutta med begge deler, men det tror jeg ikke jeg klarer. Jeg vet jeg kan slutte å røyke hvis jeg kan bruke snus. Noen som har noen forslag om hva som kan gjøres? Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Hadde det vært opp til meg hadde jeg sluttet å røyke, og heller tatt meg en pris av og til. 5961486[/snapback] Det er da strengt talt helt opp til deg. Du får prøve å få samboeren din til å forstå at du har lyst til å slutte med røyk, kanskje du får henne med på det, til og med? Du kan jo uansett lufte noen slike ideer for henne. Og du har helt rett, røyk lukter vondt, og røykeånde er en effektiv måte å drepe en samtale på, i hvert fall med meg. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Stump røyking, begynn med snusing på heltid, og når samboeren din vil ut og røyke, så kan du jo bare bli med ut. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 21. april 2006 Forfatter Del Skrevet 21. april 2006 Bare å stumpe den. Trappe ned, så stumpe den. Det funket her. Når du føler suger etter røyk, tar du deg en pris, og da kan du ikke røyke. Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Så utrolig lite aktivitet her da Mamma kjøpte et tårn rapé idag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg