hylo Skrevet 15. april 2006 Forfatter Del Skrevet 15. april 2006 Egentlig ikke. Skruf er no' dritt i lengden. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 (endret) Ahh, blir gal, har ikke hatt snus siden torsdag, snusa 24-7 på lan fra søndag til torsdag, og nå er jeg tom..! Edit: Skriver feil og greier.. Endret 15. april 2006 av Mr_Razer Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Skulle tenkt på det litt før Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Dama mi overrasket meg nettopp med 10 stykk bokser med snus, etter å ha vært på tur i Sverige. Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Hva er egentlig rus effekten til nikotin? For jeg merker ikke forskjell før og etter en pris :/ Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 (endret) Ahh, blir gal, har ikke hatt snus siden torsdag, snusa 24-7 på lan fra søndag til torsdag, og nå er jeg tom..! Edit: Skriver feil og greier.. 5927597[/snapback] Du får tjyvlåne litt snus fra naboen da ^^ edit: Nice Bertelsen! kos deg! btw! har snusa i 2år blank nå! Endret 16. april 2006 av KillerX Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Har snuset mye i det siste, nesten konstant. Og idag tidlig så hadde huden under leppa løsnet :S og jeg kunne dra av en 1.5 cm lang hudflik. Da skal jeg si dere det var digg med prell, som svei ordentlig Lenke til kommentar
fakey Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Er så digg når det svir, vet ikke hvorfor. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Dama mi overrasket meg nettopp med 10 stykk bokser med snus, etter å ha vært på tur i Sverige. 5927861[/snapback] Du får lage en virkelig fin middag for henne nå, med dempet lys og stearinlys. Minimum Filet Mignon! Er så digg når det svir, vet ikke hvorfor. 5928990[/snapback] Nei? Det er forjævlig. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Kjæresten har lenge mast over at hun ikke liker snus, så jeg har sluttet. I går ble jeg veldig rastløs, men sa at det gikk bra. Men hun taklet det ikke, så hun bad meg faktisk stikke og kjøpe. Jeg klikker serr! Hun får bestemme seg snart Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Er så digg når det svir, vet ikke hvorfor. 5928990[/snapback] Da skal du ha baka snusen i fryseren, da er den fin.. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Du får lage en virkelig fin middag for henne nå, med dempet lys og stearinlys. Minimum Filet Mignon! Hehe, gjorde det faktisk dagen før hun dro til Sverige, serverte hjorte-medaljonger og bakt potet, samt viltsaus (Jobber på resturant noen ganger, så å få tak i gode rå-varer er intet problem.) Noe som sikkert var grunnen til at hun kjøpte med snus.. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Du får lage en virkelig fin middag for henne nå, med dempet lys og stearinlys. Minimum Filet Mignon! Hehe, gjorde det faktisk dagen før hun dro til Sverige, serverte hjorte-medaljonger og bakt potet, samt viltsaus (Jobber på resturant noen ganger, så å få tak i gode rå-varer er intet problem.) Noe som sikkert var grunnen til at hun kjøpte med snus.. 5930264[/snapback] Pff, jenter er da ikke så utspekulerte? Høres godt ut, btw! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Var på LAN fra Ons - Lør og snuset to bokser, og etter halvannen box gjorde det så vondt der oppe at jeg ikke orket mer på den plassen. Fikk så tips av en kompis om å legge prellen på siden, og jeg skal love deg, ble skikkelig svimmel! Har snust i snart 3 år og det er lenge siden jeg har fått den følelsen av en snus. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Har klart meg uten snus siden torsdag, og jeg klarer meg bra.. (Hittil) Skal prøve å slutte.. Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Har visst ett hvitt belegg på innerleppa, er det død hud elns? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Mange av dere som bruker prismaster? gikk til innkjøp av en slik for en stund siden. fordeler: Snusen blir løsere i leppa = bedre effekt man slipper å bli grisee på fingrene, noe som er fordel når man sitter ved pcn tar 3sek å putte oppi en pris koster 30 spenn ulemper: må rengjøres en gang i blandt ekstra "gadget" i lommen, har nok av de fra før Jeg bruker kun denne når jeg er hjemme. når jeg er på skole\ute på fest etc. baker jeg, så jeg slipper å drasse den med meg. anbefales Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 prismaster? noe som mekker prisen for deg? Impetus90: Ja, det er mest sansynelig død hud! Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Göncz: Link til slike? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Her har du den varianten jeg bruker, koster 35kr på narvesen: Link Her har du en dyrere og finere utgave i aluminium: Link Ta også en titt på denne Må ha, Må ha! Link Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg