Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ahh, blir gal, har ikke hatt snus siden torsdag, snusa 24-7 på lan fra søndag til torsdag, og nå er jeg tom..! :(

 

Edit: Skriver feil og greier..

5927597[/snapback]

 

Du får tjyvlåne litt snus fra naboen da ^^

 

 

edit:

Nice Bertelsen! kos deg!

 

btw! har snusa i 2år blank nå!

:thumbup:

Endret av KillerX
Lenke til kommentar
Du får lage en virkelig fin middag for henne nå, med dempet lys og stearinlys. Minimum Filet Mignon! :)

 

 

Hehe, gjorde det faktisk dagen før hun dro til Sverige, serverte hjorte-medaljonger og bakt potet, samt viltsaus (Jobber på resturant noen ganger, så å få tak i gode rå-varer er intet problem.) Noe som sikkert var grunnen til at hun kjøpte med snus.. :wee:

Lenke til kommentar
Du får lage en virkelig fin middag for henne nå, med dempet lys og stearinlys. Minimum Filet Mignon! :)

 

 

Hehe, gjorde det faktisk dagen før hun dro til Sverige, serverte hjorte-medaljonger og bakt potet, samt viltsaus (Jobber på resturant noen ganger, så å få tak i gode rå-varer er intet problem.) Noe som sikkert var grunnen til at hun kjøpte med snus.. :wee:

5930264[/snapback]

Pff, jenter er da ikke så utspekulerte? :whistle:

 

Høres godt ut, btw! :)

Lenke til kommentar

Var på LAN fra Ons - Lør og snuset to bokser, og etter halvannen box gjorde det så vondt der oppe at jeg ikke orket mer på den plassen. Fikk så tips av en kompis om å legge prellen på siden, og jeg skal love deg, ble skikkelig svimmel! Har snust i snart 3 år og det er lenge siden jeg har fått den følelsen av en snus.

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

Mange av dere som bruker prismaster? gikk til innkjøp av en slik for en stund siden.

 

fordeler:

Snusen blir løsere i leppa = bedre effekt

man slipper å bli grisee på fingrene, noe som er fordel når man sitter ved pcn

tar 3sek å putte oppi en pris

koster 30 spenn

 

ulemper:

må rengjøres en gang i blandt

ekstra "gadget" i lommen, har nok av de fra før

 

 

Jeg bruker kun denne når jeg er hjemme. når jeg er på skole\ute på fest etc. baker jeg, så jeg slipper å drasse den med meg.

 

anbefales :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...