Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hoho, var på en liten fest i går.. Jeg var eneste jenta stortsett.. Hehe, så driver gutta og kødder med snus.. Hehe.. Så spør jeg om han som ahr ahr pose eller bake.. Og han har seff bake.. hehe.. Så jeg takker nei.. Men da insisterer en annen på å bake til meg.. Hehe.. Så han gjør det.. Og jeg tar jo i mot.. Det var altså første gang jeg traff dissa gutta, så jeg tror de nok ble litt overrasket når jeg gladelig tok i mot prisen og stappen den opp under leppa.. hehe..

Lenke til kommentar

Vet at jeg egentlig ikke burde poste dette her, men jeg klarer ikke å dy meg.

 

Jeg har snuset selv i snart seks år nå, har ingenting imot snus og synes det er greit å snuse. Men å diskutere snus på et nettfora må være noe av det dølleste!

Hvordan i all verden kan snus være en lidenskap man skal diskutere med andre? Kan ikke huske at det var allverdens dengang jeg startet, heller motsatt, ble kvalm av det. Og nå er det noe jeg trenger, men ikke synes er den beste oppfinnelsen siden hjulet slik det ser ut som det er for flere her...

Lenke til kommentar
Hoho, var på en liten fest i går.. Jeg var eneste jenta stortsett.. Hehe, så driver gutta og kødder med snus.. Hehe.. Så spør jeg om han som ahr ahr pose eller bake.. Og han har seff bake.. hehe.. Så jeg takker nei.. Men da insisterer en annen på å bake til meg.. Hehe.. Så han gjør det.. Og jeg tar jo i mot.. Det var altså første gang jeg traff dissa gutta, så jeg tror de nok ble litt overrasket når jeg gladelig tok i mot prisen og stappen den opp under leppa.. hehe..

5917194[/snapback]

*kysse og gi en stor bamseklem*

 

Elsker jenter som snuser :p

 

Gjett hvem som har en rull med Skruf Stärk Lös i posten/bilen til en kompis i løpet av helgen? :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...