Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.

hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette stiller jeg meg uforstående til. :dontgetit:

Søte jenter skal ikke snuse!

5345883[/snapback]

Jeg syns snus er godt, er ikke så veldig glad i mocca, men det går. Skruf, Probe Portion og general er best.

Jeg er ikke søt, ergo, jeg kan snuse.

Lenke til kommentar
Dette stiller jeg meg uforstående til. :dontgetit:

Søte jenter skal ikke snuse!

5345883[/snapback]

Jeg syns snus er godt, er ikke så veldig glad i mocca, men det går. Skruf, Probe Portion og general er best.

5345893[/snapback]

Skruf Stärk løs? General løs? :)
Lenke til kommentar
Skruf Stärk løs? General løs? :)

5345907[/snapback]

Har bare snust Skruf porsjon.. vet ikke mer, fikk det av ei av jentene i klassen etter gymmen.

Jeg liker helst å snuse posesnus, men løs funker også.. Bare noen baker for meg, for det er jeg ikke sååå flink til, og så blir det grisete! :blush:

Lenke til kommentar
Har bare snust Skruf porsjon.. vet ikke mer, fikk det av ei av jentene i klassen etter gymmen.

Jeg liker helst å snuse posesnus, men løs funker også.. Bare noen baker for meg, for det er jeg ikke sååå flink til, og så blir det grisete!  :blush:

5345918[/snapback]

Jeg skal komme å bake for deg :D

Jeg syns det er imponerende med jenter som tørr å gå over fra røyk til snus i alle fall, litt som jenter som tørr å være annerledes. Ingenting er søtere :love:

Glise: Må vel poste bilde av meg selv med snus senere :tease:

Lenke til kommentar

HAHA! Fikk skikkelig lattis da jeg så de bildene :p Fuck as, dere må seriøst slappe av i leppa litt :p

Det lønner seg å ta fingra å dytte den litt sammen etter man har putti opp prellen, da sitter den fast litt bedre. Og alltid snus en snus som smaker godt, fordi da kan man bare bruke tunga til å rette på den etterpå, genialt. Har sitti 1 time og 10 min ca. med den generalen her:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...