Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er forresten vanskeligst å slutte med av røyk og snus?

 

For hvis snus er vanskeligere får jeg helt noia, har tenkt å slutte etter sommern, og jeg har jo hørt at røyk er sykt å slutte med.

5912532[/snapback]

 

Tror ikke det finnes et fasitsvar på det. Det er opp til viljestyrken din! Jeg pleier å si at jeg kan slutte når som helst, men hvorfor gi opp noe så godt som snus(General)? :love:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Det er vanskeligere å slutte med snus.

 

Konsentrasjonen av nikotin i blodet hos snusbrukere holder seg på et høyt nivå betydelig lengre enn ved røyking av sigaretter. Enkelte røykere har begynt å snuse for å bli kvitt sin røykeavhengighet. Erfaringene viser imidlertid at snus gir sterk nikotinavhengighet og at det gjennomgående faktisk er mindre vanskelig å stumpe sigaretten enn å slutte med snus.
Lenke til kommentar

Spør du meg så virker ikke det så vanskelig å slutte og snuse, på en måte. For 2 uker siden gikk jeg uten snus fra man-fredag bare for å se om jeg merket suget etter snus, men det fikk jeg ikke. Jeg har brukt snus siden 7.klasse og mistenker at jeg klarer å slutte relativt greit hvis jeg går inn for det.

 

Det som er litt verre er vanen med å ta en snus/den deilige smaken som general har og by på. Har en boks med general onyx og når den er tom skal jeg prøve 10 dager uten snus :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg sluttet i 3 uker for ikke så lenge siden. Så tok jeg en pris i fylla. Der fra så bommet jeg litt rundt, før jeg kjøpte en snusboks før jeg skulle på kino. Så kjøpte jeg en skruf til feltuken, en general etter feltuken og i går kjøpte jeg en porsjon til pokeren. Jeg skal klare å kutte helt, men det er utrolig vanskelig. Jeg må røyke litt i ny og ne for å holde suget borte, men det er vanskelig å slutte å snuse i militæret.

Lenke til kommentar
Jeg sluttet i 3 uker for ikke så lenge siden. Så tok jeg en pris i fylla. Der fra så bommet jeg litt rundt, før jeg kjøpte en snusboks før jeg skulle på kino. Så kjøpte jeg en skruf til feltuken, en general etter feltuken og i går kjøpte jeg en porsjon til pokeren. Jeg skal klare å kutte helt, men det er utrolig vanskelig. Jeg må røyke litt i ny og ne for å holde suget borte, men det er vanskelig å slutte å snuse i militæret.

5913760[/snapback]

Det tror jeg på. Har selv sluttet med røyk, og det er grisevanskelig og holde seg borte fra røyk.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...