kaiern Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Hvorfor jeg liker pose best: -Slipper å bake -Slipper løs snus i kjeften -Enkel å spytte ut Btw, i sverige koster en porsjons ask like mye som løs 5907454[/snapback] Men pose renner så djævelsk da 5908621[/snapback] Jeg har enda ikke fått Skruf porsjon til å renne Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 nei, den renner ikke noe spes. men det er en annen sak med genaral pose Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Jeg har heller aldri opplevd at Skruf-porsjon renner, kun _litt_ saft, men det er ikke mye om å gjøre det heller. Men når man står i dusjen, det er en annen diskusjon. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 nei, den renner ikke noe spes. men det er en annen sak med genaral pose 5909479[/snapback] Den er helt jævelig, ja. =| Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Okay, nå er jeg forbannet. Mamma og pappa er i Oslo nå, mens jeg er hjemme. De vet ikke at jeg snuser, å nå skal de fanden meg dra til Svinesund! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Okay, nå er jeg forbannet. Mamma og pappa er i Oslo nå, mens jeg er hjemme. De vet ikke at jeg snuser, å nå skal de fanden meg dra til Svinesund! 5909846[/snapback] Si til dem at de må kjøpe snus som du kan selge til en kompis og tjene deg litt penger åsså bare tar du det selv Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Noen som har smakt Skruf Tranebær portion? Skal til Søta bror i morgen, og må jo seff ha et tårn. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Fy faen så genialt. Ta å tørk deg med papir under leppene rett før du snuser. - Prellen varer lenger og blir ikke myk. - Faktisk mer smak. - Du får sånne digge sår sånn at det svir og blir bedre effekt. Digg! Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Fy faen så genialt. Ta å tørk deg med papir under leppene rett før du snuser. - Prellen varer lenger og blir ikke myk. - Faktisk mer smak. - Du får sånne digge sår sånn at det svir og blir bedre effekt. Digg! 5910424[/snapback] Husker det var pop på ungdomsskolen ja.. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Å, nå har jeg lyst på en feit prell! Har ikke hatt snus i hele dag og ikke tiden til å kjøpe heller. Heldigvis kommer tøsa med en boks snart. ^______^ Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Har halsbetennelse med feber så har ikke hatt no særlig lyst på snus. Bare brukt 2 preller i hele dag :S Lenke til kommentar
fakey Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Hva er forresten vanskeligst å slutte med av røyk og snus? For hvis snus er vanskeligere får jeg helt noia, har tenkt å slutte etter sommern, og jeg har jo hørt at røyk er sykt å slutte med. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Hva er forresten vanskeligst å slutte med av røyk og snus? For hvis snus er vanskeligere får jeg helt noia, har tenkt å slutte etter sommern, og jeg har jo hørt at røyk er sykt å slutte med. 5912532[/snapback] Tror ikke det finnes et fasitsvar på det. Det er opp til viljestyrken din! Jeg pleier å si at jeg kan slutte når som helst, men hvorfor gi opp noe så godt som snus(General)? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Det er vanskeligere å slutte med snus. Konsentrasjonen av nikotin i blodet hos snusbrukere holder seg på et høyt nivå betydelig lengre enn ved røyking av sigaretter. Enkelte røykere har begynt å snuse for å bli kvitt sin røykeavhengighet. Erfaringene viser imidlertid at snus gir sterk nikotinavhengighet og at det gjennomgående faktisk er mindre vanskelig å stumpe sigaretten enn å slutte med snus. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Spør du meg så virker ikke det så vanskelig å slutte og snuse, på en måte. For 2 uker siden gikk jeg uten snus fra man-fredag bare for å se om jeg merket suget etter snus, men det fikk jeg ikke. Jeg har brukt snus siden 7.klasse og mistenker at jeg klarer å slutte relativt greit hvis jeg går inn for det. Det som er litt verre er vanen med å ta en snus/den deilige smaken som general har og by på. Har en boks med general onyx og når den er tom skal jeg prøve 10 dager uten snus Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Tror det der er litt individuelt og det er mange faktorer som spiller inn. Jeg derimot gikk andre veien og begynte å røyke.. =/ Som regel så ligger det i psyken, men alikevel; fy faen så hardt det er å slutte med nikotin! =S Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Jeg sluttet i 3 uker for ikke så lenge siden. Så tok jeg en pris i fylla. Der fra så bommet jeg litt rundt, før jeg kjøpte en snusboks før jeg skulle på kino. Så kjøpte jeg en skruf til feltuken, en general etter feltuken og i går kjøpte jeg en porsjon til pokeren. Jeg skal klare å kutte helt, men det er utrolig vanskelig. Jeg må røyke litt i ny og ne for å holde suget borte, men det er vanskelig å slutte å snuse i militæret. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 13. april 2006 Forfatter Del Skrevet 13. april 2006 Jeg sluttet i 3 uker for ikke så lenge siden. Så tok jeg en pris i fylla. Der fra så bommet jeg litt rundt, før jeg kjøpte en snusboks før jeg skulle på kino. Så kjøpte jeg en skruf til feltuken, en general etter feltuken og i går kjøpte jeg en porsjon til pokeren. Jeg skal klare å kutte helt, men det er utrolig vanskelig. Jeg må røyke litt i ny og ne for å holde suget borte, men det er vanskelig å slutte å snuse i militæret. 5913760[/snapback] Det tror jeg på. Har selv sluttet med røyk, og det er grisevanskelig og holde seg borte fra røyk. Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 *Sitter på tg og koser meg med en grovsnus i overleppa nå ja ;P* ahhhg:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg