Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Bare at mitt er på vei bort. Og det er grodd igjen, men det er allikevel borte.

 

Og snuse på siden funker jo ikke.

5903535[/snapback]

 

Løs eller posjon da? Kjøpte meg en Skruf-porsjon i sted, er greit med masse snus når jeg skal installere windows. :wee:

5903994[/snapback]

 

Formaterte og instalerte akkurat windows jeg og, men er fri for snus :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå hater jeg porsjon da.

5904154[/snapback]

Hvordan er det mulig. Porsjon er bedre på alle måter. Raskere å få i seg, renner ikke nedover tenna, ser ikke ut som du har dritt under leppa?

 

Eneste er at det er litt småkos med selve bakinga..

5904257[/snapback]

 

Har alltid lurt på hvorfor folk bruker løs-snus. Tenkte å spørre faren til kjæresten min, men han blir visst så forbannet når folk spør han om snusen hans.. :wee:

Lenke til kommentar

Tja, selv kjenner jeg ingenting av "snusrusen" når jeg benytter meg av porsjonsnus. Jeg syns bleiene er alt for små, og når det gjelder renning, syns jeg egentlig at det er litt digg. Med løssnus bestemmer jeg størrelsen på prisen selv, føler at jeg får mye mere effekt i snusinga.

 

Derfor, imo, Løssnus > porsjonsnus.

Lenke til kommentar
Har ingen anelse om hvorfor det er forbudt nei. Det bare er slik :p

5901838[/snapback]

Snus er et produkt som har eksistert i Sverige og til en viss grad Finland og Norge i rundt 150(?) år. Vanlig tobakk har eksistert i flere hundre år i hele Europa, og deler av Asia.

 

Det er ikke før de siste årene at Snus virkelig har fått noen massiv spredning utenfor Sverige, og EU ville være et ganske stort marked, dersom svenskene fikk selge snusen sin i andre EU-land. Det som blir problemet, er at EU ikke ønsker å tillate enda et avhengighetsskapende tobakkpreparat, selv om det muligens er en god del tryggere enn røyk.

 

It's politics.

5902847[/snapback]

 

Så, hvis Norge blir medlem av EU. Vil det da kanskje bli ulovlig å selge snus her? Eller er det såpass mange avhengige her at det garantert blir solgt?

5903215[/snapback]

Det er nok ingen fare for det. Som Sverige, har Norge en årelang historie med snus. Forskjellen med andre EU-land som f.eks. Tyskland er at man ikke ønsker å innføre et nytt tobakksmiddel.

 

Nå hater jeg porsjon da.

5904154[/snapback]

Hvordan er det mulig. Porsjon er bedre på alle måter. Raskere å få i seg, renner ikke nedover tenna, ser ikke ut som du har dritt under leppa?

 

Eneste er at det er litt småkos med selve bakinga..

5904257[/snapback]

Porsjon er værre på nesten alle måter. Smaker piss, gir lite rus, er mindre, dyrere, og om du prøver å innbille meg at porsjon ikke renner må du nok prøve bedre enn det.

Lenke til kommentar

Det renner jo litt, men det er jo bare "saft." Rusen har jeg opplevd litt forskjellig fra merke til merke. Men jeg trives best med Skruf-porsjon, synes den gir mere rus og bedre smak. Gøteborgs rapé er forsåvidt grei den å, men synes den river mer, kjenner godt når man smiler bredt, da kan det til tider gjøre vondt. Synes skrufen er bedre slik, men kan jo hende det bare er meg. ;)

Lenke til kommentar
har ikkje snust så lenge, men merker klar forskjell på porsjon og løs, synest klart at løs er bedre. Det er ikkje det samme som porsjon :)

Edit: det eg mente er at prosjon ikkje er det samme som løs :whistle:

5904966[/snapback]

Dæven fakta lagt rett på bordet! ;)

 

Pose er noe piss! smaker så si ingen ting, det er nesten dobelt så dyrt som lös snus, det renner som faen og det smaker nesten ikke snus av det!

 

Lös snus FTW! :w00t:

Lenke til kommentar

Pose er for pingler.

 

Hvorfor er løs bedre?

 

- Dobbelt så mye snus for pengene.

- Bedre smak.

- Bedre rus.

- Baking er kos.

- Kan bestemme størrelsen på prisen selv.

- Pose kan renne litt for mye noen ganger.

 

Ellers er det en ting jeg lurer på. Hvorfor i helvete smaker saften fra general pose noe så jævelig vondt og saften fra general løs er så forbanna god?

Lenke til kommentar

Ellers er det en ting jeg lurer på. Hvorfor i helvete smaker saften fra general pose noe så jævelig vondt og saften fra general løs er så forbanna god?

5905864[/snapback]

 

har lurt på det samme :S....

men når man bruker bake er jo ikke det så farlig ^^

Lenke til kommentar

men nå inholder lös dobbet så mye som porsjon også da! og porsjon renner MYE mer en bake! Hvis du klarer og bake da selvsagt... smaken på bake er mye bedre virkiningen bedre. alt er bedre med lös i forhold til porsjon.. eneste posetve med porsjon er at man slipper og bake når det er kaldt ut og dermed slipper og bli kald på finga :p men fortrekker og bli kald på finga i stede jeg!

 

Skruff og general er faen meg beste snusen på bunn av de jeg har smakt kommer gøteborgs rapè den smaker ikke snus i det hele tatt :S

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...