Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg fikk lov av dama å ta meg en pris her forleden dag. Var helt i hundre og tenkte at denne skulle jeg nyte! Hadde ikke snusa siden dagen før nyttårsaften.

Men så hadde faen meg den jævla snusen gått ut på dato! Fikk ikke det minste lille nikotinsjokk eller noe! Jeg bare satt og knuga på den jævla generalen til den rant mer enn ei dame med powermensen!

 

Fyfaen så skuffa jeg blei. Men nå får jeg vist lov å snuse litt nå og da, så lenge jeg ikke begynner fast igjen. Sånn festsnusing når hun ikke er tilstede og sånt, så lenge jeg har med meg tyggis og blir kvitt smaken 

 

Tøffelhelten min! :love:

Lenke til kommentar
*snip*

Fyfaen så skuffa jeg blei. Men nå får jeg vist lov å snuse litt nå og da, så lenge jeg ikke begynner fast igjen. Sånn festsnusing når hun ikke er tilstede og sånt, så lenge jeg har med meg tyggis og blir kvitt smaken  :)

5884730[/snapback]

 

En kompis snakka med et kvinnfolk jeg er så og si bare tidsspørsmål unna å bli sammen med for meg fordi jeg lurte på hva hun egentlig syntes om røykinga og snusinga mi (hun driver ikke med noen av delene), siden hun sier jo bare til meg at hun syns det er greit, men jeg skjønte på henne at det ikke var det.. Men hun sa til han at hun dreit i at jeg snusa, men likte ikke at jeg røyka, så nå har jeg slutta :p slutta på dagen han sa det til meg, ikke tatt en eneste siden.

 

Så får lov av henne til å snuse så mye jeg vil, bare helst ikke rett før vi skal kysse lol.

 

Men, mange sier de slutter pga kvinnfolk med både røyk og/eller snus, men hvorfor er det så dumt egentlig? F.eks så har ikke det med at jeg slutta å røyke noe med at hun bestemmer over meg, men jeg ville slutte, og hun ga den nødvendige motivasjonen til det. Hvis hun hadde sagt hun ikke likte at jeg snuste hadde jeg slutta med det og. Tenk på det. (nå banner jeg i kjerka :p) Hva er mest verdt av en jente og en pris? :p Men, jeg hadde nok ikke slutta med snus uansett. Kunne jo bare snust når hun ikke så det så hadde hun aldri merket noe..

Lenke til kommentar

Folkens, jeg lurte på en ting. Til sommern skal jeg til Frankrike. Får jeg med meg snus dit? Eller vil jeg bli fratatt dette på flyplassen, hvor bør jeg evt. legge det?

 

Skulle gjerne visst om det litt tidlig nå så jeg kan forberede meg på å slutte før jeg skal dit.

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke det er feil å slutte å røyke/snuse pga kjærester/damer. Nikotin er virkelig ingenting i forhold til en deilig og kjærlig kjæreste. Så da velger jeg heller å la kjæresten føle seg ekstra prioritert og elsket, isteden for at hun skal gå rundt og føle at jeg setter snus over henne.

 

Litt er jeg villig til å ofre :)

Lenke til kommentar
(...) Så da velger jeg heller å la kjæresten føle seg ekstra prioritert og elsket, isteden for at hun skal gå rundt og føle at jeg setter snus over henne.

5897615[/snapback]

Jeg kan ikke historien din ut og inn, men hvor imot snus er kjæresten din? Hvis hun faktisk har snakket om å slå opp hvis du sprekker, gjør hun jo det du sier, altså setter snusen over deg mener jeg...

Lenke til kommentar
Folkens, jeg lurte på en ting. Til sommern skal jeg til Frankrike. Får jeg med meg snus dit? Eller vil jeg bli fratatt dette på flyplassen, hvor bør jeg evt. legge det?

 

Skulle gjerne visst om det litt tidlig nå så jeg kan forberede meg på å slutte før jeg skal dit.

5897518[/snapback]

Skal vi se, jeg fikk smugla med meg en bosk snus i toalettveska mi når jeg var på ferie i USA.

 

Funka foresten med 5 bokser i toalettveska da jeg reiste hjem fra Danmark ;)

Lenke til kommentar
Folkens, jeg lurte på en ting. Til sommern skal jeg til Frankrike. Får jeg med meg snus dit? Eller vil jeg bli fratatt dette på flyplassen, hvor bør jeg evt. legge det?

 

Skulle gjerne visst om det litt tidlig nå så jeg kan forberede meg på å slutte før jeg skal dit.

5897518[/snapback]

Det er null stress å ta med snus til utlandet (i de fleste tilfeller), men hadde anbefalt deg å sjekke inn en del av snusen. Da jeg var i England, tok jeg opp en boks for å bake meg en prell rett før jeg skulle gjennom kontrollen. De ble litt mistenksomme og krevde å sjekke at det ikke var hasj eller noe form for narkotika. Jeg forklarte at det var "snuff", svensk luktetobakk osv, men security-folka gikk ikke helt på den med det første. Etter en kort stund gikk det greit for seg, men det var en noe ubehagelig opplevelse, så vil derfor anbefale deg å ikke ta opp boksen(e) før du er ferdig med kontrollen. Du må gjerne ha snus med deg i håndbagasje, det skal gå helt fint.

Endret av DigitaL BlasteR
Lenke til kommentar
Folkens, jeg lurte på en ting. Til sommern skal jeg til Frankrike. Får jeg med meg snus dit? Eller vil jeg bli fratatt dette på flyplassen, hvor bør jeg evt. legge det?

 

Skulle gjerne visst om det litt tidlig nå så jeg kan forberede meg på å slutte før jeg skal dit.

5897518[/snapback]

Det er null stress å ta med snus til utlandet (i de fleste tilfeller), men hadde anbefalt deg å sjekke inn en del av snusen. Da jeg var i England, tok jeg opp en boks for å bake meg en prell rett før jeg skulle gjennom kontrollen. De ble litt mistenksomme og krevde å sjekke at det ikke var hasj eller noe form for narkotika. Jeg forklarte at det var "snuff", svensk luktetobakk osv, men security-folka gikk ikke helt på den med det første. Etter en kort stund gikk det greit for seg, men det var en noe ubehagelig opplevelse, så vil derfor anbefale deg å ikke ta opp boksen(e) før du er ferdig med kontrollen. Du må gjerne ha snus med deg i håndbagasje, det skal gå helt fint.

5899898[/snapback]

 

Reiser med foreldre

:no:

Lenke til kommentar
(...) Så da velger jeg heller å la kjæresten føle seg ekstra prioritert og elsket, isteden for at hun skal gå rundt og føle at jeg setter snus over henne.

5897615[/snapback]

Jeg kan ikke historien din ut og inn, men hvor imot snus er kjæresten din? Hvis hun faktisk har snakket om å slå opp hvis du sprekker, gjør hun jo det du sier, altså setter snusen over deg mener jeg...

5899221[/snapback]

Nei, hun har aldri nevnt det og aldri ment det heller. Men hun liker ikke at jeg snuser alikevel.

 

Men jeg snakket litt med henne i dag og hun sa det var okey for henne at jeg kjøpte meg en boks general-løs og det gjorde jeg. Og jeg snuste meg kvalm! Nå snakker vi *bake en snus. Ha i munnen i 15minutter. Spytte ut. Bake en ny. Spytte ut etter 15min.*

Og samme rutina i nesten 2timer. Jeg baker de ikke så store, om noen lurer- Er ikke så dyktig på bakin at det gjør noe ;)

Men det endre nå i allefall med at jeg ble kvalm og det var meningen også. Slik at jeg ikke får lyst på snus igjen på lenge.

Lenke til kommentar
Folkens, jeg lurte på en ting. Til sommern skal jeg til Frankrike. Får jeg med meg snus dit? Eller vil jeg bli fratatt dette på flyplassen, hvor bør jeg evt. legge det?

 

Skulle gjerne visst om det litt tidlig nå så jeg kan forberede meg på å slutte før jeg skal dit.

5897518[/snapback]

Det er null stress å ta med snus til utlandet (i de fleste tilfeller), men hadde anbefalt deg å sjekke inn en del av snusen. Da jeg var i England, tok jeg opp en boks for å bake meg en prell rett før jeg skulle gjennom kontrollen. De ble litt mistenksomme og krevde å sjekke at det ikke var hasj eller noe form for narkotika. Jeg forklarte at det var "snuff", svensk luktetobakk osv, men security-folka gikk ikke helt på den med det første. Etter en kort stund gikk det greit for seg, men det var en noe ubehagelig opplevelse, så vil derfor anbefale deg å ikke ta opp boksen(e) før du er ferdig med kontrollen. Du må gjerne ha snus med deg i håndbagasje, det skal gå helt fint.

5899898[/snapback]

 

Reiser med foreldre

:no:

5900294[/snapback]

 

legg det i bagen din. det er ikke ulovlig å ha med seg snus til utlandet selv om du ikke er gammel nok? Dessuten er det ikke forbudt å ta med seg snus inn i frankrike så vidt jeg vet. Snus er vel bare forbudt å selge i EU, ikke å bruke.

Lenke til kommentar
Det er ulovlig å selge i EU ja. Sverige (eller var det danmark? ett av de to landa er i EU hvertfall) har fått dispansasjon til å selge siden så utrolig mange bruker det. Ellers i Europa er det ikke lov å selge snus.

5901461[/snapback]

 

Vet du hvorfor? Snus er vel mindre helseskadelig enn tobakk?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Det er ulovlig å selge i EU ja. Sverige (eller var det danmark? ett av de to landa er i EU hvertfall) har fått dispansasjon til å selge siden så utrolig mange bruker det. Ellers i Europa er det ikke lov å selge snus.

5901461[/snapback]

 

Vet du hvorfor? Snus er vel mindre helseskadelig enn tobakk?

5901617[/snapback]

 

Snus er tobakk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...