Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er ikke noe storsnuser ettersom jeg ikke kan snuse her hjemme med datan hvor jeg sitter hele dagen..

5874344[/snapback]

 

Hvorfor kan du ikke snuse hjemme?

5881697[/snapback]

 

Muttern vet ikke noe.. ikke fattern heller, og muttern sitter hjemme hele dagen..

bare når jeg er alene hjemme jeg kan ta meg en pris..

Hu kommer til å klikke kanske hardt hvis hun finner det ut så :( iallefall at jeg har gjort det i snær ett halvt år..

5881987[/snapback]

 

Jeg hadde snusa et par uker før jeg fortalte mamma. Trodde hun skulle klikke og forby meg det men hun sa det var greit, går bare utover meg selv og slikt, så nå kjøper hun snus til meg :D

 

edit: Skal snusen helst ligge i kjøleskapet om natta eller ha romtemperatur?

Endret av Impetus90
Lenke til kommentar

Jeg fikk lov av dama å ta meg en pris her forleden dag. Var helt i hundre og tenkte at denne skulle jeg nyte! Hadde ikke snusa siden dagen før nyttårsaften.

Men så hadde faen meg den jævla snusen gått ut på dato! Fikk ikke det minste lille nikotinsjokk eller noe! Jeg bare satt og knuga på den jævla generalen til den rant mer enn ei dame med powermensen!

 

Fyfaen så skuffa jeg blei. Men nå får jeg vist lov å snuse litt nå og da, så lenge jeg ikke begynner fast igjen. Sånn festsnusing når hun ikke er tilstede og sånt, så lenge jeg har med meg tyggis og blir kvitt smaken :)

Lenke til kommentar
Jeg fikk lov av dama å ta meg en pris her forleden dag. Var helt i hundre og tenkte at denne skulle jeg nyte! Hadde ikke snusa siden dagen før nyttårsaften.

Men så hadde faen meg den jævla snusen gått ut på dato! Fikk ikke det minste lille nikotinsjokk eller noe! Jeg bare satt og knuga på den jævla generalen til den rant mer enn ei dame med powermensen!

 

Fyfaen så skuffa jeg blei. Men nå får jeg vist lov å snuse litt nå og da, så lenge jeg ikke begynner fast igjen. Sånn festsnusing når hun ikke er tilstede og sånt, så lenge jeg har med meg tyggis og blir kvitt smaken  :)

5884730[/snapback]

 

Hvorfor skal hun bestemme over deg?

Lenke til kommentar
Jeg fikk lov av dama å ta meg en pris her forleden dag. Var helt i hundre og tenkte at denne skulle jeg nyte! Hadde ikke snusa siden dagen før nyttårsaften.

Men så hadde faen meg den jævla snusen gått ut på dato! Fikk ikke det minste lille nikotinsjokk eller noe! Jeg bare satt og knuga på den jævla generalen til den rant mer enn ei dame med powermensen!

 

Fyfaen så skuffa jeg blei. Men nå får jeg vist lov å snuse litt nå og da, så lenge jeg ikke begynner fast igjen. Sånn festsnusing når hun ikke er tilstede og sånt, så lenge jeg har med meg tyggis og blir kvitt smaken  :)

5884730[/snapback]

 

Hvorfor skal hun bestemme over deg?

5885462[/snapback]

 

Jeg sa det bare straight up til dama mi. <<Jeg snuser, det er et valg jeg har tatt, ingen andre enn meg har noe med det.>> Å det respekterte hun. :)

Lenke til kommentar
faen fikk ikke kjøpt meg snus når jeg var i sverige i dag :(

5885480[/snapback]

Ja, for det er sååå vansklig da. kunne jo bare spurt en tilfeldig fyr da

5885789[/snapback]

ja seff :p

problemet var vel heller at foreldrene mine var med og litt pengemangel

Lenke til kommentar
Eller så kunne du gått til noen utlendinger, de er greie på det der

5886211[/snapback]

JA!

handla snus på en slags invandrer sjappe forrige gang jeg var i sweden :p

funka fett det, men det var dårlig utvalg der og de hadde ikke snusen i kjøleskap.

Lenke til kommentar
Hvorfor skal hun bestemme over deg?

5885462[/snapback]

Hun gjør for så vidt ikke det. Det er mer noe jeg gjør, eller ikke gjør, for hennes del da hun ikke liker at jeg snuser/snuste. Så se på det som en tjeneste. Dessuten føler jo hun seg ekstra prioritert når jeg dytter snusen til side for hennes del, da hun vet hvor glad jeg var i å snuse før.

 

Men da det er greit for henne at jeg snuser litt nå og da, så ser jeg ingen grunn til ikke å utnytte dette til det aller ytterste.

Det vil si bomme snus av så mange så mulig, så ofte så mulig :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...