Complexity Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Bare jeg som ikke har lyst på snus når jeg er sulten/tørst og? 5878715[/snapback] Det har ikke jeg.. Men har funnet ut at etter at jeg begynte å snuse har jeg nesten ikke spist noe godteri.. og tror jeg har gått ned litt i vekt.. helt greit for meg egentlig Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Bare jeg som ikke har lyst på snus når jeg er sulten/tørst og? 5878715[/snapback] Det har ikke jeg.. Men har funnet ut at etter at jeg begynte å snuse har jeg nesten ikke spist noe godteri.. og tror jeg har gått ned litt i vekt.. helt greit for meg egentlig 5878734[/snapback] Ennå en positiv side med snus Lenke til kommentar
SwedishMatch Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Dagens nedtur: Etter en vel spist Peppes Pizza finner jeg ut at jeg ikke har min rutinemessige ettermiddagssnus. Dagens opptur: Etter at jeg finner ut at jeg ikke har min rutinemessige ettermiddagssnus, går jeg ut og kjøper min rutinemessige snus. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Har dere rutiner på når dere snuser? Jeg har: 1 Rett opp fra senga 2 Siste time / bussen hjem 3 Dagens episode av enten lost, desperate housewives, prison break, joey, mnie. 4 en til etter en stund 5 etter middag 6 hotel cæsar 7 aftenssnus 8 sovesnus Lenke til kommentar
SwedishMatch Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Snuser etter frokost. Tar meg 4-5 priser på skolen. Etter skolen. Etter mat. Foran TVen på kvelden. Sove snus. Til sammen blir dette litt over en halv boks. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Joa: 1 Før skolen snus 2 Etter skolen snus (Kanskje en i timen, men er stress da jeg går i 10ende og det er vel egentlig ikke lov...) 3 Gitar snus 4 Helt random snus 5 BB/cæsar/Lost etc snus 6 Slækken-på-MSN-seint-på-kvelden snus 7 Natta snus Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Snuser når jeg får lyst på en ball, rett og slett. Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 1. etter hvert måltid. 2. Mer og mer utover kvelden. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Jeg skal til sverige på mandag, skal ikke kjøpe noe snus.. hvorfor? fordi jeg ikke snuser. er ganske stolt Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 (endret) 1. Når jeg går til bussen. 2. 2. time. 3. 4. time. 4. 6. time. 5. Bussprell. 6. Etter middag. 7. Kveldsprell. 8. Nattprell. 9. Holde meg våken-prell. Av og til går det i ett sett også. Ut med en, inn med en annen. Endret 6. april 2006 av Hylo Lenke til kommentar
Feh Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 (endret) Blir -stå opp om morran for å få fart på tarmen -med en gang jeg setter meg i bilen for å kjøre ett sted -på jobb -foran datan -med venner -og etter hver gang jeg har spist noe, eller før jeg skal drikke noe... Endret 6. april 2006 av Feh Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 IIIIK! Har ikke råd til snus før om 8 dager :S Tror jeg må gå og kreve inn penger fra folk som skylder meg- har en kompis som skylder meg 500 spenn fra en konsert i fjor ^^ Lenke til kommentar
C@sh Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Bare jeg som ikke har lyst på snus når jeg er sulten/tørst og? 5878715[/snapback] Samme her. Er det et tidspunkt hvor jeg abolutt ikke har lyst på snus, er når jeg er sulten. Lenke til kommentar
C@sh Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 er ikke noe storsnuser ettersom jeg ikke kan snuse her hjemme med datan hvor jeg sitter hele dagen.. 5874344[/snapback] Hvorfor kan du ikke snuse hjemme? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 er ikke noe storsnuser ettersom jeg ikke kan snuse her hjemme med datan hvor jeg sitter hele dagen.. 5874344[/snapback] Hvorfor kan du ikke snuse hjemme? 5881697[/snapback] Muttern vet ikke noe.. ikke fattern heller, og muttern sitter hjemme hele dagen.. bare når jeg er alene hjemme jeg kan ta meg en pris.. Hu kommer til å klikke kanske hardt hvis hun finner det ut så iallefall at jeg har gjort det i snær ett halvt år.. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 er ikke noe storsnuser ettersom jeg ikke kan snuse her hjemme med datan hvor jeg sitter hele dagen.. 5874344[/snapback] Hvorfor kan du ikke snuse hjemme? 5881697[/snapback] Muttern vet ikke noe.. ikke fattern heller, og muttern sitter hjemme hele dagen.. bare når jeg er alene hjemme jeg kan ta meg en pris.. Hu kommer til å klikke kanske hardt hvis hun finner det ut så iallefall at jeg har gjort det i snær ett halvt år.. 5881987[/snapback] Same story as me! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 er ikke noe storsnuser ettersom jeg ikke kan snuse her hjemme med datan hvor jeg sitter hele dagen.. 5874344[/snapback] Hvorfor kan du ikke snuse hjemme? 5881697[/snapback] Muttern vet ikke noe.. ikke fattern heller, og muttern sitter hjemme hele dagen.. bare når jeg er alene hjemme jeg kan ta meg en pris.. Hu kommer til å klikke kanske hardt hvis hun finner det ut så iallefall at jeg har gjort det i snær ett halvt år.. 5881987[/snapback] Same story as me! 5882090[/snapback] har noe med at dere ødelegger dere. thats why they care. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Vel, nå er det aldri blitt bevist at snus er farlig da. Men det er heller ikke bevist at det er ufarlig. så det så. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 snus ftw! Jeg snuser stort sett hele tiden. i det siste har jeg hatt en veldig kul blodsmak i munn når jeg snuser Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 snus ftw! Jeg snuser stort sett hele tiden. i det siste har jeg hatt en veldig kul blodsmak i munn når jeg snuser 5882707[/snapback] Kult! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg